Geweldig! Ik vroeg me altijd al af wie er modeltreintjes kocht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
Over zalvende woorden gesproken... ik moest aan zodiakk denken:
[..]
Altijd fijn om eraan herinnerd te worden waarom ik niet naar kroegen ga.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah, is het borreluurtje alweer aangebroken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Juist.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef mane het volgende:
[..]
Jij leest wel veel in de woorden van JAM.
Niet zeuren tegen Claudia Gellius.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Gellius het volgende:
Ik ben toch wel onder de indruk van de forumadmins. Op mijn verzoek: Ik wil graag één van de betere topics van JAM lezen, wordt ik gevraagd om een linkje te produceren. Da's commitment.
Dat deed de grootste van de grote drie ook vaak in zijn privé-correspondentie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Gellius het volgende: wordt ik gevraagd om
We moeten elkaar wel een beetje scherp houden natuurlijk. In de grote boze buitenwereld doet niemand 't.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Niet zeuren tegen Claudia Gellius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |