Paul Chambers beste nieuwkomerquote:
Nouja, pas dit jaar heeft hij zover ik weet voor het eerst echt tracks uitgebracht en zich gemengd binnen de bekende namen (vooral nu tijdens de Soulwaxmas tour).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paul Chambers beste nieuwkomerHij is naar mijn weten al bijna 10 jaar bezig
Tenminste, ik ken hem al meer dan 4 jaar...
Dat eerste sowieso niet, dat tweede voor het grote publiek misschien welquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nouja, pas dit jaar heeft hij zover ik weet voor het eerst echt tracks uitgebracht en zich gemengd binnen de bekende namen (vooral nu tijdens de Soulwaxmas tour).
Tracks uit 2003 en 2004 vind ik behoorlijk oud en past niet binnen dit topic. Dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso niet, dat tweede voor het grote publiek misschien wel
Haha, dat is wel de volledige preview en soundcloud is altijd beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:12 schreef frank07 het volgende:
Kerst cadeau:
Previews van Siriusmo album!!
http://soundcloud.com/see(...)ww-seeksicksound-com
Te laat
Nope, house en wat later ook tech house en technoquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef Slickk het volgende:
Jan Driver was toch eerst echt een trance mannetje?
Het toffe aan die plaat is, is dat elke DJ hem wel draait. Boys Noize, Erol Alkan, Bloody Beetroots en het is naar mijn mening de tofste visual die 2manyDJs heeftquote:Op maandag 27 december 2010 15:52 schreef JackHerrer het volgende:
Soulwax blijft met afstand de beste live-act en die Carte Blanche plaat blijft geweldig, elke keer als ik hem weer hoor ga ik helemaal los.
Haha ja klopt, zag toevallig voorbij komen op twitter dat hij weer ging draaien. Aantal van m'n verzoekjes werden gedraaid, wel nice.quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Radioheader het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/chemical-jump-radio
Die ChemicalJump stream is echt heerlijke radio. Ik zag Slickk net ook al reageren op de chat aan de zijkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef Slickk het volgende:
Henzel & Disco Nova, de DJs die de electro-chart van 22tracks altijd updaten, hebben een jaarmix gemaakt van veel tracks die in die lijst voorbij zijn gekomen;
http://soundcloud.com/henzelunddisco/yearmix2010
52 tracks in totaal
We komen vast een heel eind hier in 't topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Evil_Koekje op 29-12-2010 00:20:35 ]
Tracklist staat in de info van de track zelf, bij iTunes staat het bij Songtekst;quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat het heel moeilijk was geweest om zelf de tracklist te maken, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |