abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 13:36:06 #126
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_88324350
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef DJMO het volgende:
De mijne (zes maanden oud, had vanavond al eten gehad) bleef net zolang in de gootsteenbak etteren tot ik 'm van ellende nog maar een kuipje pate gaf. Hij zal het wel nodig hebben (ik behandel 'm net als een baby, die krijgt ook te drinken danwel eten als hij honger heeft)
je hebt je kat nu een waardevolle les meegegeven :P als ik zeur, dan komt er eten ;)

haha, mijn kitten bleef ook vaak zeuren om eten. Ze zitten in de groei, dus de energie zal idd wel nodig zijn :)
  donderdag 4 november 2010 @ 13:38:33 #127
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_88324439
- gooit aanstekers e.d. van tafel.
- bijt in het scherm van mijn laptop
pi_88335314
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

je hebt je kat nu een waardevolle les meegegeven :P als ik zeur, dan komt er eten ;)

haha, mijn kitten bleef ook vaak zeuren om eten. Ze zitten in de groei, dus de energie zal idd wel nodig zijn :)
Ik vind het juist handig dat mijn katten zeuren als ze honger hebben. Anders vergeet ik het :') En als ik blikvoer neerzet en ze hebben geen honger, laten ze het staan en wordt het droog zodat ze het niet meer lusten als ze eenmaal wél honger hebben :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 november 2010 @ 18:49:21 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88335791
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

psies. En het is niet elke aovnd dat het gebeurt hoor, maar ik heb ook geen zin in elke dag een dooie duif voor m'n deur :{ (heeft ie me dus al geflikt, en we komen straks pal bij een duivenvereniging te wonen _O- daar zullen ze vast blij zijn met zo'n jager :X )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88335933
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:30 schreef Biancavia het volgende:
Leuk filmpje! :D
pi_88340906
Als we liggen te slapen komt die naast mn hoofd liggen en gaat die tegen me "praten"
Als ik op de bank lig komt die steeds kopjes geven als ik me niet heb geschoren(en die "kopjes" gaan ongeveer met 200km/u)
Als ik sta te douchen gaat die met het douchegordijn spelen
Als ik in het weekend uitslaap, maakt die me om 07.40 wakker(zo laat staat mn wekker doordeweeks)
pi_88348932
1 van mijn katten gaat wel eens heel stilletjes naar me zitten kijken als ik nog lig te slapen, en zodra hij merkt dat ik wakker ben begint ie echt keihard te spinnen en van die kopjes te geven tegen de onderkant van je neus zegmaar. Dan krijg je zo'n bloedneus gevoel :{ Naja, dan ben ik iig wel wakker :')
pi_88349099
Dat ze met zijn 2en midden in de nacht (lees 0400 precies) aan de deur van de slaapkamer gaan krabben dat ze heren naar binnen willen :@

Tevens het leukste is wel dat de ene op zijn staart sabbelt :-)
Doelen zijn dromen met een deadline
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:18:34 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88350972
Als ik aan het computeren ben plukt ze zachtjes met 1 nagel aan m'n broek O+

In het begin gebruikte ze haar klauwen om te krabben aan m'n blote been of arm. Ik heb er nog steeds littekens van :(

Maar met een paar maanden haar achterna zitten met een plantenspuit heeft ze het eindelijk afgeleerd O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:49:56 #135
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_88365187
FFFFFFFUUUUUU :( :( :(
Heeft Morgan verdorie wéér op m'n dekbed gepist, was de deur vergeten dicht te doen |:(
Afgelopen week had ik het dekbed net chemisch laten reinigen à ¤32,- ivm. zo'n zelfde akkefietje.
Meneer kwam weer aandacht tekort }:|
pi_88377576
Als hij wat lekkers te eten wil, gaat hij netjes zitten. Geen gein, hij kent het commando ook gewoon :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:56:15 #137
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88378827
Ik heb hier 2 poezen, Grote poes en Kleine poes en laatstgenoemde is echt irritant.
Ze komt me om half 6 's ochtends wakker maken door aan mijn gezicht te gaan snuffelen, daarna probeert ze met haar nageltjes het dekbed van me af te krabben.
Als ik dan niet reageer gaat ze aan de onderkant van het bed haar nagels scherpen en dat maakt herrie.
Ze heeft ook een obsessie voor houten kleerhangers, die moeten langdurig worden afgelikt met dat ruwe tongetje en dat maakt echt een vervelend geluid. Verder kan ze ook nog eens heel paniekerig voor me uit gaan rennen als ik door de kamer loop net of ik haar wil vermorzelen ofzo.
En ze springt ook altijd op het aanrecht.
En nu zou ik eigenlijk moeten zeggen: Maar verder is ze best leuk hoor! :') :N
pi_88396775
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef pasopikbijt het volgende:
Als mijn katertje in een knuffelbui is en ik negeer hem (omdat ik voor de computer zit), klimt ie op mn rug om vervolgens, met zijn voorpootjes op mijn schouder, in mijn oor te spinnen :')
Als ik gewoon ergens sta en hij wil knuffelen, gaat ie helemaal uitgestrekt tegen mijn been aan staan (zonder zijn nagels uit te zetten). Verder miauwt hij altijd zodra hij me ziet :P

Wat voor manieren bedenken katten nog meer om aandacht te krijgen? Deel het hier :D
Op je hoofd zitten als je de krant in bed leest of als je op de bank zit te lezen,plots tussen jouw gezichtsveld en de krant doorheen kruisen met hun achterwerk. :{
Het zijn net wijven soms. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:31:18 #139
45 SiGNe
pi_88398913
Oh , dat valt nog mee, we hadden vroeger bij m'n ouders thuis een kat die zich gewoon vol op de krant stortte als m'n vader die zat te lezen.
Als er niet veel nieuws was sprong ie zelfs door de krant heen _O-
M;n vader schrok zich naturulijk elke keer de pleuris. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 06-11-2010 14:08:20 ]
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 14:00:02 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88399724
Mijn katten gaan gewoon overal bovenop liggen waar ik mee bezig ben. Toetsenbord, boek, laptop, de was, etc. :')
Oh ze purrrr-en wel altijd vooraf of tijdens de overval :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_88429664
Zit ik net even te computeren, komt Dibbes demonstratief voor mn monitor zitten.

wegzetten, aandacht geven, eraf jagen maakt allemaal niet uit, binnen 10 seconden zit die er weer!

Wat ben je allemaal aan het doehoeeenn???

Krijg ik nou ook nog wat aandacht offeeehhh?!
pi_88437423
's Nachts op bed komen om dan in je kuit of je buik te gaan kneden onder luid gespin, op mijn kussen liggen en direct in mijn oor spinnen en dat dat kneden steeds wat aan mijn haar trekt dat daar ook ligt...
Me laten struikelen als ik met een volle wasmand door het huis loop, mauwen om aandacht om als dat niet gelijk werkt tegen mijn been op te gaan staan omdaarna de nagels er zachtjes in te laten zakken.

Maar dat alles vind ik eigenlijk best fijn, als hij alleen maar niet op het geweldige idee komt om in 1 nacht 2 muizen te vangen en de koppen ervan onder mijn aanrecht te laten slingeren, dat vond ik dus geen leuke verrassing vanmorgen! :(
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_90485485
Mijn kat slaapt in een mandje op een kast in mijn kamer. Die kast staat aan het uiteinde van mijn bed. Dus elke nacht rond een uur of 4 lanceert ze zichzelf naar mijn bed (kast is 2m) en beland meestal op mijn buik. Ik schrik mij vaak helemaal lam en dat beest begint dan te mauwen dat ik de deur open moet maken. }:| Als ik haar negeer gaat ze rustig door tot 10 uur. }:|
Twiddel
pi_90485570
Mijn kat heeft zich ook wel eens laten opsluiten in een schuur van de overburen.
Zusje zoeken naar dat beest, hoort ze ineens iemand een gil geven en de kat kwam met een noodvaart aangerend. :P
Twiddel
  maandag 27 december 2010 @ 11:48:56 #145
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90487799
Ik zit vrijwel altijd met mijn laptop op schoot. Ook in bed, bijvoorbeeld. Mijn kat, die altijd bij me slaapt, wil altijd per se knuffelen en dan gaat ze tussen mij en de laptop liggen, beetje op de laptop. Heel moeilijk typen is dat altijd :'). En de kittens met eten, dat doet de veertienjarige weer minder. Behalve met danoontjes. Maar die kittens lusten echt alles!
  maandag 27 december 2010 @ 11:49:40 #146
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90487823
quote:
6s.gif Op maandag 27 december 2010 10:26 schreef summer2bird het volgende:
Mijn kat heeft zich ook wel eens laten opsluiten in een schuur van de overburen.
Zusje zoeken naar dat beest, hoort ze ineens iemand een gil geven en de kat kwam met een noodvaart aangerend. :P
Die van mij zat eens in een verhuiswagen van de overburen :')___!
  maandag 27 december 2010 @ 12:55:10 #147
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_90490013
Onze schatjes zijn vooral 's ochtends nog al dwingend als het om FOOD!! gaat. Koen gaat aan mijn haar trekken door het in zijn bek te nemen en dan weg te lopen. En de andere twee gaan naast mijn hoofd zitten tot ik beweeg en dan keihard in m'n oor knorren...
In de badkamer likken ze aan de badkamerkast, als in ik heb zo'n honger dan eet ik het kastje wel op...
En krabben aan allerlei gladde objecten, muren, keukenkastjes, deurposten want dat klinkt zo leuk en dan gaat de baas zeggen dat ik ophouden en heb ik weer aandacht gehad...

Soms :P
  maandag 27 december 2010 @ 14:45:36 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90494671
Max: over mn laptop heenlopen, heel hard mauwen, bij voorkeur ergens waar het een beetje galmt, uitlopend tot zowat gillen, overal achter je aanlopen (of voor je voeten...*struikel*) en dan als je in de douche staat heeeel lief met grote ogen aankijken of je alsjeblieft de douche wil aanzetten

Noes: op me gaan liggen als ik slaap, maakt niet uit hoe je ligt, ze gaat er gewoon opliggen. als je dan draait blijft mevrouw ook gewoon liggen. Of ze loopt rondjes om je hoofd heen als je in bed ligt en stapt bij voorkeur op je keel of je tiet (aargh)

Ik hou van de katten O+ O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 27 december 2010 @ 14:56:46 #149
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_90495089
Niet meer, sinds ik hem heb laten inslapen. Had het toch te druk met werk.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 27 december 2010 @ 15:13:31 #150
45 SiGNe
pi_90495770
Morgan gooit m'n DVD boxen uit m'n kast als ie aandacht wil, enige dat dan helpt is om samen een kwartiertje met een verenstokje te gaan spelen.

Ik heb 'm nog niet zo heel lang dus hij mag ook nog niet alleen naar buiten maar de keren dat ie buiten is geweest (3 keer nu, wel nog aangelijnd) was ie daarna heerlijk rustig, dan ligt ie de eerste paar uur lekker te slapen.
Ik kan niet wachten tot het lente is en hij ook alleen naar buiten kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')