quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef sk888er het volgende:
CZ57 avanger en party hoedje gevondenLigt het aan mij of zijn er 'standaard' gezien ultra weinig 'big guns' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien denk ik dat ik een probleempje heb
Ik doe hardcore mode, en ik denk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er 'standaard' gezien ultra weinig 'big guns' ?
Ik doe hardcore mode, en ik denk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die armory zitten toch dik veel wapens?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valt er in Vault 34 nog wat boeiends te halen?
Ik heb daar 1,5 uur rondgelopen, armory gevonden..
Maar de Overseers sleutel , Ho maar![]()
Uiteindelijk moest ik echt terug, want ik had helemaal niks meer te eten en te drinken
Hardcore ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef MaxC het volgende:
Welke burger moet ik voor die dino laten afschieten door die sniper in Novac?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valt er in Vault 34 nog wat boeiends te halen?
Ik heb daar 1,5 uur rondgelopen, armory gevonden..
Maar de Overseers sleutel , Ho maar![]()
Uiteindelijk moest ik echt terug, want ik had helemaal niks meer te eten en te drinken
Hardcore ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje, als je moet eten telt de cannibal perk dan ook
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Silv het volgende:
[..]
In die armory zitten toch dik veel wapens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je houden voor zover ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef numero_uno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje, als je moet eten telt de cannibal perk dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je moet zeg maar op het eerste level zijn waar je het water kan inlopen dan ligt er 1 aan de linker kant. andere vond ik later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is wel een goed idee om eerst de rebreather te halen bij de boomers- I'm buttwalking... is that a crime? -
[..]
Ik doe hardcore mode, en ik denk dat ikIk heb voor zover gevonden (zullen er meer zijn maar heb geen zin voor me zelf te spoileren via google:P)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je bij Super Mutants kijken. Die hebben er meestal wel wat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef RickoKun het volgende:
Jaaa ok, maar ik bedoel ook kwa hoeveelheid, er lopen amper figuren rond met big guns, afgezien van sommige met een flamethrower
[..]
Ik doe hardcore mode, en ik denk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
ik had er weinig moeite mee om een kogel tussen zn ogen te proppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
Ik liet hem leven als kasplantje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik had er weinig moeite mee om een kogel tussen zn ogen te proppen
heb ik al maar je kan hem maar eens in de zoveel tijd gebruikenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef Silv het volgende:
En eckte bazen hebben deze http://fallout.wikia.com/wiki/Euclid's_C-Finder
Link moet je even copy pasten.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had net hetzelfde! Nadat ik 67impala zijn advies had gevolgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Zijn er genoeg. Maar als je net begonnen bent, zou ik zeggen, ga gewoon zoeken. Of als je het per se nu wilt weten, spit deze topics door, er is al verscheidene keren over gesproken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net begonnen. Wat ik nog mis is een 'eigen huis' oid. Is dat er wel?
Ja, er zijn er meerdere.. Volg je de mainquest? Je hebt namelijk vrij snel de kans om er 1 te bemachtigen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net begonnen. Wat ik nog mis is een 'eigen huis' oid. Is dat er wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |