quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ter welke gelegenheid? En Steven is helemaal niet blauw
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben wel blauw schelequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ben je nou blind of wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is het ook niet, ze zitten gewoon wat te kutten
ik ga kijken voor een baas die er een reeks van gaat maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
We gaan van dit topic overigens geen reeks maken. Ik meld het alvast even.
Deel 2 staat al in de planning, op is al klaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
ik ben kennelijk ook blind want ik zie het echt niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ben je nou blind of wat?
[..]
ik ga kijken voor een baas die er een reeks van gaat maken.
Is hij ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben kennelijk ook blind want ik zie het echt niet.
beter kijken danquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben kennelijk ook blind want ik zie het echt niet.
ik heb alsof mn troll op jou je hersenen overbelast, just saying.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht hee een blauwe kleur, en toen was het Opa.Bakkebaard
Ó jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[stevenmac26 SC #69] Waar we hem strelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik klikte.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[stevenmac26 SC #69] Waar we hem strelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |