onzin ooit lag er sneeuw begin oktober ,dat zegt dus niets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef gojim het volgende:
Ik heb het echt verschrikkelijk koud, vraag me niet waarom, maar ik KAN gewoon niet tegen kou.
zo kan ik ook niet tegen gekken die al klagen dt het te warm en hete is bij 20 graden.
Ik denk dat deze winter zelfs erger wordt dan de vorige, in 2009 was het niet eens koud rond deze tijd.
nee jij vindt het niet koud dat is wat andersquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:35 schreef Guanabana het volgende:
Terechte klacht, het is niet koud. Ik draag nog een leren zomerjasje met korte mouwen eronder.
Ik wil je wel warm makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het begint wel kouder te worden ja.
Maar daar moet je je ook op kleden, mensen stellen zich aan.
Al heb ik het nu wel koud
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alleen mn handen koud.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:18 schreef LoempiaLiza het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan het wisselende weer. Misschien iets voor Geert Wilders om met de wintertijd meteen de lente en herfst af te schaffen, maar alleen zomer en winter in te voeren. Je voelt je een paar dagen beroerd als het ineens koud is, maar dan ben je er ook meteen overheen.
YEAH UURTJE LANGER WAKKER BLIJVEN EN BIER DRINKEN!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef AwesomeFace het volgende:
Het is ook koud![]()
Vanavond klok een uur terug YEAH EEN UURTJE LANGUR SLAPUH!
je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:15 schreef Ypmaha het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen toch maar een t-shirtje bij mijn zwembroek aandoe
Ik loop de hele dag al rond in een t-shirt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:40 schreef whosvegas het volgende:
Kan ik buiten lopen in een t-shirtje?
Nee!!! Dus het is koud![]()
Hoog tijd dat het weer zomer wordt
Pics van je mams dan maar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
mn mams heeft altijd koud :/ zelfs in de zomer
meisjes met stijpelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
Meisjes die het nu al koud hebben.
[..]
Pics van je mams dan maar.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:31 schreef junkiexp het volgende:
Ik zag al iemand met handschoenen fietsen, het was 13 graden.
Mafkees
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |