Neem eentje met wieltjes, echt.. Ideaal als je op wintersport gaat met zo'n bus van -ik noem maar wat- Sportura en je moet eerst met het OV naar Eindhoven ofzo. Ik bind de boardbag aan m'n weekendtas vast (die ook wieltjes heeft) en zo loop ik nergens mee te sjouwen. Wel een treintje achter me aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Board heb ik al in een handdoek ja, zo ver was ik ook al
Maar als ik de naam van het plaatje mag geloven is dat de Dakine Low Roler. Met inderdaad een apart vak voor schoenen, maar verder kan ik er niet zo veel over vinden. Alle plaatjes waar ze de binnenkant van laten zien zijn 180x180. Schiet niet echt op.
http://www.dakine.com/travel-bags/snowboard/tour/
Deze is qua prijs weer een stuk aantrekkelijker. Geen wieltjes, maar volgens mij wel hetzelfde qua inhoud
Was de boarddag niet genoeg goed om de board te beschermen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:36 schreef MarcoD het volgende:
Die Dakine Tour Bag heb ik hier, werkt al een paar jaar perfect.
M'n schoenen, board (incl bindingen erop gemonteerd) en nog een board zonder bindingen en een koffer/tasje met wax/slijpspullen zitten er standaard in en vorig jaar had ik er ook nog 2 broeken en 1 jas + 6 paar sokken en wat thermo spul erin.
Daarnaast nog een kleine weekend tas voor een broek en wat shirtjes + normale sokken en de extra bindingen.
Ik zie dat je de bindingen losdeed en in de vakjes deed...Waarom laat je de bindingen op de snowboard niet staan? Dat terwijl de complete board met de bindingen in de tas kan zitten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef NoComment het volgende:
[..]
Neem eentje met wieltjes, echt.. Ideaal als je op wintersport gaat met zo'n bus van -ik noem maar wat- Sportura en je moet eerst met het OV naar Eindhoven ofzo. Ik bind de boardbag aan m'n weekendtas vast (die ook wieltjes heeft) en zo loop ik nergens mee te sjouwen. Wel een treintje achter me aan
Heb even de boardbag ingepakt met wat ik normaal minimaal erin stop.. Zit nog lang niet vol, gaat nog met gemak een tweede board, een trui/vest wat sokken en een backprotector in
Dicht
[ afbeelding ]
Vakje 1 (binding, handschoenen, losse meuk)
[ afbeelding ]
Vakje 2 (binding, 2 goggles)
[ afbeelding ]
Grote vak (board, boardbroek, schoenen, muts)
[ afbeelding ]
Nou ja.. geen gebrek aan ruimte in ieder geval
Geen idee eigenlijk waarom ik dat ook alweer doequote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Rainai het volgende:
[..]
Ik zie dat je de bindingen losdeed en in de vakjes deed...Waarom laat je de bindingen op de snowboard niet staan? Dat terwijl de complete board met de bindingen in de tas kan zitten.
Ik heb de bag, daar de board met de bindingen eraan vast inzit.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
wat een rare vraagmet een hamer natuurlijk
Mooie tasquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef NoComment het volgende:
[..]
Neem eentje met wieltjes, echt.. Ideaal als je op wintersport gaat met zo'n bus van -ik noem maar wat- Sportura en je moet eerst met het OV naar Eindhoven ofzo. Ik bind de boardbag aan m'n weekendtas vast (die ook wieltjes heeft) en zo loop ik nergens mee te sjouwen. Wel een treintje achter me aan
Heb even de boardbag ingepakt met wat ik normaal minimaal erin stop.. Zit nog lang niet vol, gaat nog met gemak een tweede board, een trui/vest wat sokken en een backprotector in
Dicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wil ook wel is gebeuren als er nog shit in je inserts zit. lui die er zand, steentjes of ijs in hebben zitten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
M.b.t. het board met de bobbels. Ik weet het niet zo goed. Als je ze er te hard hebt ingedraaid heb je sowieso verkeerde schroeven gebruikt want dat mag niet gebeuren.
Wat ik al zei dus. Verkeerde schroeven.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef GenesiZ het volgende:
Hij heeft een Burton Baron, 4-5 jaar oud ongeveer en is van Flow 'geenideewelktypemaarlagen rond de 180,-4/5jaar terug' naar Flow Team bindingen gegaan, die met die kevlar base. Ik denk dat hij de schroeven heeft gebruikt van zijn oude bindingen en dat die een dikkere baseplate heeft waardoor de schroeven langer zijn. Hij heeft nu zijn andere schroeven gebruikt die wellicht bij de Teams zaten en die zijn korter en geven het probleem niet.
Dat is een mooie tas zoquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef NoComment het volgende:
[..]
Dicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, als je te veel voor je spullen wilt betalen moet je net die merken hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef GenesiZ het volgende:
Ach, we gaan wel even kijken en anders heeft ie een goed argument om voor een nieuw boardje te kijken na de wintersport in JanuariBen benieuwd of ik hem kan overhalen om eens niet naar Burton te kijken, hijs Burten en Flow-gek.
Best gek eigenlijk
ja maar Shawn White heeft ook een burton! dus dan moet het wel goed zijn!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef Komakie het volgende:
Laatst nog een Burton voor hem besteld via dat pro-form, maar eerst als brugman gepraat om hem aan een Bataleon te krijgen, maar is en blijft een Burton fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto was me nog niet eens echt opgevallen trouwens....quote:
Na ik dit bericht zo lees, bekeek ik vervolgens jouw pics weer. Ik kan vertellen dat mijn bag iets anders is...de middelste is wat hoger, daar ik de boots tussen de bindingen kan leggen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef NoComment het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom ik dat ook alweer doeNet even gekeken, de highbacks van mijn bindingen komen als ze plat liggen een kleine 10cm voorbij de voorkant van de binding. Aangezien die het board al redelijk vult steekt er een flink stuk buiten het board, en dan past het allemaal wat minder mooi. Als je kleine voeten hebt zal het al een stuk schelen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar Shawn White heeft ook een burton! dus dan moet het wel goed zijn!!Antwoord: Jep en Travis Rice heeft een Lib Tech? You're point being?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Pff, begin me zo langzamerhand te schamen met mijn Burton Cartel bindingenquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, als je te veel voor je spullen wilt betalen moet je net die merken hebben.
Flow kan ik me nog wel voorstellen. Er zijn mensen die zweren bij dat systeem. Het is ook wezelijk anders dan normale bindingen.
Dat het hele systeem bepaalde aspecten van het snowboarden belemmert is dan weer een ander verhaal en tegenwoordig hebben ze best aardige spullen. Dus het wordt beter. Het is alleen zo godsgruwelijk duur als je het vergelijkt met de gemiddelde strapbinding.
Burton getuigd alleen maar van gebrek aan kennis of bang zijn om in het diepe te springen ofzo.
Ik ken ook iemand die helemaal Burton-minded is. Laatst nog een Burton voor hem besteld via dat pro-form, maar eerst als brugman gepraat om hem aan een Bataleon te krijgen, maar is en blijft een Burton fan.
Ik heb niet Lib Tech of Gnu geprobeerd aangezien hij alleen een camber board wil rijden aangezien dat wat agressiever is. Heeft hij op zich wel een punt. Hoewel hij later wel zei dat hij misschien een keer een Flying V wil proberen
Je hebt van die mensen... tja....
Mind dequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef JRB het volgende:
Waarom zou je, nog steeds een van de beste bindingen op de markt. Dat er meer concurrentie is gekomen, is alleen maar prima, maar dat doet niets af aan Cartels. Om even terug te komen op Travis Rice, die zet wel mooi Cartels op z'n Lib.
Ik snap Komakie wel, maar anderzijds moet je het ook maar zo zien. Lib en Bataleon hebben gebruiken maar 1 type constructie (Banana, TBT). Als je daar geen fan van bent, snap ik dat je je niet aangetrokken voelt tot die merken.
Ik ben ook nog steeds voorstander van ouderwets camber, en neig dan daarom dan ook meer naar merken als Nitro en Burton. Overigens zou ik best alle mogelijke constructies uit willen proberen, maar heb daar amper de gelegenheid voor.
Klopt, hij heeft geen binding sponsor. Net als heel veel andere teamriders van Lib Tech en Gnu. Het enige bindingmerk bij Mervin is Bent Metal en dat is nou niet echt geweldig spul. Er zijn een paar rijders van Lib Tech en Gnu die op Bent Metal bindingen rijden, maar ik heb wel begrepen dat er niet veel riders zijn die erge Bent Metal fans zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef JRB het volgende:
Waarom zou je, nog steeds een van de beste bindingen op de markt. Dat er meer concurrentie is gekomen, is alleen maar prima, maar dat doet niets af aan Cartels. Om even terug te komen op Travis Rice, die zet wel mooi Cartels op z'n Lib.
Er is zo veel meer dan Burton (en Nitro)quote:Ik snap Komakie wel, maar anderzijds moet je het ook maar zo zien. Lib en Bataleon hebben gebruiken maar 1 type constructie (Banana, TBT). Als je daar geen fan van bent, snap ik dat je je niet aangetrokken voelt tot die merken.
Ik ben ook nog steeds voorstander van ouderwets camber, en neig dan daarom dan ook meer naar merken als Nitro en Burton. Overigens zou ik best alle mogelijke constructies uit willen proberen, maar heb daar amper de gelegenheid voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |