Als je tijd hebt om een beetje plaatjes te spiegelen dan heb je volgens mij een extreem rustig kind en dus niets te klagen.quote:
Lekker hè?quote:
Een blinde vlek. Ik moest 't googlen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:25 schreef DO2 het volgende:
Een begrip in Groningen, geloof ik. Daarbuiten kent niemand het.
Ja, maar! Het zijn soms ook herinneringen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:23 schreef Z het volgende:
Al die 'troep' die je vergeten was kan je natuurlijk weggooien.
Ik was het niet vergeten. Ik had er alleen niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef Z het volgende:
Ja maar je was dat toch allemaal vergeten. Weg er mee.
Over 20 jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef Z het volgende:
Je denkt er (bijna) alleen maar aan als je het onder ogen krijgt. Nu ga je allemaal spullen verhuizen die je vervolgens pas weer onder ogen krijgt als je ooit weer eens gaat verhuizen.
het maakt het verhuizen een stuk leuker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef Z het volgende:
Je denkt er (bijna) alleen maar aan als je het onder ogen krijgt. Nu ga je allemaal spullen verhuizen die je vervolgens pas weer onder ogen krijgt als je ooit weer eens gaat verhuizen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over 20 jaar.
Je kan best gelijk hebben.
Ik zit erover te denken om één doos te maken waar ik herinneringen in stop. Om die dan te bewaren met de duidelijke intentie dat het leuk is om daar af en toe nog weer eens in te kijken.
Ik heb ook zo'n doos. Werkt prima en ik kijk er nog vaak even in.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit erover te denken om één doos te maken waar ik herinneringen in stop. Om die dan te bewaren met de duidelijke intentie dat het leuk is om daar af en toe nog weer eens in te kijken.
Zal ik m'n adres even pm'en?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet je nou met 15+ jaargangen van Onze Taal?
Jij hebt toch geen zolder?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zal ik m'n adres even pm'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |