je hebt je kat nu een waardevolle les meegegevenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef DJMO het volgende:
De mijne (zes maanden oud, had vanavond al eten gehad) bleef net zolang in de gootsteenbak etteren tot ik 'm van ellende nog maar een kuipje pate gaf. Hij zal het wel nodig hebben (ik behandel 'm net als een baby, die krijgt ook te drinken danwel eten als hij honger heeft)
Ik vind het juist handig dat mijn katten zeuren als ze honger hebben. Anders vergeet ik hetquote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
je hebt je kat nu een waardevolle les meegegevenals ik zeur, dan komt er eten
haha, mijn kitten bleef ook vaak zeuren om eten. Ze zitten in de groei, dus de energie zal idd wel nodig zijn
psies. En het is niet elke aovnd dat het gebeurt hoor, maar ik heb ook geen zin in elke dag een dooie duif voor m'n deurquote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
je hebt je kat nu een waardevolle les meegegevenals ik zeur, dan komt er eten
haha, mijn kitten bleef ook vaak zeuren om eten. Ze zitten in de groei, dus de energie zal idd wel nodig zijn
Op je hoofd zitten als je de krant in bed leest of als je op de bank zit te lezen,plots tussen jouw gezichtsveld en de krant doorheen kruisen met hun achterwerk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef pasopikbijt het volgende:
Als mijn katertje in een knuffelbui is en ik negeer hem (omdat ik voor de computer zit), klimt ie op mn rug om vervolgens, met zijn voorpootjes op mijn schouder, in mijn oor te spinnen![]()
Als ik gewoon ergens sta en hij wil knuffelen, gaat ie helemaal uitgestrekt tegen mijn been aan staan (zonder zijn nagels uit te zetten). Verder miauwt hij altijd zodra hij me ziet
Wat voor manieren bedenken katten nog meer om aandacht te krijgen? Deel het hier
Die van mij zat eens in een verhuiswagen van de overburenquote:Op maandag 27 december 2010 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Mijn kat heeft zich ook wel eens laten opsluiten in een schuur van de overburen.
Zusje zoeken naar dat beest, hoort ze ineens iemand een gil geven en de kat kwam met een noodvaart aangerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |