Hoe kun je dat nu niet zien dan?quote:
Gaaf, maar ik heb hier even geen TVquote:
Hallo, jij hier?!quote:
Hij ziet het nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu niet zien dan?
Pauperquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik heb hier even geen TV
Ik denk het ook wel ja. Vooral nuquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook een hersenoperatie![]()
zo's operatie zou ik ook kunnen doen denk ik
Ik weet het, ik ben al blij dat ik internet hebquote:
Volgens mij heb jij geld zat, dus is het onwilquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben al blij dat ik internet hebMaargoed, ik heb dan ook al 5 maanden geen TV meer
Had ik het maar, dan kocht ik wel een TVquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geld zat, dus is het onwil
Waarom zou hij dad doen?quote:
We geven je zelfs hinds, manquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben keinuchter, er is niks verkeerds
quote:
Hij snapd er nieds vanquote:
bedoeld ziet er gewoon mooier uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan zegt ie dat ik niet scherp ben.
quote:
Ik zat bij de slotjes te zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
Dat jij dat niet kan vinden zeg, met jouw zoekskills
Ga gauw slapen dan ??quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell een operatie aan de hersenen terwijl iemand wakker is![]()
Freaky shit
Slotjes bestaan niet in PTA.quote:
Hou eens op. Dadelijk ga ik uit nieuwsgierigheid kijken. En dan val ik flauw. En word ik pas morgenochtend gevonden, met het kwijl zo uit mijn bek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hell een operatie aan de hersenen terwijl iemand wakker is![]()
Freaky shit
Ligt er aan hoe je gevonden wordtdt, en door wie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hou eens op. Dadelijk ga ik uit nieuwsgierigheid kijken. En dan val ik flauw. En word ik pas morgenochtend gevonden, met het kwijl zo uit mijn bek.
Da's niet charmant.
Ow ja. Dan boeidt het niet echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je gevonden wordtdt, en door wie.
Neh, Bamigeidquote:
Waarom zeg je dadt nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |