'k zat gwn met z'n telefoon te kutten, OKE! maar dat heeft er ff niks mee te maken...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef azzeh het volgende:
En waarom lees je de smsjes van je vader?
Natuurlijk heeft dat er alles mee te maken. Je zit meermaals door de smsjes van je vader te spitten, en daardoor heb je jezelf nu opgescheept met een onmogelijk moreel dilemma. Ik zou vooral boos worden op jezelf, want het slaat nergens op om het dagboek van je moeder en de smsjes van je vader te gaan lezen. Welkom in de wereld van grote-mensendilemma's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:40 schreef telefeun het volgende:
[..]
'k zat gwn met z'n telefoon te kutten, OKE! maar dat heeft er ff niks mee te maken...
Dat dus...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Bill_E het volgende:
waarom lees je zijn smsjes? en waarom doet je moeder dat niet.
Goed idee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Document1 het volgende:
Damn, ik zou eerst je vader voorzichtig er mee confronteren en hem dan de keus geven aan het je moeder te vertellen of dat jij dat doet.
Dat heeft ie niet gedaan, TS heeft het zelf opgezocht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klote dat je vader je met zoiets opzadelt.
Waarom zou je met zo'n klootzak, die bewust het risico neemt om notabene jouw moeder diep te kwetsen, onder 1 dak willen wonen? Wees blij dat hij 'al' na 6 maanden weg was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef Dastan het volgende:
Toen ik twaalf was heb ik ook bij toeval wat liefdevolle smsjes van mijn vader gelezen die naar een ander gericht waren dan mijn moeder. Durfde er niets over te zeggen. Zes maanden later ging hij bij mijn moeder weg. Ik denk nu nog weleens dat het anders zou zijn gelopen als ik hem geconfronteerd had en hij de relatie in het begin had kunnen beëindigen. Mijn ouders hadden namelijk nooit echt problemen of ruzies met elkaar. Daarom zou ik het er met je vader over hebben en duidelijk maken waar hij nou eigenlijk mee bezig is, hoe moeilijk dat ook is.
Enige goede antwoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zou hem er mee confronteren, en als hij vraagt wat je in zijn smsjes moet, wimpel het af en stel hem een ultimatum, of hij verteld aan jou wat er aan de hand is en waarom hij (misschien) vreemd gaat en als hij dat niet doet vertel je het aan je moeder,
Praat er dus sowieso eerst met je vader over en trek het antwoord uit hem als hij afstandig reageert.
Mwah, ik denk dat de meeste mensen het ook wel ongepast vinden om de Smsjes van je vader te lezen, maar dat wil niet zeggen dat je er niets mee moet doet als je er op die manier achter komt dat hij vreemd gaat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef Gamesua het volgende:
Wel vreemd dat het hier moreel onverantwoord wordt gezien als je de SMSjes van je vriendin leest, maar als het je vader is is het acceptabel.
Misschien wist hij het niet omdat hij meerdere scharreltjes heeft die het niet van elkaar weten, in dat geval is het wellicht handig terug te kunnen lezen welke vunzige opmerking ook alweer door wie gemaakt is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat onvoorstelbaar knullig trouwens van die vent om zijn zoon met z'n telefoon te laten spelen. Of iig onbewaakt in huis te laten met zulke Smsjes erin. Hij zal er niet vanuit gaan dat een gezingslid zijn Smsjes leest, maar heel verrassend is het ook niet als je ziet hoeveel nieuwsgierige mensen er zijn. Het niet direct wissen is nog wel het aller domst.
Erg fijn idd, maar hij zou er dan wel eens een vrij hoge prijs voor kunnen betalen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:13 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Misschien wist hij het niet omdat hij meerdere scharreltjes heeft die het niet van elkaar weten, in dat geval is het wellicht handig terug te kunnen lezen welke vunzige opmerking ook alweer door wie gemaakt is.
Tsja, tegenwoordig ben je je snikkeltje zo kwijt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Erg fijn idd, maar hij zou er dan wel eens een vrij hoge prijs voor kunnen betalen.
Het is wel te begrijpen, maar ik kan me ergens ook wel voorstellen dat jouw pa zich dubbel genaaid voelt, doordat je het hebt verzwegen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben twee jaar geleden helaas in dezelfde situatie terechtgekomen, maar dan met mijn moeder. Pas op de dag dat ik te horen kreeg dat mijn ouders uit elkaar zouden gaan heb ik ze verteld dat ik al een jaar wist wat er speelde, omdat ik het al die tijd eigenlijk niet kon geloven en wilde accepteren.
Begrijp ik, om die reden heb ik er achteraf gezien ook spijt van. Maar ik denk dat het beter is om degene die vreemdgaat er eerst mee te confronteren. Het is een verloren zaak als je het direct aan beide ouders vertelt, denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is wel te begrijpen, maar ik kan me ergens ook wel voorstellen dat jouw pa zich dubbel genaaid voelt, doordat je het hebt verzwegen.
Ja, dat laatste sowieso. Je zou die persoon de kans kunnen geven om het zelf op te biechten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Begrijp ik, om die reden heb ik er achteraf gezien ook spijt van. Maar ik denk dat het beter is om degene die vreemdgaat er eerst mee te confronteren. Het is een verloren zaak als je het direct aan beide ouders vertelt, denk ik.
Ik ben er niet via SMSjes achtergekomen, maar via een vriend die haar geregeld met iemand anders zag op het moment dat ik dacht dat ze met andere dingen bezig was. Erg pijnlijk. Ik heb het in de daaropvolgende maanden uit m'n hoofd proberen te zetten, maar aan alles wat ze deed kon ik opmaken dat ze voortdurend bezig was met iemand anders. En daar ga je echt kapot aan als je maar niet wil geloven dat het echt zo is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel onwerkelijk om er achter te komen. Hoe ging jij daar mee om?
Als zn pa niet 'vreemd' wou gaan, was er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet gedaan, TS heeft het zelf opgezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |