achievement/trophiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hardcore of niet?
Want wat is de reward?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:11 schreef Jmsls het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Ok ik probeer het zo, dankje voor de hulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
Da's kut, maar er zijn ook wel weer plekken waar genoeg te doen isquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:40 schreef larry_flynt het volgende:
Ik dacht; "hey ik ga eens west van Goodhuppeldepup (waar je begint) de bergen in. De makers hebben het zich makkelijk gemaakt. Niks dan bergen waar je niet over heen kunt en niks te beleven is.....
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:54 schreef Georges het volgende:
Nieuwe char gemaakt. Had wat dingen verkeerd gekozen in eerste play through.
Nu eens Boone geprobeerd als companion. HIj is wel merkbaar beter dan Cass (niet zo OP als ik dacht overigens, misschien met beter wapen) , maar Cass is leuk, history, wat ze zegt enz.
Dus zo gauw als ik haar weer kan krijgen, back to Cass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik weer ff zoeken voor je. Of zelf ff op Gamefaqs.com kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan als "perfect char"?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens overnieuw beginnen.
Wat zijn volgens jullie goede S.P.E.C.I.A.L-stats om mee te beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef je uit![]()
Gamefaqs guide kijken, staat een hele goeie opquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens overnieuw beginnen.
Wat zijn volgens jullie goede S.P.E.C.I.A.L-stats om mee te beginnen?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef je uitThnx. Dan ga ik eens een beetje puzzelen wat voor mij het mooiste uit zou komen. Zijn wel wat dingen veranderd ten opzichte van Fallout 3 zo te zien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamefaqs guide kijken, staat een hele goeie op
Deze dus http://www.gamefaqs.com/x(...)new-vegas/faqs/61069
Het scheelt natuurlijk ook veel dat je nu maar om het level een perk krijgt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het valt me vooral op dat er nu een betere balans is op het gebied van skill points die toegewezen worden. In Fallout 3 kon je eenvoudig alle belangrijke skills op 100 krijgen.
Hardcore maakt het spel ook niet veel moeilijker, maar zorgt voor die shit dat je moet eten en drinken etc. Je kan de difficulty waarschijnlijk nog omhoog schroeven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:52 schreef sk888er het volgende:
Ik speel trouwens hardcore mode maar vind het helemaal niet zo erg `hardcore` ben ondertussen lvl 29 en nog niet extreem moeilijke stukken tegengekomen (en nee ik speel niet met boone maar met raul en ben nog niet op de strip geweest (bewaar dat tot ik al het andere heb gedaan:P)
Absoluut, nu ben je iets meer genoodzaakt om keuzes te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook veel dat je nu maar om het level een perk krijgt.
Volgens mij dat laatste, wat een beetje jammer is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef HenkPel het volgende:
Iemand en idee of Hollow Points lichaamsdeel specifiek zijn? MAW; HP ammo komt amper door armor heen, maar als een tegenstander een armor vest draagt, en je schiet hem in zijn hoofd, doet dit extra schade omdat zijn hoofd onbeschermd is, of werkt de DT over zijn hele lichaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |