quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Post dan op z'n minst een poll, faalkonijn.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Post dan op z'n minst een poll, faalkonijn.
Gebruiken in zijn open brief naar Danny om zelf moderator te worden gok ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat ga je doen met de resultaten van deze poll, ts?
Opsturen naar Yvonne inc. mijn CV.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat ga je doen met de resultaten van deze poll, ts?
En voor naar welke functie solliciteer je? Het oppoetsen van de servers? De koffie voor iteejer zetten? De wc-rollen bijvullen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Opsturen naar Yvonne inc. mijn CV.
Nou, ONZ-Mod to be honest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En voor naar welke functie solliciteer je? Het oppoetsen van de servers? De koffie voor iteejer zetten? De wc-rollen bijvullen?
Dan moet je vooral SwJ een slechte mod noemen. Way to go.quote:
Ik stemde op SWJ omdat hij juist de beste is, en aangezien deze poll het slechtste is werkt het tegenovergesteld snap je?quote:
grapje murp is de beste modquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik stemde op SWJ omdat hij juist de beste is, en aangezien deze poll het slechtste is werkt het tegenovergesteld snap je?
niet geen mening?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef Boefje. het volgende:
Nee![]()
Waarom staat er niet geen mening bij? Of wat als je ze allemaal slecht vind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
kloot, ik lag lam hiervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik kan niet op SWJ stemmen omdat hij mij eens heeft geholpen met columns schrijven toen hij zelf bezig was met het publiceren van zon reeks die volgens mij over zijn schoolleven ging
Ja, tis al 2 jaar geledenquote:
Volgens mij verwar je me nu met superworm (Redactie Frontpage)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, tis al 2 jaar geleden
Faalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me nu met superworm (Redactie Frontpage)
Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dan stem ik op je, omdat je mijn topiques hebt gesloten
Dat had ik dus een pagina geleden al gepost.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:24 schreef dakraam het volgende:
Trouwens fout in de TT.
Het gaat hier alleen om mods in ONZ, terwijl in de TT staat dat het gaat over mods in het algemeen.
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat had ik dus een pagina geleden al gepost.
euhh minst slechte.. dat is heel wat anders hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:34 schreef murp het volgende:
Ik als beste ONZ mod... Wat een faal-poll
Ik ben veruit een belabberde modquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
euhh minst slechte.. dat is heel wat anders hoor![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben veruit een belabberde modmaar misschien heeft ONZ dat juist nodig
Valt ze juist wel op, want wie veel aanwezig is en besluiten moet maken wordt ervaren als irri.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
mensen die niet zien dat JUIST swj het meeste doet
dit is nog een langzamere versiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind zijn epileptische kutUI nog kutter.
Bans of niet, niemand mag jequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Valt ze juist wel op, want wie veel aanwezig is en besluiten moet maken wordt ervaren als irri.
Als ik 20 bans zet op een avond, dan ben ik de kutste FA
ja als je het zo bekijkt wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Valt ze juist wel op, want wie veel aanwezig is en besluiten moet maken wordt ervaren als irri.
Als ik 20 bans zet op een avond, dan ben ik de kutste FA
Ik heb meer fans dan jij hagelslag.quote:
Proper dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb meer fans dan jij hagelslag.
Ik heb op je gestemd hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:34 schreef murp het volgende:
Ik als beste ONZ mod... Wat een faal-poll
Maak daar maar lekker een klaag topic over in klaagbaak, faler.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |