Gebruik Google, of stap op de fiets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Wie weet waar ik in groningen een beetje chille spare ribs kan krijgen? Weet niet waar ik zal bestellen :p
We zitten hier godverdomme in het just eat topic waar je eten thuisbezorgd kan krijgen en jij zegt dat ik op de fiets moet stappen? Waar gaat het heen met Fok!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Gebruik Google, of stap op de fiets.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:09 schreef wolferl het volgende:
Wie kan even lief melden waar je die bonnen kan krijgen, of hoe.
Alvast bedankt, een uitgehongerde Fok!ker
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef PiRANiA het volgende:
Vorige: Just Eat # 6 Bijna iedereen kan gratis eten!
FOK!kers mochten (=verleden tijd) een code aanvragen bij www.justeat.nl
Op Just Eat zie je toch gewoon reviews staan? En aan de sterretjes hoe goed de bedrijven ergens in zijn..quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
We zitten hier godverdomme in het just eat topic waar je eten thuisbezorgd kan krijgen en jij zegt dat ik op de fiets moet stappen? Waar gaat het heen met Fok!
Contant bijbetalen kon niet, alleen via internet. Maar goed ik had twee pizza's besteld, een voor mij en een voor mijn zus. Ze waren alleen twintig minuten te vroegquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Tis een tegoed, dus natuurlijk kan dat. Ik denk juist dat ze dat liever hebben
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:58 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat gebeurt er als je het tegoed niet helemaal opmaakt? Hou je dan over?
op basis van je postcode gaan ze kijken welke daar binnen bezorgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het met bezorgen. Tot hoeveel kilometer bezorgen ze? Ik kan me voorstellen dat ze geen 100 km rijden om iets te brengen (dan is het toch al koud:')) maar waar ligt de limiet. 10 km? Op de site kan ik niks vinden, en de chat werkt voor geen meter. Is het mogelijk om eten uit een andere plaats dichtbij over te laten komen?
Waar is mijn 2 cent dan?quote:
'ze'quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het met bezorgen. Tot hoeveel kilometer bezorgen ze? Ik kan me voorstellen dat ze geen 100 km rijden om iets te brengen (dan is het toch al koud:')) maar waar ligt de limiet. 10 km? Op de site kan ik niks vinden, en de chat werkt voor geen meter. Is het mogelijk om eten uit een andere plaats dichtbij over te laten komen?
Als je meer bonnen geeft kunnen we daarvoor zorgenquote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Just-Maurice het volgende:
Fantastische Foto's Fokkers!Hopelijk volgen er nog meer...
Even chatten met Just Eat.quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe kan je eigenlijk besteltegoed ophogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |