Aah, nog onlangser dus!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
traden vorige week ofzo op in Groningen, alleen was ik zo dom om geen kaartjes te halen![]()
Lijstje doe ik morgen wel even
nah, vind van welquote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenVan die trage PF solo's bij zo'n opzwepend heerlijk jazzy Bruce nummer
Zeer verrassend lijstje Yankeequote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Yankee het volgende:
Mijn lijstje:
Top 10 nummers - in willekeurige volgorde:
1. Reason To Believe
2. Working On The Highway
3. The River
4. You Can Look (But you better not touch)
5. The Rising
6. Jackson Cage
7. Johnny Bye-Bye
8. Trapped
9. Further On (Up the Road) - Live in Dublin
10. Waitin' On A Sunny Day
Land of Hope and Dreamsquote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nah, vind van wel![]()
Hier is mijn lijstje
7. Land of Hope and Dreams
Dat Banjo riedeltje heeft Springsteen ook gebruikt op het album American Babylon (producer van dit album en speelt/zingt mee op een paar nummers) van Joe Grushecky bij het nummer Labor Of Love.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Land of Hope and Dreams
Ooit een van de nummers die ik haatte...geen idee waarom...want het is geweldig!
En inderdaad interessant/origineel lijstje van Yankee! Maar wel hele goede nummers! Het is niet alsof hij ineens WOAD of BIUSA nummers erin heeft staan(behalve working dan, maar dat is sowieso andere koek)
Die Further Up van Dublin is inderdaad fenomenaal. Dat hele optreden sowieso.
Tijdens pinkpop live gehoordquote:Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Land of Hope and Dreams
Ooit een van de nummers die ik haatte...geen idee waarom...want het is geweldig!
Koning! Ik heb het live gehoord op de live-dvd van NYCquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tijdens pinkpop live gehoord![]()
![]()
Ik heb hem nu eindelijk (dat plaatje van de cover is precies het plaatje dat ik al jaren zoekquote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Officiële releases komen nooit op jungleland. Je moet maar is kijken op de algemene sites
The Promise kun je ook legaal hier beluisteren:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130858856
En ben het hier helemaal mee eens! Alhoewel ik de Because The Night en die Fire versie hier toch wel alleraardigst vind...quote:Op maandag 1 november 2010 13:16 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
mijn favorieten na een aantal luisterbeurten
- Gotta Get That Feelin'
- Talk To Me
- Racing '78
- Ain't Good Enough For You
- Wrong Side Of The Street
- Outside Lookin' In
nummers die me voorlopig (nog) helemaal niks doen
- Breakaway
- Someday (We'll Be Together)
- Come On (Let's Go Tonight)
- Fire
- Because The Night
Hoezo is het veel te groot? waarom zou je niet naar een stadionconcert gaan?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Koning! Ik heb het live gehoord op de live-dvd van NYC
Ben benieuwd of ik ooit nog naar een concert ga van hem...zo'n gelredome ofzo is gewoon veels te groot. Alle stadionconcerten staan regelrecht onderaan mijn lijstje van concerten, zelfs een Bruce concert...Als het nou niet zo duur was dan zou ik nog wel willen gaan
Omdat het geluid kut is, de sfeer niet tot mij doordringt en het duur is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo is het veel te groot? waarom zou je niet naar een stadionconcert gaan?
Gelredome was idd kut.. ik was toen iemand die last had van zn rug (kon niet zo lang staan) en we hadden zitplaatsen op zuid, heel hoog. de meest slechte plek in heel dat gelredomequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ach als puntje bij paaltje komt zou ik wel weer gaan ja...Dat Geldredome concert destijds was misschien ook wel slechte timing..werd een dag verzet omdat ie ziek was en hij was daardoor niet goed bij stem etc...En voor een Bruce concert was het ongelooflijk kort. Ook mijn enige ervaring hoor. Maar ondertussen heb ik meerdere grote arena/stadion concerten meegemaakt en ik vond het elke keer kut
In 2007 waren alle concerten zo kort qua setlistquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ach als puntje bij paaltje komt zou ik wel weer gaan ja...Dat Geldredome concert destijds was misschien ook wel slechte timing..werd een dag verzet omdat ie ziek was en hij was daardoor niet goed bij stem etc...En voor een Bruce concert was het ongelooflijk kort. Ook mijn enige ervaring hoor. Maar ondertussen heb ik meerdere grote arena/stadion concerten meegemaakt en ik vond het elke keer kut
Kloptquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
En de tourpremiere van Sinterklaas Is Coming To Town![]()
Ohja, Promised Land was samen met Reason to Believe en Magic het hoogtepunt voor mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Volgens mij speelde hij van Darkness Badlands, Candy's Room en The Promised Land![]()
En de tourpremiere van Sinterklaas Is Coming To Town![]()
Een heel mooi filmpje van The Promise vanuit de studio:
http://pitchfork.com/tv/#(...)the-promise-columbia
quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:52 schreef Norrage het volgende:
Die Promise deluxe edition...kan je hem nou ondertussen ook in Europa bestellen? Heb geen zin in die 22 euro aan extra verzendkosten.....had nog steeds niet ge-preordered denkende dat er vast nog wel eens goedkopers zou komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |