Op de bekende plekken staat er ook weer een mooie bootleg van deze show:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Razer het volgende:
Net eens wat opnamen zitten te kijken van Light of Day concert, en moet zeggen, het lijkt of de rust, Bruce zijn stem erg goed heeft gedaan. Zijn stem lijkt stukken beter als tijdens de WOAD tour.
Voorbeeldje: You're Own Worst Enemy:
Premiere : One Way Street (vocaal ook geweldig):
Misschien dit jaar en anders volgend jaar...quote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heel even een stomme vraag, maar bestaat de kans dat Bruce ooit nog eens naar Nederland komt?
Er zijn nog geen geruchten over nieuwe sessies in een studio etc, dus ik denk eind v/h jaar een nieuw album, en dan een tour die volgend jaar begint in Amerika, en dan in de zomer naar Europa komt. Volgens mij kan Feyenoord wel wat geld gebruiken, dus die kuip moet te boeken zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Misschien dit jaar en anders volgend jaar...
Jezus ik blijf bezig met 'bootlegs' downloadenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Op de bekende plekken staat er ook weer een mooie bootleg van deze show:
De setlist van de bootleg:
Bruce Springsteen with Joe Grushecky & The Houserockers
Light Of Day Benefit, Paramount Theater
Asbury Park, NJ
January 15, 20
Heaven help the Lonely (Willie Nile)
Always a Friend (Alejandro Escovedo)
Broken Radio (Jesse Malin)
intro
Your Own Worst Enemy
This Hard Land
Another Thin Line
Atlantic City
Never Be Enough Time![]()
Adam Raised A Cain
Wrong Way Street
I'm Not Sleeping
Save My Love
Talkin' To The King
Pink Cadillac
Darkness On The Edge Of Town
The Promised Land
Light Of Day
Twist And Shout
Thunder Road
t geld gaat niet naar feyenoord maar naar t stadionquote:Op maandag 24 januari 2011 08:55 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Er zijn nog geen geruchten over nieuwe sessies in een studio etc, dus ik denk eind v/h jaar een nieuw album, en dan een tour die volgend jaar begint in Amerika, en dan in de zomer naar Europa komt. Volgens mij kan Feyenoord wel wat geld gebruiken, dus die kuip moet te boeken zijn.![]()
Live versies van This Hard Landquote:Op maandag 24 januari 2011 09:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus ik blijf bezig met 'bootlegs' downloadenik wil wel eens een live versie van This Hard Land bijvoorbeeld, en hier staan nog wel meer "nieuwe" nummers op.... zucht
Volgens the big man komt er wel weer een tour als hij weer wat opgelapt is, maar die wordt al 70, en is volgens mij aan zijn 2e set heupen toe inmiddels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
The Boss mag wel eens weer naar Nederland komen
Hehe klopt maar ik ben sinds een Jaar Bruce aan het waarderen. Dus heb hem helaas nooit gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens the big man komt er wel weer een tour als hij weer wat opgelapt is, maar die wordt al 70, en is volgens mij aan zijn 2e set heupen toe inmiddels.
filmpje doet het wel bij mij en bruce zingt meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:23 schreef fruityloop het volgende:
Ik snap ook even niet wat die in een Bruce Springsteen topic doen?
Er komt vast nog wel 1 tour, en dat is de moeite van een nachtje in de kou voor het postkantoor liggen voor kaarten zeker wel waard.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hehe klopt maar ik ben sinds een Jaar Bruce aan het waarderen. Dus heb hem helaas nooit gezien. Staat erg hoog op 1
Is eigenlijk mijn favoriete van de "lekkere" nummers waarbij je niet hoeft na te denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat is Bobby Jean toch een geniaal relatief onbekend nummer. Het enige minpunt is dat ie zo kort is.
Allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Henkiepsv het volgende:
Laatst wat cd's van Bruce Springsteen gekocht (o.a. Greatest Hits) en kom er nu pas achter hoe geweldig deze man is. Nog enige aanraders aan liedjes/albums?
teveelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Henkiepsv het volgende:
Laatst wat cd's van Bruce Springsteen gekocht (o.a. Greatest Hits) en kom er nu pas achter hoe geweldig deze man is. Nog enige aanraders aan liedjes/albums?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |