Nee, hun kunnen beter kiezen uit de users zelf, in plaats van via een pol gaan stemmen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Poemgirl het volgende:
Ja tuurlijk, mij weer even uit de poll gooien. ik hoop dat de PA's en mod's bij het kiezen van een nieuwe mod dan vooral ook niet dit topic serieus nemen.. Zoals al gezegd is.
Dat dus.quote:
Ben je nu serieus? Dit topic heeft evenveel waarde als de Telegraaf als nieuwsmedium.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Poemgirl het volgende:
Ja tuurlijk, mij weer even uit de poll gooien. ik hoop dat de PA's en mod's bij het kiezen van een nieuwe mod dan vooral ook niet dit topic serieus nemen.. Zoals al gezegd is.
Dat is ook de reden dat ik de telegraaf nooit lees dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Dit topic heeft evenveel waarde als de Telegraaf als nieuwsmedium.
ok, no hard feelings.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb je het echt verkeerd begrepen
Opa.Bakkebaard is het gewordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, no hard feelings.
ik ben newbee hier, het heeft geen zin hier ook iedereen tegen de haren in te strijken.
Beach wil mod worden maar was te lui een vervolgtopic te openen ?
Das al 1 slechte eigenschapquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, no hard feelings.
ik ben newbee hier, het heeft geen zin hier ook iedereen tegen de haren in te strijken.
Beach wil mod worden maar was te lui een vervolgtopic te openen ?
waar is die kerel dan ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is het geworden
ja als het waar is: goede keuzequote:
KLB modden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:48 schreef kitao het volgende:
[..]
waar is die kerel dan ?
nergens gezien vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |