House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, kan me eigenlijk geen één electro album van 2010 herinneren die ik echt goed vond. Er wordt eigenlijk ook heel weinig electro gemaakt de laatste tijd, de meeste gaan richting de house op. Iemand btw nog info over een nieuwe SebastiAn release?
Als dit House muziek is, vind ik het prima dat ze ermee doorgaan hoor;quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komen
Electro is ook housequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komen
Genrediscussies mogen bij de comments-sectie op een willekeurig muziekfilmpje bij YouTube, niet hierquote:
Electro is geen housequote:
Ok. Maar je weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Genrediscussies mogen bij de comments-sectie op een willekeurig muziekfilmpje bij YouTube, niet hier
House gaat toch nog wel...Ik krijg eerder braakneigingen bij trance muziek. Tiesto, armin van buren dat soort onzinquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zal wel wat Danger EPs binnenhalen, had al ooit geluisterd en vond het wel tof, maar vond het moeilijk om downloads te vinden door die random titels en zijn naamquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Slickk het volgende:
Mja, ik vind het erg moeilijk. Ik probeerde ook om releases in de trant van &Down te zoeken, maar dat lukt niet echt.
Ik weet niet wat je van Kavinsky vindt? Danger is namelijk Kavinsky maar dan net wat 'ruiger'.
Bloody Beetroots misschien;
Toxic Avenger;
(dit nummer heb ik nog niet eerder gehoord, vind het wel tof)
Met behulp van Genius in iTunes
Het kan niet veel fouter dan die outfit te combineren met een wolfshirt;quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zal wel wat Danger EPs binnenhalen, had al ooit geluisterd en vond het wel tof, maar vond het moeilijk om downloads te vinden door die random titels en zijn naam
Edit: Wel verdomd slechte outfit btw
[ afbeelding ]
Daarom is dit ook het electro new style topic, bij het andere electro-topic kreeg ik gelijk een schop voor m'n kloten met de 'paupermuziek' die ik daar neerzettequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom zou je iets tegen house hebben? Duck Sauce is bijvoorbeeld ook gewoon house hoor, het is maar hoe je het noemt. De echte electro puristen gruwelen ook bij het feit dat wij de muziek in dit topic electro noemen. Technisch hebben ze waarschijnlijk ook nog gelijk, want het neigt vaker naar electro-house / house of het gaat alweer richting techno.
Nog een mooie house plaat die bewijst dat house niet shit is;
Danger live is trouwens heel vet, afgelopen jaar op Melt gezien en hij doet een live show met toffe visuals (Jurassic Parc, Dragonball Z enzo).
En iets in de trant van &down;
Vind in hokjes proppen aan de andere kant wel handig, weet ik welke shit ik moet vermijden (trance)quote:
Had al wel van Danger gehoord, met z'n 4H30 track. Vond het wel wat weghebben van dat nummer van Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Slickk het volgende:
Mja, ik vind het erg moeilijk. Ik probeerde ook om releases in de trant van &Down te zoeken, maar dat lukt niet echt.
Ik weet niet wat je van Kavinsky vindt? Danger is namelijk Kavinsky maar dan net wat 'ruiger'.
Bloody Beetroots misschien;
Toxic Avenger;
(dit nummer heb ik nog niet eerder gehoord, vind het wel tof)
Met behulp van Genius in iTunes
Bassie & Adriaan? Je bedoelt het bekende professor nummer dat ook in The Exorcist zit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had al wel van Danger gehoord, met z'n 4H30 track. Vond het wel wat weghebben van dat nummer van Bassie en Adriaan
Dat 2e nummer is wel dik overigens
Deze jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan? Je bedoelt het bekende professor nummer dat ook in The Exorcist zit?
Bloody Beetroots maken wel gave remixes vind ik, hier nog een paar;
Lekker voor in het weekend
Jaa ik vind het wel een leuk idee. Lijkt me wel moeilijk om nummers te herinneren van eerder dit jaar, meestal komen in dat soort lijstjes alleen maar nummers/artiesten van de afgelopen 2 maanden voor...quote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Hey misschien kunnen we in dit topic wat leuke eindejaarslijstjes doen.
Beste live-act
Beste plaat
Hardste banger/Beste Floorfiller
Zijn er mensen voor? Miss ff wat namen nomineren met YT linkjes. Hebben we gelijk wat OP vulling
Live - Erol Alkanquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Beste live-act
Beste plaat
Zijn er mensen voor? Miss ff wat namen nomineren met YT linkjes. Hebben we gelijk wat OP vulling
Beste live-actquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Beste live-act
Beste plaat
Zoek eens op de cd 'Whole lot of Electro' van het label LOT49, staan veel vergelijkbare nummers op.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Drinky het volgende:
Redial - 45 Overdrive ook zo'n lekkere track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |