quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:51 schreef Re het volgende:
och gewoon een chemokuurtje eroverheen joh...
dat zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:54 schreef Westerling het volgende:
Wat betreft de frontpage heeft ie nog gelijk ook.
Wat betreft heel fok! eigenlijk wel, afgezien van enkele eilandjes van positiviteit hier en daar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:54 schreef Westerling het volgende:
Wat betreft de frontpage heeft ie nog gelijk ook.
Ik denk eerlijk gezegd dat het intelligentie- en opleidinsniveau hier misschien nog wel hoger ligt dan gemiddeld in Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat betreft heel fok! eigenlijk wel, afgezien van enkele eilandjes van positiviteit hier en daar.
Mijn posts bv.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat betreft heel fok! eigenlijk wel, afgezien van enkele eilandjes van positiviteit hier en daar.
Dat weet ik wel zeker, het is een gevalletje simpele inductie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:59 schreef Westerling het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het intelligentie- en opleidinsniveau hier misschien nog wel hoger ligt dan gemiddeld in Nederland.
mwah, als je kijkt in bijv. R&P, F&L en soms ook LIF vind ik toch wel dat er aardig vaak topic van niveau inzittenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ik ken geen domme mensen die goed kunnen meediscussiëren over onderwerpen waarvoor je goed op de hoogte moet zijn om te weten waarover het gaat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het intelligentie- en opleidinsniveau hier misschien nog wel hoger ligt dan gemiddeld in Nederland.
wie ben jijquote:
Dat kan natuurlijk al snel. Fok! stelt tenminste nog de eis dat men kan lezen en schrijven...quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Bert heeft 1 obsessie en dat is FOK!, altijd al zo geweest, we hebben hem een keertje wat onheus bejegend geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:57 schreef Omniej het volgende:
Sowieso, de FP...
Wat ik dan weer niet begrijp is waarom deze vent (wie is het überhaupt?) zoveel moeite doet om een site als dit de grond in te boren. Ik bedoel, als toch geen hond dit leest en dit enkel een baggerpodium voor anoniem, lafbekkerig nontalent in de marge van het internet is, wat maakt hij zich dan in godsnaam druk?
Gebruik je tijd dan om over belangrijker zaken te schrijven...
Hahaha, ja de intelligentie van heel Nederland bij elkaar is verwaarloosbaar ten opzichte van die van jou. Ik vraag me af of dat statistisch gezien mogelijk isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, het is een gevalletje simpele inductie.
Hier moet mijn intelligentie en opleidingsniveau gedeeld worden door 300.000 mensen, in het geval van Nederland door 16 miljoen mensen.
Al is de handhaving van de eis nog niet zo optimaal als het zou kunnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk al snel. Fok! stelt tenminste nog de eis dat men kan lezen en schrijven...
die comments bij dat artikel ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Zoveel moeite om iets wat volgens hem niets voorstelt. De ironie.
Wat een kansloze stakker is dat zeg.
Ah, okay... Had dus nog nooit van 'm gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:03 schreef Re het volgende:
[..]
Bert heeft 1 obsessie en dat is FOK!, altijd al zo geweest, we hebben hem een keertje wat onheus bejegend geloof ik
wacht maar tot AP unbanned isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:04 schreef timmmmm het volgende:
Opvallend dat TS hiermee komt, dat is het schoolvoorbeeld van users die Brussen bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |