Ja maar nu zeg ik tegen mijn moeder waarom zou ik dan de ov stop zetten als ik het toch niet hoef te betalen. Zegt ze is verstandiger anders kom je in de problemen?quote:
GVD en ik ben nog wel een toekomstig secretaresse schande!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:26 schreef Crutch het volgende:
Het zit zo:
'me' is geen bezittelijk voornaamwoord en stopgezegd is met een 'd'.
Stop eens taalnazi, niemand vind je leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:26 schreef Neroje het volgende:
"me OV" en "stopgezegt"
Jij had er nooit één moeten hebben
quote:als ik binnen 10 jaar een diploma heb
Ik zou er niet van uit gaan.quote:me OV
bel eens naar groningen zou ik zeggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar nu zeg ik tegen mijn moeder waarom zou ik dan de ov stop zetten als ik het toch niet hoef te betalen. Zegt ze is verstandiger anders kom je in de problemen?![]()
Ik heb wel een acceptgiro dat ik me studiefinanc terug moet betalen.
Maargoed alles bij alles IK SNAP ER GEEN ZAK VAN.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er niet van uit gaan.
Nou ik word helemaal gek van al die instanties krijg super veel brieven thuis maar nog snap ik der geen flikker van dus ik smijt ze allemaal aan de kant.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
bel eens naar groningen zou ik zeggen
Alsof ik het leuk vind...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Stop eens taalnazi, niemand vind je leuk.
Als ik dat onder ogen zie word ik depressief van, die stricte regeltjes allemaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef switchboy het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)udiefinanciering.asp
Het staat allemaal duidelijk op internet hoor...
Ehh, er is maar 1 instantie die jouw studiefinanciering regelt hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:30 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou ik word helemaal gek van al die instanties krijg super veel brieven thuis maar nog snap ik der geen flikker van dus ik smijt ze allemaal aan de kant.
en waarom groningen?
ik had al gebeld voor dat studiefinanciering en dat duurde een 1 uur ofzo![]()
Echt niet duidelijk. Duo is raar, ik en nog iemand beide zelfde gestopt enz. en ik krijg nog iets en zei moet 400 euro terug betalen. Ze doen maar wat daar! Ik weet het zeker krijg onderhand elke week een envelop van Duo met daarin 4 brieven , like wtf ik word daar niet wijs uit hoor, wat ze me allemaal sturen. Heel wazig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef switchboy het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)udiefinanciering.asp
Het staat allemaal duidelijk op internet hoor...
ja maar dan heb je nog zo'n bepaalde ov instantie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh, er is maar 1 instantie die jouw studiefinanciering regelt hoor.
Nee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef This-is-it het volgende:
[..]
ja maar dan heb je nog zo'n bepaalde ov instantie.
Wat hebben die te maken met je studiefinanciering? Dan nog, als je al in de war raakt van 2 instanties kom je niet echt in het leven...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef This-is-it het volgende:
[..]
ja maar dan heb je nog zo'n bepaalde ov instantie.
ik snap der ook niks van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef Confession het volgende:
[..]
Echt niet duidelijk. Duo is raar, ik en nog iemand beide zelfde gestopt enz. en ik krijg nog iets en zei moet 400 euro terug betalen. Ze doen maar wat daar! Ik weet het zeker krijg onderhand elke week een envelop van Duo met daarin 4 brieven , like wtf ik word daar niet wijs uit hoor, wat ze me allemaal sturen. Heel wazig.
togquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
dan doe je het tog niet? niemand dwingd jouw.
Omdat ik gewoon overspannen raak van die brieven allemaal. Beter sturen ze me niks!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat hebben die te maken met je studiefinanciering? Dan nog, als je al in de war raakt van 2 instanties kom je niet echt in het leven...
Zie je wat ik bedoel? zelfs als iemand opzettelijk fouten maakt kun je het niet laten om het toch even op te merken.quote:
Heel verstandigquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:30 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou ik word helemaal gek van al die instanties krijg super veel brieven thuis maar nog snap ik der geen flikker van dus ik smijt ze allemaal aan de kant.
en waarom groningen?
ik had al gebeld voor dat studiefinanciering en dat duurde een 1 uur ofzo![]()
Nee ik heb niks te doen maar ik ga ook graag naar stadquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef poqpoq het volgende:
GEEN OV MEER? KUT HOE KOM IK DAN MORGEN NAAR MIJN OPLEIDING?
Stop maar met school, sterker nog, stop maar met het leven in een westerse wereld, want dat is blijkbaar niets voor jou. Ga maar ergens op een berg wonen waar je nooit post krijgt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon overspannen raak van die brieven allemaal. Beter sturen ze me niks!
Dat weet ik wel heel zeker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel verstandig....jij gaat het wel redden in het leven.
Nee school ga ik snel weer oppakken moet toch mijn hersens blijven trainen, ik weet het niet mannetje. maar dat is ook geen oplossingquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Stop maar met school, sterker nog, stop maar met het leven in een westerse wereld, want dat is blijkbaar niets voor jou. Ga maar ergens op een berg wonen waar je nooit post krijgt.
quote:
Vooral als je brieven niet gaat lezen van officiele instantiesquote:
Was dat opzettelijk? Nou daar had je mij dan mooi tuk! Hihi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Zie je wat ik bedoel? zelfs als iemand opzettelijk fouten maakt kun je het niet laten om het toch even op te merken.
Volgens mij moet je nog beginnen met trainen van je hersenen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee school ga ik snel weer oppakken moet toch mijn hersens blijven trainen, ik weet het niet mannetje. maar dat is ook geen oplossing
Je wist wel dat het opzettelijk was, maar toch moest je het even opmerken. Het is gewoon een soort van verslaving, toegeven is het eerste stap van het het genezingsproces.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:37 schreef Neroje het volgende:
[..]
Was dat opzettelijk? Nou daar had je mij dan mooi tuk! Hihi!
Shut the fuck upquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog beginnen met trainen van je hersenen.
Zo slim ben je niet als je niet eens snapt hoe de IB-groep werkt en je al je post van de overheid niet bekijkt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Shut the fuck up
Ik ben wel slim maar ik wil altijd gewoon snel van dingen af zijn.
Trek je er niets van aan, het zijn allemaal mongolen die denken dat ze superieur zijn aan andere mensen, terwijl ze buiten Fok! allemaal autisten zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Shut the fuck up
Ik ben wel slim maar ik wil altijd gewoon snel van dingen af zijn.
Prijs de overheid maar zo hoog. Prutsers zijn het .quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo slim ben je niet als je niet eens snapt hoe de IB-groep werkt en je al je post van de overheid niet bekijkt.
Misschien heb ik daar geen interesse in?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo slim ben je niet als je niet eens snapt hoe de IB-groep werkt en je al je post van de overheid niet bekijkt.
Sjezus zeg, gefrustreerd?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan, het zijn allemaal mongolen die denken dat ze superieur zijn aan andere mensen, terwijl ze buiten Fok! allemaal autisten zijn.
Ach je bouwt gemiddeld maar 10.000 euro schuld op. Wat boeit dat inderdaad?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:42 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar geen interesse in?
Indeed. Van die nerdjes die in een eigen wereld leven ..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan, het zijn allemaal mongolen die denken dat ze superieur zijn aan andere mensen, terwijl ze buiten Fok! allemaal autisten zijn.
overdrijven is ook een vak en ik laat het gewoon op me af komen,quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ach je bouwt gemiddeld maar 10.000 euro schuld op. Wat boeit dat inderdaad?
Overdrijven? Minstens 90 euro stufi per maand en zo'n 130 euro per maand voor je OV-kaart. Maar als je dat niet boeit moet je raar op staat te kijken als je over een paar jaar weer zo'n 'onbegrijpelijke' brief binnen krijgt die vraagt of je nog wat geld wil overmaken naar de IB-groep.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak en ik laat het gewoon op me af komen,
De overheid is toch een en al crimineel
Ik krijg vééééééééél meer studifinancquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Overdrijven? Minstens 90 euro stufi per maand en zo'n 130 euro per maand voor je OV-kaart. Maar als je dat niet boeit moet je raar op staat te kijken als je over een paar jaar weer zo'n 'onbegrijpelijke' brief binnen krijgt die vraagt of je nog wat geld wil overmaken naar de IB-groep.
Dus bouw je nog meer schuld meer opquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik krijg vééééééééél meer studifinanctuurlijk boeit me dat ze moeten van me geld afblijven, ach weet ik veel snap der geen zak van!
Right, of je loopt gewoon te trollen óf je snapt het echt niet. Sowieso is een carrière als secretaresse niet echt handig als je "post-angst" hebt. En moet je waarschijnlijk alleen maar dingen doen die jou niet interesseren maar je baas wel. Nou, maar hopen voor je dat je lekker bent dan kan je misschien je baas aan de haak slaan (dat is meestal het motief toch om secretaresse te worden?).quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak en ik laat het gewoon op me af komen,
De overheid is toch een en al crimineel
ik vind secretaresse op zicht wel relax tenminste op school hoef je niet echt veel te doen, verder weet ik niet. Of ik het leuk vind zou ik ook niet weten weet eigelijk helemaal niet wat wil worden maargoed. Of ik lekker ben geen idee zeg ik niet over mezelf maar als de baas niks lekkers is heb ik ook nog wel wat te bepalen! bovendien werk ik liever voor een lelijke baas hoef ik ook niet zoveel me best te doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Bolter het volgende:
[..]
Right, of je loopt gewoon te trollen óf je snapt het echt niet. Sowieso is een carrière als secretaresse niet echt handig als je "post-angst" hebt. En moet je waarschijnlijk alleen maar dingen doen die jou niet interesseren maar je baas wel. Nou, maar hopen voor je dat je lekker bent dan kan je misschien je baas aan de haak slaan (dat is meestal het motief toch om secretaresse te worden?).
nee hoezo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |