Over een half uurtje sla met aardappels....
quote:Over een half uurtje friet met sate.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:06 schreef Evil het volgende:
Echt nie!!!!Over een half uurtje sla met aardappels....
![]()
quote:lekker he
Op dinsdag 28 mei 2002 18:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Over een half uurtje friet met sate.
quote:Vergeeft u me ?
Op dinsdag 28 mei 2002 18:15 schreef Seborik het volgende:
oei, de hoofdletter van Darkness vergeten, zeer ernstig.
Is mn bestelling van de Large binnen, zitten de cd's van Suidakra en Thyrfing er nie bij!!!!
Zullen dit de volgende 2 cd's zijn waar een vloek op rust??
quote:Vind het wel een nadeel bij de Large dat ze je bestelling niet laten staan en de cd's die niet voorradig zijn of zoiets niet nasturen wanneer ze ze weer binnen hebben.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:54 schreef Evil het volgende:
Kun je het misschien bij een ander proberen?
Of bestellen bij de platenzaak?
quote:Toevallig.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:52 schreef Kipman het volgende:
Haha, en ik heb juist aardappelen, sla en saté gegeten
Gelijk maar ff wat 24 vrienden gehaald, om het bloed weerwat te verdunnen.
quote:Wat erg! Bestel ze bij Disorder.
Op dinsdag 28 mei 2002 18:54 schreef Evil het volgende:
GGRRRR!!!!![]()
Is mn bestelling van de Large binnen, zitten de cd's van Suidakra en Thyrfing er nie bij!!!!
![]()
quote:hoezee hoezee
Op dinsdag 28 mei 2002 23:35 schreef Witchfynder het volgende:
Rag Doll...tralalala.
quote:Zie ik al op Lowlands.
Op dinsdag 28 mei 2002 20:28 schreef Mr. Orange het volgende:
Dimmu Borgir
quote:Kennelijk.
Op dinsdag 28 mei 2002 23:58 schreef Summoner het volgende:
Is Dimmu Borgir nu ineens ook heel erg in ofzo?
quote:Ze worden nog na geleverd hoor, ze hebben alleen een gedeelte van mn bestelling alvast opgestuurd.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:02 schreef Seborik het volgende:Vind het wel een nadeel bij de Large dat ze je bestelling niet laten staan en de cd's die niet voorradig zijn of zoiets niet nasturen wanneer ze ze weer binnen hebben.
Kun je het misschien bij een ander proberen?
Of bestellen bij de platenzaak?
quote:Paar maandjes terug liep toch iedereen met Dimmu shirts (en CoF shirts)? Toen was het in had ik het gevoel.
quote:Blaze en Wicked Mystic (niet in die volgorde) als openers... ik ga dus voor de openers...
Op woensdag 29 mei 2002 07:50 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, Yvonne, gaan we nog naar Overkill?
quote:Hoezo?
quote:Volgens mij was CoF een tijdje geleden heel erg in.
Op woensdag 29 mei 2002 09:07 schreef Tokus het volgende:[..]
Paar maandjes terug liep toch iedereen met Dimmu shirts (en CoF shirts)? Toen was het in had ik het gevoel.
quote:Ik zei net: Wicked Mystic.
Op woensdag 29 mei 2002 09:27 schreef WaterBlade7 het volgende:
Weet iemand hier misschien welke Nederlandse band support act is bij de Europese tour van Overkill?? Zouk graag ff willen weten
quote:Ah gelukkig, ze komen dus nog wel.
Op woensdag 29 mei 2002 07:44 schreef Evil het volgende:[..]
Ze worden nog na geleverd hoor, ze hebben alleen een gedeelte van mn bestelling alvast opgestuurd.
Dus moet nog ff wachten, waarschijnlijk zit het bij de lading die ze rond 3 juni gaan versturen, want tot die tijd houden ze mn bestelling vast....
quote:* Hooooooooooooooooow ........
Op woensdag 29 mei 2002 09:28 schreef Tokus het volgende:[..]
Ik zei net: Wicked Mystic.
Toch bedankt
quote:Omdat ik ineens veel Dimmu Borgir worship geluiden hoor van mensen die naast deze band (en natuurlijk COF) niets van BM moeten hebben. Uzelf daarbij.
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hoezo?
quote:ach veel tieners kopen dimmu shirts omdat er een schedel/666 logo e.d op staat, vaak weten ze niet eens wat dimmu borgir eigenlijk is
Op woensdag 29 mei 2002 22:49 schreef Summoner het volgende:[..]
Omdat ik ineens veel Dimmu Borgir worship geluiden hoor van mensen die naast deze band (en natuurlijk COF) niets van BM moeten hebben. Uzelf daarbij.
ik had op m'n 12de ook een Pantera trui terwijl ik niet eens wist dat Pantera een band was
quote:Mischien zit er wel een waarheid in, maar ik denk dat veel van die lui er wel minstens een cd van hebben. En dan natuurlijk Puritanical... of Spiritual... om de shockerende voorkant...
Op woensdag 29 mei 2002 22:53 schreef Nick_Barker het volgende:[..]
ach veel tieners kopen dimmu shirts omdat er een schedel/666 logo e.d op staat, vaak weten ze niet eens wat dimmu borgir eigenlijk is
ik had op m'n 12de ook een Pantera trui terwijl ik niet eens wist dat Pantera een band was
quote:Hehe, idd.
Op woensdag 29 mei 2002 23:04 schreef Tokus het volgende:
Dimmu Borgir is die band die 3 willekeurige interessant klinkende woorden achter elkaar plakt en daar een cd-titel van maakt.
Behalve For All Tid natuurlijk, dat is duidelijk.
quote:Eurorik.
Op woensdag 29 mei 2002 23:04 schreef Summoner het volgende:
Eurorik, wat heeft gij laatst veel cd's gekocht!
Ja.
Allemaal mooie.
quote:Van wat?
Op woensdag 29 mei 2002 23:12 schreef Summoner het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat debuutalbum van Nephente gaat klinken...
quote:Die soundtrack van Jerry Goldsmith is ook erg tof, heel opvallend. Maar ik kan er niet naar luisteren, want als ik dan de film weer kijk let ik te veel op de muziek en zit ik zelfs mee te neurien. En dat moet niet!
Op woensdag 29 mei 2002 23:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Allemaal mooie.
quote:Nephente.
Op woensdag 29 mei 2002 23:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Van wat?
melodieuze black metal uit Ede.
quote:Het werkt ook wel voor altijd.
Op woensdag 29 mei 2002 23:09 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, idd.
Behalve For All Tid natuurlijk, dat is duidelijk.
quote:Het is een limited edition van een aantal jaren geleden, was nog maar 4,50 euro! Echt tof, stond een beetje te verstoffen achteraan een rekje in een hoekje...
Op woensdag 29 mei 2002 23:18 schreef Summoner het volgende:[..]
Die soundtrack van Jerry Goldsmith is ook erg tof, heel opvallend. Maar ik kan er niet naar luisteren, want als ik dan de film weer kijk let ik te veel op de muziek en zit ik zelfs mee te neurien. En dat moet niet!
Het is een dubbelalbum met op de eerste cd de soundtrack van 1 en de tweede cd interviews ofzo.
quote:Gij grappenmaker!
Op woensdag 29 mei 2002 23:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het werkt ook wel voor altijd.
quote:Aha, dat Summoning klonk best wel goed, daar ga ik volgende week wat meer van downlodaen.
Op woensdag 29 mei 2002 23:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Nephente.
melodieuze black metal uit Ede.
quote:Koel! Ik vind die geluiden die de V'Ger scenes in het begin horen echt heel origineel. Goldsmith roels. Hij heeft X ook gedaan.
Op woensdag 29 mei 2002 23:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is een limited edition van een aantal jaren geleden, was nog maar 4,50 euro! Echt tof, stond een beetje te verstoffen achteraan een rekje in een hoekje...
Het is een dubbelalbum met op de eerste cd de soundtrack van 1 en de tweede cd interviews ofzo.
quote:Beste kerel, dat doet me genoegen.
Op woensdag 29 mei 2002 23:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Aha, dat Summoning klonk best wel goed, daar ga ik volgende week wat meer van downlodaen.
Download wat van "Minas Morgul" en "Dol Guldur", de grootste muzikale meesterwerken ooit gemaakt.
Silenius en Protector zijn goden, ik kan me haast niet voorstellen dat hun muziek uit iets anders dan een totaal andere dimensie is gekomen, een dimensie van puurheid en perfectie. De schitterende bossen van Loth-Lorien, de uitgestrektheid van Eriador en de verschrikking van de Amon Amarth doemen op in mijn geest als ik Summoning draai, met headphones in het donker...
quote:Ok.
Op woensdag 29 mei 2002 23:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Beste kerel, dat doet me genoegen.
Summoning is mijn grootste muzikale passie. Het is de kern van mijn ziel. (filosofem)
Maar download maar niks van het debuutalbum "Lugburz", dat vind je vast niets wat dat is rauwe, slecht geproduceerde Abigor-achtige black metal. Niks voor jou.
Ik kijk wel welke bovenaan staan bij audiogalaxy.
Download wat van "Minas Morgul" en "Dol Guldur", de grootste muzikale meesterwerken ooit gemaakt.
quote:Je moet eens wat van Weiss & Hickmann lezen.
Silenius en Protector zijn goden, ik kan me haast niet voorstellen dat hun muziek uit iets anders dan een totaal andere dimensie is gekomen, een dimensie van puurheid en perfectie. De schitterende bossen van Loth-Lorien, de uitgestrektheid van Eriador en de verschrikking van de Amon Amarth doemen op in mijn geest als ik Summoning draai, met headphones in het donker...
quote:Ik zit momenteel diep in de klassieke literatuur EN wat betreft fictie (nog steeds) in de wereld van Feist. Maar W&H komen ook nog wel aan de beurt.
Op woensdag 29 mei 2002 23:39 schreef Seborik het volgende:
Je moet eens wat van Weiss & Hickmann lezen.
Nog maar 3 weekjes....
... op laatste album na
Tip:Als je volledige albums wil downloaden kun je van vrij veel bands de tracklists opzoeken op www.large.nl
Doet me een beetje aan een kruisiging kruising tussen Exodus en Agent Steel denken.
quote:Hm, Agent Steel is best ok. Ik zal Deliverance eens beluisteren
Op donderdag 30 mei 2002 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik heb in dat ene topic een opsomming gegeven van White Metalbands, maar nu heb ik er een paar ook geluisterd en Deliverance klinkt echt stoer.![]()
Doet me een beetje aan een kruisiging kruising tussen Exodus en Agent Steel denken.
ik ga vanavond past mensen in de stad pesten...
alleen wel in een discotheek
ga met me andere vrienden groep bierdrinken en dat zijn trance mennekes... verder zijn ze wel ok .
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 17:58 schreef Ultrawuft het volgende:
dat zijn trance mennekes... verder zijn ze wel ok.
Prachtige opmerking.
Ik vestig jullie aandacht even hierop:
http://www.cancelled.nl/music/tragicomedy.mp3
dank u!
quote:Ik moet Grieks gaan herkansen en dan haal ik het wel.
Op donderdag 30 mei 2002 18:19 schreef Evil het volgende:
Flip, hoe gingen je laatste examens????
Ziet het er naar uit dat je het haalt of nie??
Lief van je dat er je er naar vraagt.
quote:Is het album nu al uit?
Op donderdag 30 mei 2002 12:53 schreef Kipman het volgende:
Jullie moeten allemaal eens de nummers Hand Of Doom, House Of Death en Fight Until We Die van de nieuwe Manowar downloaden! Ik weet zeker dat ook niet-liefhebbers (iedereen dus) deze nummers ook goed vinden.
quote:Inderdaad. Maar die nummers die ik opnoemde zullen ook zeker in de smaak vallen bij normale metalheads.
Op donderdag 30 mei 2002 19:08 schreef i_defy het volgende:
Manowar? LOL
quote:Ja, en hij is erg goed
Op donderdag 30 mei 2002 19:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Is het album nu al uit?
quote:Ben jij van Cancelled?
Op donderdag 30 mei 2002 18:30 schreef i_defy het volgende:
Heren, Dames,Ik vestig jullie aandacht even hierop:
http://www.cancelled.nl/music/tragicomedy.mp3dank u!
Zo ja, dan zou ik tegen je zanger zeggen dat'ie wat vaker in het publiek moet kijken. Bij Kittie stond'ie constant naar het plafond te turen met zijn zij naar het publiek.
Op donderdag 30 mei 2002 19:11 schreef Kipman het volgende:[..]
Ja, en hij is erg goed
Is dat Eddie op je icon?
Bier drink tijd.
en nu ken ik lekker nog metal draaien ipv vanavond in de disco mee genieten op kut muziek
(als ze hier komen in drinken, kunnen ze hooguit iets van mijn mp3 collectie opzetten
naja. Plan B tijd.
mzzls en tot morgen.
Verslik me verdomme 3!!!! keer in mn komkommer!!!!
Ze hebben er 1 Heavy Metal (daar is nog overheen te komen) en 2!! house/trance nummers op de nieuwste cd gekwakt!!!!
Zal nie gek staan te kijken als je COF binnenkort in de DISCO te horen krijgt!!!!
quote:Mooi!!!!
Op donderdag 30 mei 2002 18:46 schreef FLIPNEUS het volgende:Ik moet Grieks gaan herkansen en dan haal ik het wel.
Lief van je dat er je er naar vraagt.
Tuurlijk vraag ik er naar, naar jou wel hoor....
Ging je nog mee naar Graspop??
quote:Veel plezier met COF!!!!
Op donderdag 30 mei 2002 21:19 schreef Ultrawuft het volgende:
wazaaaaaaaaaaah!!Bier drink tijd.
en nu ken ik lekker nog metal draaien ipv vanavond in de disco mee genieten op kut muziek
(als ze hier komen in drinken, kunnen ze hooguit iets van mijn mp3 collectie opzetten
![]()
naja. Plan B tijd.
mzzls en tot morgen.
quote:Nieuwe cd? Je bedoelt zeker dat best of album?
Op donderdag 30 mei 2002 21:56 schreef Evil het volgende:
WHAT THE HELL HAPPENED TO COF!!!!!???????Verslik me verdomme 3!!!! keer in mn komkommer!!!!
![]()
Ze hebben er 1 Heavy Metal (daar is nog overheen te komen) en 2!! house/trance nummers op de nieuwste cd gekwakt!!!!
![]()
Zal nie gek staan te kijken als je COF binnenkort in de DISCO te horen krijgt!!!!![]()
Altar - Red Harvest
Paradise Lost - Draconian Times
Testament - Best Of Testament
Judas Priest - Painkiller
Terrorizer - World Downfall (oude band van Morbid Angel leden)
Manowar - Battle Hymns
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 08:02 schreef Loona35 het volgende:
summoning sucks... op laatste album na
Een appel is vies
... op de laatste hap na
quote:Cool.
Op donderdag 30 mei 2002 22:36 schreef Summoner het volgende:
SeboTrek, ik heb sinds vandaag ook TNG seiz. 2 op DVD in huis!ga strax lekker kijken.
Ik ga hem nu bestellen, bedankt voor het geheugensteuntje.
quote:Yippeeeeeeeeeeeeeee!
Op donderdag 30 mei 2002 22:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Cool.
Ik ga hem nu bestellen, bedankt voor het geheugensteuntje.
quote:Ja, dat krijg je met die commerciële bands.
Op donderdag 30 mei 2002 21:56 schreef Evil het volgende:
WHAT THE HELL HAPPENED TO COF!!!!!???????Verslik me verdomme 3!!!! keer in mn komkommer!!!!
![]()
![]()
Zal nie gek staan te kijken als je COF binnenkort in de DISCO te horen krijgt!!!!![]()
ow, en Rock In Rio op vinyl ook
quote:Nee, sorry. Er komt niets wat ik zou willen zien.
Op donderdag 30 mei 2002 22:00 schreef Evil het volgende:[..]
Ging je nog mee naar Graspop??
Ga wel naar Lowlands.
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:02 schreef Evil het volgende:[..]
Veel plezier met COF!!!!
![]()
idd jammer dat ze nu trance ofzo gemaakt hebben...binnenkort toch ff dat nieuwe albuml uisteren.
quote:Ze hebben nu een nieuwe platenmaatschappij en de vorige heeft dit album nog ff uitgebracht. Kan je wel vertellen dat het mij behoorlijk heeft afgeschrikt!!!!
Op vrijdag 31 mei 2002 03:02 schreef Ultrawuft het volgende:
idd jammer dat ze nu trance ofzo gemaakt hebben...binnenkort toch ff dat nieuwe albuml uisteren.
quote:Nou zo goed is dat Best Of album nie....
Op donderdag 30 mei 2002 22:34 schreef Summoner het volgende:Nieuwe cd? Je bedoelt zeker dat best of album?
quote:Nu niet meer.
Op vrijdag 31 mei 2002 09:41 schreef Tokus het volgende:
Leuke sig trouwens, seborik. Alleen er mist een spatie
quote:Op de " From The Cradle To Enslave" EP staat ook een dance remix, vond hem wel cool eigenlijk.
Op vrijdag 31 mei 2002 03:02 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
idd jammer dat ze nu trance ofzo gemaakt hebben...
quote:is idd erg zonde ja .
Op vrijdag 31 mei 2002 07:59 schreef Evil het volgende:[..]
Ze hebben nu een nieuwe platenmaatschappij en de vorige heeft dit album nog ff uitgebracht. Kan je wel vertellen dat het mij behoorlijk heeft afgeschrikt!!!!
quote:Yep, de enige echte
Op donderdag 30 mei 2002 20:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok.
Is dat Eddie op je icon?
Mijn broertje heet ook Eddie
quote:Cool. Lees hier wat ik er van vind
Op donderdag 30 mei 2002 22:35 schreef Summoner het volgende:
Kipman, ik heb vandaag nog Manowar's "Battle Hymns" gekocht. Samen met een hele hoop toffe cd's, bij de FRS in Heerenveen.
quote:Dan zal hij wel blij zijn met zo'n broer.
Op vrijdag 31 mei 2002 12:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Yep, de enige echte
Mijn broertje heet ook Eddie
quote:Naar de film.
Op vrijdag 31 mei 2002 18:38 schreef Evil het volgende:
Gaan we nog leuke dingen doen van het weekend??
En jij?
quote:Koel! Het is idd een zeer leuke cd!
Op vrijdag 31 mei 2002 12:30 schreef Kipman het volgende:[..]
Cool. Lees hier wat ik er van vind
quote:how perplexing...
Op vrijdag 31 mei 2002 22:11 schreef Kipman het volgende:
Haha, ik kijk zo op teletekst van de duitse RTL bij Top Of The Pops, staat er zo: Moby, Pink, Manowar, Sugababes...
je hebt een album geluisterd met extreem doordachte, complexe muziek die je echt helemaal geniaal vindt. Het is duidelijk dat de makers van deze muziek inspiratie halen uit een of andere hogere realiteit die de meeste mensen niet kunnen bevatten. Het is kunst van de hoogste vorm.
Nu bekijk je je collectie. Wat zal ik nu es opzetten? Je komt erachter dat je helemaal geen zin hebt in simpele muziek die weliswaar heel pakkende refreinen heeft en leuke riffs, maar niet bepaald een intellectuele uitdaging vormt.
quote:Vakantiegeld is binnen, dus dat wordt lekker shoppen....
Op vrijdag 31 mei 2002 19:03 schreef Seborik het volgende:Naar de film.
En jij?
quote:Ik heb vaak juist dat ik helemaal moe wordt van al die supercomplexe muziek en dat ik gewoon ff iets makkelijks wil luisteren. Dus dan zet ik NWOBHM op of misschien Suicidal Tendencies of The Ramones.
Op vrijdag 31 mei 2002 23:46 schreef Summoner het volgende:
Komt dit bij jullie ook wel eens voor:je hebt een album geluisterd met extreem doordachte, complexe muziek die je echt helemaal geniaal vindt. Het is duidelijk dat de makers van deze muziek inspiratie halen uit een of andere hogere realiteit die de meeste mensen niet kunnen bevatten. Het is kunst van de hoogste vorm.
Nu bekijk je je collectie. Wat zal ik nu es opzetten? Je komt erachter dat je helemaal geen zin hebt in simpele muziek die weliswaar heel pakkende refreinen heeft en leuke riffs, maar niet bepaald een intellectuele uitdaging vormt.
quote:Zorgen dat je meer complexe cd's hebt.
Op vrijdag 31 mei 2002 23:46 schreef Summoner het volgende:
quote:Of dat je minder een zeikerd bent.
Op zaterdag 01 juni 2002 10:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Zorgen dat je meer complexe cd's hebt.
quote:Zorgen dat je meer wc's in je huis hebt.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:06 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Of dat je minder een zeikerd bent.
quote:Wanneer? Zeker al geweest.
Op vrijdag 31 mei 2002 22:11 schreef Kipman het volgende:
Haha, ik kijk zo op teletekst van de duitse RTL bij Top Of The Pops, staat er zo: Moby, Pink, Manowar, Sugababes...
quote:Of doe zoals ik en speel Jedi Outcast van 18:30 tot 3.45.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Zorgen dat je meer wc's in je huis hebt.
(Special thanks to Flipneus
)
quote:Stoer.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:11 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Of doe zoals ik en speel Jedi Outcast van 18:30 tot 3.45.
(Special thanks to
Flipneus
![]()
)
Het is dus een tof spel?
quote:goed plan
Op zaterdag 01 juni 2002 09:46 schreef Evil het volgende:[..]
Vakantiegeld is binnen, dus dat wordt lekker shoppen....
![]()
en tis terrasjesweer
quote:hey Downer!!!!
Op zaterdag 01 juni 2002 11:16 schreef Downer het volgende:goed plan
en tis terrasjesweer
Nadat ik klaar ben met shoppen gaat er zeker nog op terrasjes gezeten worden!!!!
Hebbie mn meeltje vorige week nog gehad??
quote:hallooow!
Op zaterdag 01 juni 2002 11:24 schreef Evil het volgende:[..]
hey Downer!!!!
![]()
Nadat ik klaar ben met shoppen gaat er zeker nog op terrasjes gezeten worden!!!!
![]()
Hebbie mn meeltje vorige week nog gehad??
jaah heb ik gehad hoor, zodra ik weer een meeltje vol weet te kletsen mail ik je weer terug
heb je al een nieuwe pjoeter?
quote:Is goed hoor, wilde alleen ff weten of je hem had ontvangen....
Op zaterdag 01 juni 2002 11:32 schreef Downer het volgende:hallooow!
jaah heb ik gehad hoor, zodra ik weer een meeltje vol weet te kletsen mail ik je weer terug
heb je al een nieuwe pjoeter?
En nee, puter is nog nie binnen, wel besteld en ik verwacht hem aan het einde van deze maand....
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 12:07 schreef Downer het volgende:
Seborik waarom doet dit hondje me toch aan jou denken?wel lieve oortjes
Zo groot zijn ze nu ook weer niet hoor.
quote:Ah cool, dan heb je wat om naar uit te kijken
Op zaterdag 01 juni 2002 12:02 schreef Evil het volgende:[..]
Is goed hoor, wilde alleen ff weten of je hem had ontvangen....
![]()
En nee, puter is nog nie binnen, wel besteld en ik verwacht hem aan het einde van deze maand....
Veel plezier bij ut shoppen!
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op zaterdag 01 juni 2002 11:12 schreef Seborik het volgende:[..]
Stoer.
Het is dus een tof spel?
quote:Kan je ook mooit Jedi Outcast spelen.
Op zaterdag 01 juni 2002 12:02 schreef Evil het volgende:[..]
Is goed hoor, wilde alleen ff weten of je hem had ontvangen....
![]()
quote:het ging ook meer om ut idee
Op zaterdag 01 juni 2002 12:08 schreef Seborik het volgende:[..]
![]()
![]()
Zo groot zijn ze nu ook weer niet hoor.
quote:Ik vind dit wel een leuk t-shirt voor jou:
Op zaterdag 01 juni 2002 12:26 schreef Downer het volgende:[..]
het ging ook meer om ut idee
![]()
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 12:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vind dit wel een leuk t-shirt voor jou:
verander dat mod dan beter even in chick
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 12:32 schreef Downer het volgende:[..]
![]()
verander dat mod dan beter even in chick
Op de voorkant Metalchick en op de achterkant In opleiding.
Hoewel dat In opleiding nu wel weg mag.
quote:sgoed
Op zaterdag 01 juni 2002 12:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Op de voorkant Metalchick en op de achterkant In opleiding.
quote:zolang dit topic bestaat blijf ik lekker i.o
Hoewel dat In opleiding nu wel weg mag.
en ik ben nu weg, have fun today
quote:Tadaaaa!
Op zaterdag 01 juni 2002 11:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wanneer? Zeker al geweest.
quote:En het begint om 17:45. Ze gaan vast de single spelen. Maar het zou natuurlijk veel toffr zijn als ze het brute Fight Until We Die spelen voor het pop-publiek
Op woensdag 29 mei 2002 11:55 schreef Kipman het volgende:
Zaterdag 1 juni: Manowar op de duitse Top Of The Pops!
quote:oh die is er snel. ik reken er tegenwoordig altijd op dt het 2 dagen duurt
Op zaterdag 01 juni 2002 12:52 schreef Kipman het volgende:
Ik heb de promo van de nieuwe Rose Tattoo binnen, baas...ehm Tokus
quote:Des te eerder is de recensie er
Op zaterdag 01 juni 2002 14:19 schreef Tokus het volgende:[..]
oh die is er snel. ik reken er tegenwoordig altijd op dt het 2 dagen duurt
Lekker cd'tje trouwens.
quote:ik ben blij dt je dat vindt. ik heb 'm eigenlijk amper geluisterd.
Op zaterdag 01 juni 2002 14:31 schreef Kipman het volgende:[..]
Des te eerder is de recensie er
Lekker cd'tje trouwens.
gister leuk feestje gehad met leuke bands enzo.. totdat de buurman kwam met een bijl en die de geluidsinstallatie sloopte...gvd wat een homo..
er kwam net een leuke metal band.
quote:Thanks. Net op tijd thuis dus.
Op zaterdag 01 juni 2002 12:51 schreef Kipman het volgende:
En het begint om 17:45. Ze gaan vast de single spelen. Maar het zou natuurlijk veel toffr zijn als ze het brute Fight Until We Die spelen voor het pop-publiek
quote:Wat flauw. Ze gingen niet eens de zaal in om de 'false ones' te doden. Daar gaat verdomme de hele nieuwe cd over!
Op zaterdag 01 juni 2002 17:20 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Thanks. Net op tijd thuis dus.
quote:Manowar ook altijd met hun knuffelmoffen.
Op zaterdag 01 juni 2002 18:26 schreef Kipman het volgende:[..]
Wat flauw. Ze gingen niet eens de zaal in om de 'false ones' te doden. Daar gaat verdomme de hele nieuwe cd over!
![]()
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:11 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Of doe zoals ik en speel Jedi Outcast van 18:30 tot 3.45.
(Special thanks to
Flipneus
![]()
)
Speel je nu wel zonder cheats?
quote:Moet je helaas telleurstellen, met de nieuwe puter worden GEEN spelletjes gespeeld....
Op zaterdag 01 juni 2002 12:21 schreef Witchfynder het volgende:Kan je ook mooit Jedi Outcast spelen.
![]()
quote:Nee, ik speel met:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Speel je nu wel zonder cheats?
g_saberrealisticcombat 1
setforceall 3
Anders is het echt veel minder leuk.
quote:Wat moet je er dan in godsnaam mee?
Op zaterdag 01 juni 2002 22:45 schreef Evil het volgende:[..]
Moet je helaas telleurstellen, met de nieuwe puter worden GEEN spelletjes gespeeld....
![]()
quote:Internetten en MP3 luisteren....
Op zaterdag 01 juni 2002 23:12 schreef Witchfynder het volgende:Wat moet je er dan in godsnaam mee?
![]()
quote:Zolang je ook maar zo nu en dan filmpjes download, anders kan het echt niet.
Op zondag 02 juni 2002 10:44 schreef Evil het volgende:[..]
Internetten en MP3 luisteren....
quote:zelfs geen patience
quote:Wat voor pc?
quote:Online patience, dat is internetten.
Op zondag 02 juni 2002 11:42 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
zelfs geen patience
quote:hhehehe.
Op zondag 02 juni 2002 12:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Online patience, dat is internetten.
quote:Een clichéclip? Gioh, dat had ik nou nooit achter ze gezocht!
Op zondag 02 juni 2002 13:58 schreef Seborik het volgende:
Haha, wat een clicheclip is Manowar - Warriors of The World United, maar het klinkt wel lekker.
quote:This eigenlijk nie mijn puter dus zal me in het begin heel erug moeten inhouden om helemaal niets te dowloaden....
Op zondag 02 juni 2002 11:22 schreef Witchfynder het volgende:Zolang je ook maar zo nu en dan filmpjes download, anders kan het echt niet.
quote:Sure I would....
Op zondag 02 juni 2002 14:18 schreef Summoner het volgende:
If I cut off your arms, and I cut off your legs, would you still love me?
quote:Don't be suprised if you wake up in the middle of the night and see me standing over you with a bloodsoaked sword... baby.
Op zondag 02 juni 2002 15:04 schreef Evil het volgende:[..]
Sure I would....
quote:Dat heb ik al lang gedaan!
Op zondag 02 juni 2002 23:08 schreef Seborik het volgende:
Summoner stem nog even in het Iron maiden tournament.
quote:Er zijn telkens verschillende rondes, de finale is nu.
Op zondag 02 juni 2002 23:13 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat heb ik al lang gedaan!
quote:Daar zal ik nog het allerminst van schrikken....
Op zondag 02 juni 2002 23:05 schreef Summoner het volgende:Don't be suprised if you wake up in the middle of the night and see me standing over you with a bloodsoaked sword... baby.
quote:Jedi Outcast is maar een spelletje hoor.
Op maandag 03 juni 2002 09:00 schreef Witchfynder het volgende:
*doet deur open*
*loopt helemaal bebloed de hal binnen*Hallo....alle...maaal.
*valt neer*
zat zonder ammo
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
MOH:AA is echt een spel voor mij. Hij crashte net toen ik een cheat wilde intypen. lolzat zonder ammo
![]()
DAT is een spel voor echte mannen.
quote:Medal of Honor: Allied Assault.
Op maandag 03 juni 2002 13:41 schreef Kipman het volgende:
Waar staat MOH:AA dan voor
1,2 GB
quote:Gelukkig zijn we dat.
Op maandag 03 juni 2002 13:31 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
quote:Waar staat GB voor dan
Op maandag 03 juni 2002 14:22 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Medal of Honor: Allied Assault.
1,2 GB
quote:Gigabyte. Zo groot is de installatie.
Op maandag 03 juni 2002 14:26 schreef Kipman het volgende:[..]
Waar staat GB voor dan
quote:Ik vond het hoofdmenu te moeilijk, dus maar weer eraf gepleurd
MOH:AA is echt een spel voor mij. Hij crashte net toen ik een cheat wilde intypen. lolzat zonder ammo
![]()
Ik vind persoonlijk Sof2 erg leuk...
de computer is echt slim.
quote:echte bikkels spelen zonder cheats
![]()
Ik zit nu in het laatste level (althans, dat geloof ik ). Het wordt steeds moeilijker
Echt een meesterlijk spel
quote:Echte mannen hebben de uitbreiding voor Star Wars Galactic Battlegrounds.
Op maandag 03 juni 2002 13:31 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
quote:Computers die denken, waar gaat het heen met de wereld.
Op maandag 03 juni 2002 15:33 schreef Ultrawuft het volgende:
de computer is echt slim.
quote:Echte Mannen spelen Max Payne
Op maandag 03 juni 2002 16:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Echte mannen hebben de uitbreiding voor Star Wars Galactic Battlegrounds.
quote:Hoezee.
Op maandag 03 juni 2002 17:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Graspop kaartje is eindelijk binnen.
quote:Yes!
Op maandag 03 juni 2002 17:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Hoezee.
quote:Dat werd tijd!!!!
Op maandag 03 juni 2002 17:25 schreef Mr. Orange het volgende:
Graspop kaartje is eindelijk binnen.
quote:
Op maandag 03 juni 2002 18:01 schreef Evil het volgende:[..]
Dat werd tijd!!!!
![]()
quote:hmm, voegt die veel toe?
Op maandag 03 juni 2002 16:47 schreef Seborik het volgende:[..]
Echte mannen hebben de uitbreiding voor Star Wars Galactic Battlegrounds.
quote:Ik ben hem aan het downloaden nu... dus moet nog kijken.
Op maandag 03 juni 2002 18:25 schreef Tokus het volgende:[..]
hmm, voegt die veel toe?
quote:Echte mannen hebben die al maanden geleden uitgespeeld.
Op maandag 03 juni 2002 17:24 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Echte Mannen spelen Max Payne
En Galactic Battlegrounds is echt bagger, joh.
quote:tuurlijk, maar daar heb je geen GTA III voor nodig toch?
Op maandag 03 juni 2002 22:21 schreef Evil het volgende:
Maar zijn er ook ECHTE mannen hier in dit topic????![]()
quote:Cossacks-spelers.
Op maandag 03 juni 2002 21:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Echte mannen hebben die al maanden geleden uitgespeeld.
En Galactic Battlegrounds is echt bagger, joh.
quote:Tuurlijk.
quote:Geef mij maar een ECHTE man, die geen spelletjes achter de puter speelt....
Op maandag 03 juni 2002 22:26 schreef Tokus het volgende:tuurlijk, maar daar heb je geen GTA III voor nodig toch?
quote:*meldt*
quote:Zelfs echte mannen hebben af en toe een beetje afleiding nodig.
Op maandag 03 juni 2002 22:33 schreef Evil het volgende:[..]
Geef mij maar een ECHTE man, die geen spelletjes achter de puter speelt....
![]()
quote:*meldt ook*
Op maandag 03 juni 2002 22:34 schreef Mike het volgende:[..]
*meldt*
quote:wel ander soort spelletjes?
![]()
quote:Weet anders genoeg te doen als afleiding hoor....
Op maandag 03 juni 2002 22:34 schreef Seborik het volgende:Zelfs echte mannen hebben af en toe een beetje afleiding nodig.
quote:Jah.
Op maandag 03 juni 2002 22:37 schreef Evil het volgende:[..]
Weet anders genoeg te doen als afleiding hoor....
quote:Zonder puter ja....
Op maandag 03 juni 2002 22:35 schreef Tokus het volgende:wel ander soort spelletjes?
En laat de rest wel aan jullie fantasie over....
quote:duh
Op maandag 03 juni 2002 22:40 schreef Evil het volgende:[..]
Zonder puter ja....
![]()
Ik ben nog steeds in shock over de split up van Megadeth. Maar verder alles ok...
quote:Dan ben je wel aardig lang afwezig geweest, aangezien ik u niet 'erinner.
Op maandag 03 juni 2002 23:00 schreef She-Wolf het volgende:
Zooo
Aardig gegroeid tijdens mijn afwezigheid...
Voor diegene die zich mij nog herinneren....HEY!!!!![]()
quote:Zow, bof ik ff.
Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Summoner het volgende:
Oberigens: ECHTE ECHTE ECHTE mannen spelen Diablo II.
quote:Zijt gij ook Diablist?
Op maandag 03 juni 2002 23:09 schreef Seborik het volgende:[..]
Zow, bof ik ff.
quote:Jah, heb deel 1 & 2 + add-on.
Op maandag 03 juni 2002 23:11 schreef Summoner het volgende:[..]
Zijt gij ook Diablist?
quote:grappig, ik wist niet dat er nog meer fokkers diablo II spelen, naja ik speelde vroeger veel, ben inmiddels gestopt, maar heb nog veel (heel veel) spullen.. heb je wat nodig?
quote:Gij heeft ook een voethout in elk mijner passies...
Op maandag 03 juni 2002 23:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Jah, heb deel 1 & 2 + add-on.
quote:Ik heb een periode geleden ook het bijltje er bij neer gegooid, maar ik was al zover achter de horizon met mijn personage dat het zonde was om het op te geven. Nu speel ik elke dag wederom een korte tijd, om het toch bij te houden.
Op maandag 03 juni 2002 23:17 schreef KillaScar het volgende:[..]
grappig, ik wist niet dat er nog meer fokkers diablo II spelen, naja ik speelde vroeger veel, ben inmiddels gestopt, maar heb nog veel (heel veel) spullen.. heb je wat nodig?
kunt gij ook met voorbeelden betreffende die spullen voor de dag komen?
quote:Die man was ik gisteren.
![]()
quote:
Zooo
Ik ben nog steeds in shock over de split up van Megadeth. Maar verder alles ok...
quote:die van mij moet eens een keer wat onthoudne... hij was /winnt/system32/config/system kwijt ofzo.
Op maandag 03 juni 2002 16:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Computers die denken, waar gaat het heen met de wereld.
gvd kan ik reinstalleren.
quote:jajajaja
![]()
spelletjes zijn goede afleiding...
GTA 3 rockt bv ook heel erg
arghhh .kom ik net tijdens het zappen langs sex court...echt
super lachwekkend slecht... grr snel zap terug naar BBC
"Positioning elements of harmony in counterpoint to melodic direction in song Sammath achieve a landscape view of spatial tonality through the meshing of themes in narrative songs which explode circular structures through transitional material in which melodic structure is revealed before its digestion in the next sequence of interconnected cyclic evolutionary heuristic process. Using exuberant keyboards sparsely this music punctuates "grand" scenarios of musical exchange with a sense of the nihilistic and windswept minimal in tremelo strumming of thematic growth in longer phrases."
Een review van Sammath's "Strijd".
quote:Ja, sex court, tergend idioot. maar wel lachen.
Op maandag 03 juni 2002 23:34 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
arghhh .kom ik net tijdens het zappen langs sex court...echt
super lachwekkend slecht... grr snel zap terug naar BBC
quote:SHE-WOLF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zooo
quote:Nah, Ultima Online
quote:Daar heb ik toch niets aan....
Op maandag 03 juni 2002 23:28 schreef FLIPNEUS het volgende:Die man was ik gisteren.
quote:Waar halen jullie de tijd vandaan????
Op maandag 03 juni 2002 23:26 schreef Summoner het volgende:Ik heb een periode geleden ook het bijltje er bij neer gegooid, maar ik was al zover achter de horizon met mijn personage dat het zonde was om het op te geven. Nu speel ik elke dag wederom een korte tijd , om het toch bij te houden.
quote:Hey meid, je moet echt vaker langskomen hoor!!!!
Zooo
quote:Wij maken de tijd.
Op dinsdag 04 juni 2002 07:50 schreef Evil het volgende:[..]
Waar halen jullie de tijd vandaan????
![]()
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wij maken de tijd.
quote:Vakantie.
Op dinsdag 04 juni 2002 07:50 schreef Evil het volgende:[..]
Waar halen jullie de tijd vandaan????
![]()
quote:hehe, nou ja ik was zo ver heen dat ik alles heb wat je op www.battle.net/diablo2exp kan vinden
Op maandag 03 juni 2002 23:26 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb een periode geleden ook het bijltje er bij neer gegooid, maar ik was al zover achter de horizon met mijn personage dat het zonde was om het op te geven. Nu speel ik elke dag wederom een korte tijd, om het toch bij te houden.
quote:Nee, maar Internet wordt saai en dan ga je weer terug naar je gamingroots.
Op dinsdag 04 juni 2002 11:09 schreef Downer het volgende:hebben jullie een nieuwe hobby ofzow
quote:Ach, die laatste cd was ook slecht, dus da's wel logich
Op dinsdag 04 juni 2002 11:10 schreef Seborik het volgende:
Net een liveclip van Gamma Ray gezien.Live klinken ze best wel slecht.
Op de live-cd van hen klinken ze trouwens wel goed.
quote:ach zoo
Op dinsdag 04 juni 2002 11:10 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, maar Internet wordt saai en dan ga je weer terug naar je gamingroots.
![]()
verder dan pinball ben ik nooit gekomen
quote:en darten dan?
Op dinsdag 04 juni 2002 13:43 schreef Downer het volgende:[..]
ach zoo
verder dan pinball ben ik nooit gekomen
quote:hehe
Op dinsdag 04 juni 2002 13:49 schreef Tokus het volgende:[..]
en darten dan?
spelletjes zonder pc zijn nou eenmaal leuker
quote:Als ik de verhalen moet geloven, schijnt ie inderdaad erg tof te zijn
Op dinsdag 04 juni 2002 13:47 schreef Downer het volgende:
Rage - Unity is echt tof!
quote:geinig clipje ook van Down
Op dinsdag 04 juni 2002 13:58 schreef Kipman het volgende:[..]
Als ik de verhalen moet geloven, schijnt ie inderdaad erg tof te zijn
quote:Waldrock staat niet op Planet Blaze erbij geloof ik. wel die avond daar ergens in de buurt...
Op dinsdag 04 juni 2002 14:14 schreef Kipman het volgende:
Hmmmmm, ik las dat Blaze met de hele tour door Europa van Overkill meegaat. Dat zou betekenen dat ie ook op Waldrock kan komen. Er wordt nog 1 band bekend gemaakt, het festival heeft nog een heavy metal band nodig en ik ben er (waar ik kom, treed Blaze altijd op!).
quote:je moet de verhalen geloven. Mijnes in ieder geval.
Op dinsdag 04 juni 2002 13:58 schreef Kipman het volgende:[..]
Als ik de verhalen moet geloven, schijnt ie inderdaad erg tof te zijn
quote:Ja, toevallig las ik dat net ook. Lemelerveld ken ik wel, is volgens mij niet zo ver van mij vandaan. Maar Blaze kan natuurlijk altijd nog op Waldrock verschijnene, ergens in de middag ofzo. Die lui willen zo graag touren, nou touren zullen ze!!!!!!
Op dinsdag 04 juni 2002 14:15 schreef Tokus het volgende:[..]
Waldrock staat niet op Planet Blaze erbij geloof ik. wel die avond daar ergens in de buurt...
quote:Langdradig. Het is lekkere rock n roll, maar 16 nummers vind ik wat te veel. Maar je leest het wel
Op dinsdag 04 juni 2002 14:16 schreef Tokus het volgende:
hoe bevalt die Rose Tattoo cd, Kipman?
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 14:16 schreef Tokus het volgende:[..]
je moet de verhalen geloven. Mijnes in ieder geval.
quote:he! mijnes is hetzelfde als die van jou! namelijk dat die cd goed is!
Op dinsdag 04 juni 2002 14:32 schreef Downer het volgende:[..]
![]()
en sowieso moet je mijn verhalen toch altijd geloven
quote:soms heb ik zo m'n twijfels
Op dinsdag 04 juni 2002 15:02 schreef Tokus het volgende:[..]
en sowieso moet je mijn verhalen toch altijd geloven
quote:Die laatste cd was tof.
Op dinsdag 04 juni 2002 13:39 schreef Kipman het volgende:[..]
Ach, die laatste cd was ook slecht, dus da's wel logich
Op de live-cd van hen klinken ze trouwens wel goed.
Die live-cd moet ik nog eens een keertje in een aanbieding kopen.
quote:Kai raakt ook weleens zijn stem kwijt enzo.
Op dinsdag 04 juni 2002 11:10 schreef Seborik het volgende:
Net een liveclip van Gamma Ray gezien.Live klinken ze best wel slecht.
quote:Waarschijnlijk heb ik dan een nuttigere tijdsbesteding aangezien ik er echt geen tijd voor heb....
Op dinsdag 04 juni 2002 09:08 schreef Witchfynder het volgende:Wij maken de tijd.
quote:Dat vind ik nou ook!!!!
Op dinsdag 04 juni 2002 13:56 schreef Downer het volgende:hehe
spelletjes zonder pc zijn nou eenmaal leuker
![]()
quote:Ken ze (nog) nie, dus ben benieuwd als ze komen....
Op dinsdag 04 juni 2002 14:14 schreef Kipman het volgende:
Hmmmmm, ik las dat Blaze met de hele tour door Europa van Overkill meegaat. Dat zou betekenen dat ie ook op Waldrock kan komen. Er wordt nog 1 band bekend gemaakt, het festival heeft nog een heavy metal band nodig en ik ben er (waar ik kom, treed Blaze altijd op!).
quote:Nou ja, na een dag lang keihard studeren, socialiseren en modden, heb je af en toe gewoon de behoefte om nou ja... om iets op te blazen.
Op dinsdag 04 juni 2002 17:57 schreef Evil het volgende:[..]
Waarschijnlijk heb ik dan een nuttigere tijdsbesteding aangezien ik er echt geen tijd voor heb....
quote:Hmm ja, ik ook, it takes two to tango enzo.
Op dinsdag 04 juni 2002 17:59 schreef Evil het volgende:[..]
Dat vind ik nou ook!!!!
![]()
quote:Ik heb hem, als hij tenminste Century Child heet.
Op dinsdag 04 juni 2002 20:10 schreef Seborik het volgende:
Iemand de Nightwish-cd al in z'n handen gehad?
quote:Mooi album?
Op dinsdag 04 juni 2002 20:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik heb hem, als hij tenminste Century Child heet.
quote:in handen gehad, niet in mp3 gehad.
Op dinsdag 04 juni 2002 20:17 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik heb hem, als hij tenminste Century Child heet.
quote:jahoor. als je het vorige goed vindt zal je deze ook wel leuk vinden ja.
Op dinsdag 04 juni 2002 20:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Mooi album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |