Het kan zijn dat er bij de opruiming enkele onschuldige post zijn gesneuveld. Helaas. RIP aan de nabestaanden.quote:
Deze post raakte mij zeer diep. Net als dat ik geen pm met naaktfotos van tabby kreeg.quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef tho_Omas het volgende:
SuperwormJim, wil een week met je wisselen
zodat je kennis kunt maken met hosselen
u praat met u regering
ik met me kliek
Bron.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo op die nakende afbeeldingen is ze nog maar 15 wat zijn jullie voor smeerlappen tevens zijn ze wazig en alles.
Dit, vuile Redneck hoer dat het is..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef willemwaus het volgende:
mensen die dit soort filmpjes en blogs volgen moeten echt iets vaker naar buiten gaan
stuur maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
Bedankt voor de PM maar die foto's kunnen echt niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef ShevaJB het volgende:
Tabby is toch dat gedrocht uit Harry Poter
Ik heb ze meteen verwijderdquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef banapples het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorsturen!!
Maar ze gaan wel iets te ver voor mij
Zou ik ook moeten doen maar momenteel hebben ze zo'n effect dat je niet wilt kijken maar het toch doetquote:
Waar denk je dat hij naar stinkt? Kiwi's?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DrsPhil het volgende:
ik vind haar een vieze redneck en dr kut zal wel ongelooflijk stinken
rotte kaas en haringquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:57 schreef dakraam het volgende:
[..]
Waar denk je dat hij naar stinkt? Kiwi's?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |