quote:WAYNE ROONEY has been branded "a dirty prostitute sha**er" by Spurs defender Benoit Assou-Ekotto.
And the outrageous comments could spark an all-out war if the duo come face to face at Old Trafford today.
Assou-Ekotto said: "The tendency in football at the moment is that as long as you're not a prostitute sha**er then it's OK, it's no big deal.
"Wayne's not very well and it's a dirty thing for his wife to know he had relations with a prostitute. He was seeing the same bird for seven months."
The timing of Assou-Ekotto's outburst - in an interview with French football magazine So Foot - ahead of Spurs' clash with Manchester United tonight could hardly be worse.
Rooney is expected to be at the game after returning from his Dubai holiday.
En Engeland ook lijkt me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef YazooW het volgende:
De Jong heeft vanochtend een blessure opgelopen tijdens de training![]()
Heel Nederland is blij
Die nummerplaat ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:58 schreef YazooW het volgende:
Dit nummer als eerbetoon aan Dioufs kapsels.
Zijn kapsels zijn zo fly als een G6
En omdat hij een verchroomde SLR heeft natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een voor de 'business', een voor de vrouwtjes en een voor de matties.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die nummerplaat ook.
En verder: 1 telefoon aan z'n oor, 1 in z'n zak en 1 in dat hoesje?
Hands?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef zlakto het volgende:
He? Waarom dacht Gomes dat het een vrije trap was?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef zlakto het volgende:
He? Waarom dacht Gomes dat het een vrije trap was?
Hmm.. Iemand een gifjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:20 schreef zlakto het volgende:
Hij pakt hem met zijn hand, hoe kan je die nou goedkeuren?
Geen fluit is geen vrije trap.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk is de FA zo mans genoeg om Mark Clattenburg voor het leven te schorsen. Niet de eerste keer dat deze fluitist de spelregels niet begrijpt...
Niets dus, zoals het hele seizoen al.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker van Newcastle, nu kijken wat Liverpool ervan gaat bakken.
De FA Cup nou joepie zeg maar levert af en toe wel een leuk potje op denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag keek ik eredivisie live en begon een filmpje waarin je alle sterspelers zag en teksten als "U leven zal nooit meer het zelfde worden". Dus ik begon tegen beter weten in (Alsof Sport1 de rechten weg zou geven) er een klein beetje in te geloven. Maar helaas "Nu bij Eredivisie live DE FA CUP. Met morgen Barnet - Charlton Athletic" Al is het natuurlijk wel een hele coole Londense derby![]()
Ach dat wordt een stream zoeken zondag voor Liverpool - Chelsea. Want 15 euro per maand voor Eredivisie live vind ik wel voldoende.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja ach, wel gewoon verdiend vandaag iig.
En Arsenal-Newcastle Unitedquote:
Wonen die in Londen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:46 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En ik baal dat ik dit weekend niet naar mijn ouders ben gegaan
Carrollquote:
Inderdaad sowieso Newcastle staat fantastisch te verdedigen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef Libris het volgende:
Goed om te zien dat Krul zo goed staat te keepen
voor een uurtjequote:Op zondag 7 november 2010 16:29 schreef heloef het volgende:
Afgelopenfantastische teamprestatie van Newcastle.
We staan nu zelfs op een CL plaats
Maar liverpool heeft Kelly tegenoiver Maloudaquote:Op zondag 7 november 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Zonder Drogba dus, Webb de scheidsrechter, oei.
Ik heb je zin even verbeterd voor de contextquote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad sowieso Newcastle staat fantastisch alleen maar te verdedigen.
Wat het is toch zo Newcastle heeft door dat het slechter is dan Arsenal en stelt zich daar goed op in. Je kan ook lekker aanvallend gaan voetballen maar dan ga je met 4-0 op je bek.quote:Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb je zin even verbeterd voor de context
Ja dat is een flinke opluchting als ik het ArsenalMania forum zo meelees, prachtige quotes daar altijd trouwensquote:
Helaas, saaie kutwedstrijd gewordenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:45 schreef YazooW het volgende:
Vanavond City - United![]()
Gaat weer een bazenmatch worden natuurlijk.
Idd zeg, het blijft 0-0, eigenlijk amper kansen zelfs.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Helaas, saaie kutwedstrijd geworden
Hopelijk stoot Newcastle ze daar volgende week in een directe confrontatie van af.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Daar had Ivanovic rood kunnen moeten krijgen.
Oftewel als Newcastle volgende week tegen Chelsea zou moeten spelen zou Newcastle winnen met 15-0quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Ach kom op, dat slaat toch nergens op, eerst van zo n middelmatige ploeg als Newcastle met 5-0 verliezen en dan met 3-0 winnen bij Chelsea
Mjah, dat is voor een buitenstaander toch geweldig? Ik kan me voorstellen dat ze er bij Chelsea doodziek van zijn, maar voor mij maakt het MOTD vanavond alleen maar interessanter.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Ach kom op, dat slaat toch nergens op, eerst van zo n middelmatige ploeg als Newcastle met 5-0 verliezen en dan met 3-0 winnen bij Chelsea
Ik denk dat ik dan naakt door de straat ga rennen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oftewel als Newcastle volgende week tegen Chelsea zou moeten spelen zou Newcastle winnen met 15-0
Geen kwaad woord over Newcastle he!quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Mjah, 28 november staat Newcastle - Chelsea op het programma. Het is iig koud genoeg dan.quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan naakt door de straat ga rennen.
Er liggen juist in dit soort wedstrijden kansen voor Newcastle. Ze spelen sowieso veel beter in belangrijke wedstrijden. Normale competitiewedstrijden verlopen volkomen ruk.quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, 28 november staat Newcastle - Chelsea op het programma. Het is iig koud genoeg dan.
Natuurlijk heb je thuis altijd wel kans. Ik denk dat het 1-1 wordt of een nipte zege voor Chelsea.quote:Op zondag 14 november 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er liggen juist in dit soort wedstrijden kansen voor Newcastle. Ze spelen sowieso veel beter in belangrijke wedstrijden. Normale competitiewedstrijden verlopen volkomen ruk.
Met 1-1 moet je al heel blij zijn als Newcastle want voetballen kunnen ze namelijk niet echt. De wedstrijd tegen Fulham heeft me wel uit mijn droom gehaald dat Europa haalbaar is. Heb amper een fatsoenlijke aanval gezien en ze waren vooral opzoek naar Carroll in de zestien.quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je thuis altijd wel kans. Ik denk dat het 1-1 wordt of een nipte zege voor Chelsea.
Europees voetbal is sowieso niet reeël. Een gepromoveerde club doet het in het begin nog best wel eens aardig, maar uiteindelijk krijgen ze het altijd lastig of eindigen in de middenmoot at best.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Met 1-1 moet je al heel blij zijn als Newcastle want voetballen kunnen ze namelijk niet echt. De wedstrijd tegen Fulham heeft me wel uit mijn droom gehaald dat Europa haalbaar is. Heb amper een fatsoenlijke aanval gezien en ze waren vooral opzoek naar Carroll in de zestien.
Ja er moet weer gewoon gebouwd aan een ploeg met een goed idee erachter zoals in de jaren 90 ook gebeurde en bijna een kampioenschap opleverde.quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Europees voetbal is sowieso niet reeël. Een gepromoveerde club doet het in het begin nog best wel eens aardig, maar uiteindelijk krijgen ze het altijd lastig of eindigen in de middenmoot at best.
Newcastle moet nu gewoon zorgen dat ze een paar jaar in de PL blijven en langzaam het team opbouwen. Misschien haal je dan in 2013 een keer Europees voetbal.
Ik kan me nog Ipswich herinneren.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Met 1-1 moet je al heel blij zijn als Newcastle want voetballen kunnen ze namelijk niet echt. De wedstrijd tegen Fulham heeft me wel uit mijn droom gehaald dat Europa haalbaar is. Heb amper een fatsoenlijke aanval gezien en ze waren vooral opzoek naar Carroll in de zestien.
Nog schrijnender Leeds United 2001 Beste vier Europa 2004 Championship.quote:Op maandag 15 november 2010 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me nog Ipswich herinneren.
2000 Premier League, 2001 Europees voetbal behaald, 2002 Championship.
Leeds,wat een heerlijk team was dat toen der tijd!quote:Op maandag 15 november 2010 08:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog schrijnender Leeds United 2001 Beste vier Europa 2004 Championship.
Dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het zou wel eens een grote overwinning voor Arsenal kunnen worden vandaag
?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Wat heeft dat Arsenal toch kut publiek.
Die gaat sowieso geel pakken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Van der Vaart heeft geen goede wedstrijd tot nu toe..
Beetje het probleem met dit Arsenal. Spel wordt wat nonchalant terwijl het pas 2-0 is. Tegen Everton gaf Arsenal ook geen kans weg en liet het bij een 2-0 stand veel kansen onbenut. Everton scoort de 1-2 en vervolgens moet je nog vol aan de bak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Arsenal gebruikt wel veel hakjes nu
Die hebben ze net uit de kroeg moeten halen, die weet niet beter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Kieft loopt weer flinke onzin te verkopen. Net of het een hele grote blunder was dat hij buitenspel gaf. Ze stonden op één lijn én hij kan het beeld niet stilzetten zoals jij..
Je vaders?quote:
Die hand was gewoon te hoog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef franske19 het volgende:
Waardeloze scheids. Geeft een vrije trap waar echt niks aan de hand is en dan een penalty terwijl de arm van Fabregas recht voor z'n gezicht is. Tottenham met dat waardeloze spel mazzelt weereens.
Die was perfect idd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:30 schreef essence het volgende:
Wat een heerlijke vrije trap van VDV
Ach gossie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef franske19 het volgende:
Gatverdamme. Die klote spurs verdienen geen enkel punt en scoren dan 3 van die flut goals.
Tja, typisch Arsenal. Typisch Wenger. Blijft altijd frustrerend als voetballiefhebber en dus Arsenal-fan...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef franske19 het volgende:
Gatverdamme. Die klote spurs verdienen geen enkel punt en scoren dan 3 van die flut goals.
Je wilt dat we gaan liegen!?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:42 schreef alors het volgende:
kakzooi jullie gaan me toch niet vertellen dat Arsenal verliest van de Sperz??
nou nee dat hoeft ook niet maar, jezus dit is zooo typisch Arsenal dat het niet te geloven is. Als een ezel die zich aan dezelfde steen blijft stotenquote:
Arsenal speelt schitterend voetbal, maar tactisch gezien is het vaak ontzettend zwak en onvolwassen. Helaas. Blijft een bron van zowel genot alswel frustratie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
nou nee dat hoeft ook niet maar, jezus dit is zooo typisch Arsenal dat het niet te geloven is. Als een ezel die zich aan dezelfde steen blijft stoten
Wat een ongelooflijke hufter, zeg!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Deed even z'n vinger voor z'n mond tegen de Arsenal-fans, nadat ie de 2-2 had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |