quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Misschien maar wel ja. Onze liefde is weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:22 schreef idiot---boy het volgende:
KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPICKutuserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:24 schreef Swomp het volgende:
Gefeliciteerd, ik zie jullie over negen maanden
en dan een nieuw KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPIC KUTTOPICquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over FOKbaby's![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:25 schreef larzzzman het volgende:
nou of je met die annnet zo blij moet zijn, en breek me de bek niet open over "ikwilgraagmodzijn" paultje
Wat is er dan mis met Annetjequote:
Ze slaat mensen.!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Annetje? Beter dat ik het vooraf ff weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |