quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef N-E-R-D het volgende:
is zeker al oud maar zag hem net voor het eerst
Vette release hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef frank07 het volgende:
Jan Driver's Gain Reaction EP is bruut!
Kende het wel, omdat het vaak op sturbru besproken wordt, maar ben er nooit geweest omdat het toch iets te lastig met vervoer is. Maar die line-up is wel heel vet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Best een lekkere line-up voor 30 euro. Had er nog nooit van gehoord.
http://www.lestransardentes.be/2011/nl/
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Sowieso heb ik weinig feesten in het verschiet
Ja, was erg vet. Draaide hele harde platen, waarna Huoratron het overnam. Publiek had er ook zin in, ook al was het niet zo druk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Ah, Goose in Groningen. Wil ik ook zeker bij zijn, vond ze met Soulwaxmas echt tof.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Radioheader het volgende:
Gaan er nog bazen naar A-Trak in de Paradiso, 27 januari? Ik ga wel, lijkt me een mooi feestje.
http://www.paradiso.nl/we(...)Barbra-Streisand.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |