quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef N-E-R-D het volgende:
is zeker al oud maar zag hem net voor het eerst
Vette release hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef frank07 het volgende:
Jan Driver's Gain Reaction EP is bruut!
Kende het wel, omdat het vaak op sturbru besproken wordt, maar ben er nooit geweest omdat het toch iets te lastig met vervoer is. Maar die line-up is wel heel vet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Best een lekkere line-up voor 30 euro. Had er nog nooit van gehoord.
http://www.lestransardentes.be/2011/nl/
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Sowieso heb ik weinig feesten in het verschiet
Ja, was erg vet. Draaide hele harde platen, waarna Huoratron het overnam. Publiek had er ook zin in, ook al was het niet zo druk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Ah, Goose in Groningen. Wil ik ook zeker bij zijn, vond ze met Soulwaxmas echt tof.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Radioheader het volgende:
Gaan er nog bazen naar A-Trak in de Paradiso, 27 januari? Ik ga wel, lijkt me een mooi feestje.
http://www.paradiso.nl/we(...)Barbra-Streisand.htm
quote:my acid reedit of Death Suite(the undancable track I made with @boysnoize )is forthcoming on the BNR Acid Compilation. Out in January 2011.
Oftewel, die compilatie komt in januariquote:you can dance to this version. added bonus!
Boys Noize een tijdje geleden op Twitter:quote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Slickk het volgende:
Erol Alkan op Twitter;
[..]
[..]
Oftewel, die compilatie komt in januariBen erg benieuwd wat er verder op staat
Misschien ook een acid versie?quote:finishing a new *re-prise* version of "Avalanche", a song i did with @erolalkan ! we have a biG surprise for you*
Dudequote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal niet![]()
Of nouja, in ieder geval een erg oude foto dan. Zover ik weet draagt die nu altijd een hoed en heeft die een baardje.
Het is hem toch. Hij is ook al een tijdje bezig. Hij is begonnen als turntablist. En in de loop der jaren ga je er toch eens anders uit zien.quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal niet![]()
Of nouja, in ieder geval een erg oude foto dan. Zover ik weet draagt die nu altijd een hoed en heeft die een baardje.
Wel mooi feestje trouwens, maar puur en alleen voor A-Trak... Die gozer kan wel enorm goed draaien trouwens, echt ziek.
Mja, mijn conclusie was iets voorbarig.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef technopunx het volgende:
[..]
Het is hem toch. Hij is ook al een tijdje bezig. Hij is begonnen als turntablist. En in de loop der jaren ga je er toch eens anders uit zien.
Gui Boratto al uitverkochtquote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef martinlam het volgende:
A-trak stond nog op mijn lijstje en op dezelfde dag is (altijd geweldige) Gui Boratto in de Trouw. Maar waarom nou op 27jan, heb de volgende dag een belangrijke tentamen, kut.
gaat op de agendaquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Radioheader het volgende:
Gaan er nog bazen naar A-Trak in de Paradiso, 27 januari? Ik ga wel, lijkt me een mooi feestje.
http://www.paradiso.nl/we(...)Barbra-Streisand.htm
21 tracks dusquote:Over the next few weeks we will announce more and more details about the upcoming Siriusmo debut album "Mosaik" (MONKEYTOWN010). We'll also start posting the first audio snippets very soon. Stay tuned!
For now, we can say that the album will be released as a 17 track CD and an 18 track 2xLP including 4 vinyl exclusive tracks. As usual there will be special formats, ultra limited and only available at our webshop.
The release date for the CD and 2xLP will be in 2 months on February 25."
Yeah, kwam het ook al tegen op het Erol Alkan forum, echt tof. Eindelijk een album van die gozer, 2011 wordt net als 2009 weer een mooi jaar wat albums betreft.quote:
Ja, helemaal mee eens, kan me eigenlijk geen één electro album van 2010 herinneren die ik echt goed vond. Er wordt eigenlijk ook heel weinig electro gemaakt de laatste tijd, de meeste gaan richting de house op. Iemand btw nog info over een nieuwe SebastiAn release?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Drinky het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat de nieuwe electro z'n charme ietwat heeft verloren. Was even oude nummers aan het doorkijken. Deze is bijvoorbeeld echt bruut
Tegenwoordig kom je zulks veel minder tegen, jammer.
Kan zeker de diversiteit wel waarderen, maar soms mis ik toch die oude rauwe electro die tegenwoordig weinig wordt gemaakt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Slickk het volgende:
Dat ligt er maar net aan van welke artiesten je houdt. Naar mijn idee gaat het er alleen maar op vooruit, veel meer diversiteit. Nummers als Lemonade van Boys Noize kunnen om mij prima tussen dat rijtje.
Zijn wel allemaal wat rauwere nummers. Wat vind je van bv. Mumbai Science - Gold dan? Vind dat nummer van The Subs wat je daar post niet echt geweldig ofzo, Mumbai Science veel beter.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kan zeker de diversiteit wel waarderen, maar soms mis ik toch die oude rauwe electro die tegenwoordig weinig wordt gemaakt..
Ja, maar Power en zijn nieuwe EPs vind ik toch een heel andere stijl als Oi Oi Oi. Helemaal niets mis mee, liever een artiest die wat nieuws probeert in plaats van zijn oude trukje opnieuw doet, maar toch heb ik een voorkeur voor Oi Oi Oi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
En dat is slechts van één artiest van de reeks DJs die hier in dit topic voorbij komen.Nog steeds niet rauw genoeg?
Sprak ook met een gozer op Mysteryland die dat vond van Boys Noize z'n tweede album, dat het allemaal wat minder dat rauwe geluid had. Hij hoopte dat hij wel dat 'rauwe' geluid zou brengen. En toen begon Boys Noize, gelijk met Avalanche. Heerlijk die lange opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |