abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88200646
Is mijn oude 964 Carrera 4... Die werd zonder grindtegel geleverd vanwege het extra gewicht voorin van de 4wd. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88202069
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Erg mooi inderdaad. Tevens erg zeldzaam op het moment..
Ik kan me vergissen, maar kwa uiterlijk gewoon te koop bij de mediamarkt :o

Mijn emmameting is inderdaad met een thermlab.. Ik hou die waardes maar aan als 'standaard' aangezien 149 wel een beetje overdreven is met deze huidige setup..
pi_88202219
Een Human Reign bij de Mediamarkt? Lijkt me niet, want die worden al tijden niet meer gemaakt :+

Wellicht een goedkope chinese namaak ofzo, maar geen echte Soundstream Human Reign..

Onderling in meters zit er wel verschil. Zo'n oude Audiocontrol geeft soms tot zelfs 10dB meer aan dan een Term Lab.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_88202437
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:37 schreef robertzone het volgende:

Ik kan me vergissen, maar kwa uiterlijk gewoon te koop bij de mediamarkt :o
Ja, het uiterlijk is door de eerste de beste Taiwanees na te maken... Je koopt er één en maakt een mal en klaar is kees. Dan is het plastic ipv metaal en belangrijker... er moet nog een versterker ingebouwd worden en zelfs bij Soundstream kunnen ze dat niet meer zoals toen.

Het is zonder twijfel een van de best klinkende versterkers die op de markt is geweest. Mag ook wel, want je betaalde er indertijd (als ik mij niet vergis) 4.500 euro voor.

Klinkt dus niet als iets wat bij de Mediamarkt zou liggen. Letterlijk en figuurlijk. ;)
pi_88202517
Zijn geluidsinstallaties diefstalgevoelig?

AKA is het de moeite waard er geld in te steken?
404 - Not Found
pi_88202611
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef Zwappel het volgende:

AKA is het de moeite waard er geld in te steken?
Als jij bij je in de straat met veel kabaal rondrijd en graag de buurt laat zien wat je hebt zal het uiteraard diefstalgevoeliger zijn.
Ik rijd al 7 jaar rond met een vrij aardige install en niemand die ooit een poging heeft gewaagd in te breken:)
Doet maar wat..
pi_88202675
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Als jij bij je in de straat met veel kabaal rondrijd en graag de buurt laat zien wat je hebt zal het uiteraard diefstalgevoeliger zijn.
Ik rijd al 7 jaar rond met een vrij aardige install en niemand die ooit een poging heeft gewaagd in te breken:)
Maar het is er niet makkelijk er uit te halen of zo?
Ik ben echt een leek wat dat betreft.
404 - Not Found
pi_88202866
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Maar het is er niet makkelijk er uit te halen of zo?
Ik ben echt een leek wat dat betreft.
Ligt eraan hoe je het zelf inbouwt, maar als ze inbreken en ze het echt willen hebben slopen ze de kabels+ombouw ook gewoon hoor
Doet maar wat..
pi_88202992
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef Zwappel het volgende:
Een HU (laat staan met navigatiesysteem) is gevoeliger dan versterkers/speakers enz. Ook als die laatsten een veelvoud hebben gekost.

Zeker als je stealth inbouwt acht ik de kans op diefstal niet al te hoog.
pi_88205034
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Voor veel autoradio's met een wisselaaraansluiting is een verloopje te koop om en Ipod aan te kunnen sluiten op de ingang waar de wisselaar gebruik van maakt, moet je even het typenummer opschrijven en googlen op Ipodlink icm Pioneer en het typenummer ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik vanavond even doen. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88205931
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, het uiterlijk is door de eerste de beste Taiwanees na te maken... Je koopt er één en maakt een mal en klaar is kees. Dan is het plastic ipv metaal en belangrijker... er moet nog een versterker ingebouwd worden en zelfs bij Soundstream kunnen ze dat niet meer zoals toen.

Het is zonder twijfel een van de best klinkende versterkers die op de markt is geweest. Mag ook wel, want je betaalde er indertijd (als ik mij niet vergis) 4.500 euro voor.

Klinkt dus niet als iets wat bij de Mediamarkt zou liggen. Letterlijk en figuurlijk. ;)
Zeker te weten dat het een Soundstream was, in de mediamarkt in Roermond.. Helaas woon ikzelf in zeeland, dus kan ik niet nog even gaan kijken :P. Ook online vind ik niks terug :7
pi_88206408
En wanneer was dat dan?
  maandag 1 november 2010 @ 13:37:57 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88207609
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef Leonos het volgende:
Maar hoe weet je dat ik een hekel heb aan kakkerlakken ? ;)
Ik werk trouwens wel gewoon in 010 ;(
Ik ben blauw, en jij hebt notes :+

SPOILER
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_88210880
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef DS4 het volgende:
En wanneer was dat dan?
Vandezomer in Roermond, of nu ik twijfel want ben begin september ook nog naar een mediamarkt in amsterdam geweest.. in ieder geval 1van de 2. Mocht ik opnieuw in de mediamarkt komen zal ik er eens op letten :)
  maandag 1 november 2010 @ 16:26:38 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88213283
Oorspronkelijk audiosysteem met oorspronkelijke radio (Van Pioneer uit 1995). Geeft heerlijk geluid. :)
pi_88214147
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:17 schreef robertzone het volgende:

Vandezomer in Roermond, of nu ik twijfel want ben begin september ook nog naar een mediamarkt in amsterdam geweest.. in ieder geval 1van de 2. Mocht ik opnieuw in de mediamarkt komen zal ik er eens op letten :)
Het zou op zijn minst heel vreemd zijn (nieuw zijn ze nl. al vele jaren niet meer leverbaar), maar aangezien ik deze week nog even naar de Ring ga kan ik makkelijk even langs in Roermond.

Wat kostte hij eigenlijk bij de Media Markt?
  maandag 1 november 2010 @ 16:55:02 #92
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88214425
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef robertzone het volgende:
Ik rij met een opel astra F van 1997.. Nooit zoveel om pimpen enzo gegeven.. maar sinds ik via een meeting met Espl (emma sound presure level) in aanraking kwam ben ik verkocht geraakt.

Mijn setup :
Steg K2.04 spelend op 2ohm 2400watt rms
Ascendant audio 18Inch subwoofer

Daarnaast nog een compo vanvoor van audio system de Helon 165.. Hier moet ik nog een versterker bij zoeken.
Auto is volledig gedempt, en voorzien van 35mmkwadraat bekabeling. Extra accu's staan komende winter in de planning O-)

Plaatje bij het praatje :
[ afbeelding ]
Handig joh, je bak volgooien met 1 sub. :N Heb je geen ruimte meer over om spullen in te vervoeren. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_88216038
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het zou op zijn minst heel vreemd zijn (nieuw zijn ze nl. al vele jaren niet meer leverbaar), maar aangezien ik deze week nog even naar de Ring ga kan ik makkelijk even langs in Roermond.

Wat kostte hij eigenlijk bij de Media Markt?
1000euro+ weet ik nog wel.. Wat een drama had er beter een foto van gemaakt :P
pi_88216101
Als in iets: van 1200, of als in: misschien wel 2500 euro?

Voor 1200 euro koop ik er nl. een paar bij.

En indien in Amsterdam: Arena of Noord?

[ Bericht 18% gewijzigd door DS4 op 01-11-2010 18:20:17 ]
pi_88217796
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben blauw, en jij hebt notes :+

SPOILER
Oeh, gratis note verklapt *O*
Niceheid _O_
pi_88218111
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef DS4 het volgende:

Ik geloof dat de adviesprijs toendertijd iets van 3900 GULDEN was..
Maar ik gok niet dat ze zoiets hebben liggen bij de MM.. Dingen worden al tig jaar niet gemaakt :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_88218213
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef DS4 het volgende:

Ja sorry dat weet ik dus niet.. wat betreft die prijs.
In amsterdam was het Arena. Ik had er geparkeerd en was op pad naar een concert in de Hmh, maar wat te vroeg vanuit zeeland ;).

Mocht ik tijd over hebben morgen, kijk ik in ieder geval bij de Mediamarkt in Middelburg of ik nu heb gedroomd of dat het een replica is..
pi_88222482
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

Ik geloof dat de adviesprijs toendertijd iets van 3900 GULDEN was..
De Tarantula serie was in (kwa vermogen) vergelijkbare versie al bijna 2000 euro... De Human Reign is uit 2002/2003, dus kent geen guldenprijs.

Mij stond om exact te zijn een adviesprijs van 4.699 euro bij. In de AutoHifi (bestenliste) staat een prijs van 4.500 euro. Dus ik vermoed dat mijn geheugen goed is, want in NL was de adviesprijs vaak net wat hoger.

quote:
Maar ik gok niet dat ze zoiets hebben liggen bij de MM.. Dingen worden al tig jaar niet gemaakt :P
In theorie zou men ergens een vergeten partij kunnen hebben opgekocht, maar ik heb ook mijn twijfels. Maar nogmaals: als ze voor een Mediamarkt prijs verkrijgbaar zijn, dan ben ik wel geïnteresseerd.
pi_88222638
WTF.

Kan dat ding er ook uit als je naar de Ikea wil of op vakantie gaat?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 1 november 2010 @ 20:20:45 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88222655
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oeh, gratis note verklapt *O*
Niceheid _O_
één ?? :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')