dus je vindt Paul een onbestraalbare tumor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:04 schreef timmmmm het volgende:
Opvallend dat TS hiermee komt, dat is het schoolvoorbeeld van users die Brussen bedoelt
Nee, inclusief het verhaal over Mulisch. Je gaat geen overlijdensberichten op basis van roddels en ongeverifiëerde bronnen plaatsen als self-proclaimed professionele nieuwssite. Dat is al vaker voorgekomen, en is gewoon journalistieke zelfmoord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef OEM het volgende:
Afgezien van z'n verhaal over Mulisch heeft ie natuurlijk wel gewoon gelijk.
Doodsverwensing, me dunkt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
dus je vindt Paul een onbestraalbare tumor...
Teletekst lijkt me gewoon een valide bron hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, inclusief het verhaal over Mulisch. Je gaat geen overlijdensberichten op basis van roddels en ongeverifiëerde bronnen plaatsen als self-proclaimed professionele nieuwssite. Dat is al vaker voorgekomen, en is gewoon journalistieke zelfmoord.
Liever geen nieuws als "oeps het was toch geen"-nieuws.
Waarmee je zijn argument in 1 klap bevestigt. Well done, sir.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie is die bert brussen helemaal? Tien jaar geleden had ik 'm persoonlijk opgezocht en een paar pestklappen verkocht. Hell.... dat lijkt me nog steeds wel wat.
Wie heeft z'n adres?
Ook als het nog geen minuut later weer verdwenen is en teletekst hetzelfde nieuwsfeit een jaar eerder ook al ten onrechte plaatste?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
Teletekst lijkt me gewoon een valide bron hoor...
Omdat ik me niet graag laat beledigen bevestig je iemands vooroordeel? Helderste sterretje aan het firmament?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarmee je zijn argument in 1 klap bevestigt. Well done, sir.
Nee, maar als je overgaat tot fysiek geweld na een belediging getuigt dat niet bepaald van een hoog intelligentieniveau, of wilde je zelf beweren van wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik me niet graag laat beledigen bevestig je iemands vooroordeel? Helderste sterretje aan het firmament?
op internet bleef het gewoon staan en is pas na een uur weggehaald, blijkbaar op aandringen van familie... dus och wat een drama zeg hij was daadwerkelijk morsdood deze keer, hopelijk geen onbestraalbare tumorquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ook als het nog geen minuut later weer verdwenen is en teletekst hetzelfde nieuwsfeit een jaar eerder ook al ten onrechte plaatste?
Misschien moet je verder lezen dan de TT. In het stuk tekst staat een beschrijving van onze ergste users. Ja, de users die beschreven worden, lopen hier rond, dat weet jij even goed als ik. Wat meneer Brussen vergeet is dat 90% wél normaal is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
dus je vindt Paul een onbestraalbare tumor...
Ik zie niet in waarom niet. Sommige mensen geloven in de kracht van de pen. Ik geloof in de kracht van een paar pestklappen. van Gogh schrijft ook weinig beledigends meer de laatste tijd, hmm?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, maar als je overgaat tot fysiek geweld na een belediging getuigt dat niet bepaald van een hoog intelligentieniveau, of wilde je zelf beweren van wel?
kortom Paul is de onbestraalbare tumorquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je verder lezen dan de TT. In het stuk tekst staat een beschrijving van onze ergste users. Ja, de users die beschreven worden, lopen hier rond, dat weet jij even goed als ik. Wat meneer Brussen vergeet is dat 90% wél normaal is.
Goede post.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
Hij heeft gelijk, de frontpage is een lachertje.
Meer non-nieuws dan echt nieuws.
Als ze op de frontpage er voor zorgen dat de bronnen goed zijn, en dat ze Djeez van zijn functie ontheffen, kan het nog wel wat worden. Want een ''nieuws''site waar dagelijks 1-2 berichten staan over wéér een UFO is inderdaad niet serieus te nemen.
paul is nog geen 10% van FOK!quote:
Ik denk dat je er een dagtaak aan gaat krijgen om anderen klappen te geven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik me niet graag laat beledigen bevestig je iemands vooroordeel? Helderste sterretje aan het firmament?
Dus vrijheid van meningsuiting moet wat jou betreft maar afgeschaft worden, en als islamietjes her en der wat ongelovigen neer willen prikken is dat een goede zaak, aangezien ze hun frustratie dan lekker kwijtkunnen? Ik begin te vermoeden dat Brussen's conclusies een understatement waren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
van Gogh schrijft ook weinig beledigends meer de laatste tijd, hmm?
Valt wel mee, ik word zelden beledigt. Ik begrijp dat dat bij jou aan de lopende band gebeurt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een dagtaak aan gaat krijgen om anderen klappen te geven.
het is best leuk om te lezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:19 schreef opastokvis het volgende:
Is tldr hier wel toegestaan?
pleaseplease?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dus vrijheid van meningsuiting moet wat jou betreft maar afgeschaft worden, en als islamietjes her en der wat ongelovigen neer willen prikken is dat een goede zaak, aangezien ze hun frustratie dan lekker kwijtkunnen? Ik begin te vermoeden dat Brussen's conclusies een understatement waren.
Beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |