quote:The interwebz is a lieOp zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niettttttt dat zegt zeh interwebz alleen!
quote:Verander je profiel danOp zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niettttttt dat zegt zeh interwebz alleen!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want ik heb dat niet voor niets zo.
quote:Nah.
quote:Ik zeg doen!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal mijn geslacht ook even veranderen in Man.. Zullen ze er in trappen? *kijkt naar gebruikersnaam*![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat jullie dragqueens zijn ofzo?![]()
quote:Ja, wat is daar mis mee?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat jullie dragqueens zijn ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik haat het als mensen hun tong naar me uitsteken.
quote:
Ah ja ik dacht he tal haha maar ik wist niet meer of jij dat nou was of niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat stond allemaal al 2topics terug geloof ik
Daarom ga ik gewoon nooit trouwenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik niks meer. Geen lakjes meer. Niks besteld. Niets nada noppes........
Heb vriendlief beloofd netjes mee te gaan sparen en dus alleen maar noodzakelijke dingen te kopen (je moet wat over hebben voor een trouwerij)
Pahah ja.. Ik kan dat wel bevattenquote:
Crap... Nu ik ook... EVIL !!!!quote:
Je had geen masker nodig hoor om eng... Euh.. Ik bedoel..quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef tanteklara het volgende:
@Vamperotica: graag gedaan en omdat je het verdient.
@Princes-a: ik ken de mensen hier alleen van het forum en niet irl.
quote:ongeveer hetzelfde denk ik jaOp zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://shop.ebay.nl/?_fro(...)t=See-All-Categories
http://cgi.ebay.nl/New-Ma(...)&hash=item3a5b4612e4
http://cgi.ebay.nl/Pro-88(...)&hash=item4aa569aae8
http://cgi.ebay.nl/New-Ma(...)&hash=item439deb16f2
Is dat allemaal hetzelfde?
quote:Ja volgens mij maken ze winst op die shippingOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde denk ik ja
zonder shipping kost 't echt niks
maar met shipping is 't allemaal ongeveer even duur zie ik
+1quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik mezelf ertoe aanzet om daadwerkelijk te gaan leren.![]()
![]()
Het is maar goed dat je gratis make up van me krijgtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gefaald met een 88 warm palette
oh wat lief! Ik ben zwarte plukken in mijn haar an het verven...hoop dat het lukt!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef vamperotica het volgende:
En voor degene die het in het vorige topic gemist hebben....
Er werd een pakje gebracht van Bubsel vanmorgen enik had heul niets besteld of geruild ofzo...
Dus ik pm of ze zich misschien vergist had, dan kon ik het dorosturen, maar het was toch voor mij en ik moest het maar snel open maken en dat deed ik en daar kwamen lekkere verwendingetjes en een nagellakje die ik heul heul heul gaaf vind tevoorschijn en een briefje dat het van tanteklara en Bubs was
en nu moet ik huilen![]()
Naja zij doet het bij haar thuis dus zó duur ook weer niet, maar wel te duur voor deze kutgrap.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Duur grapje dan of niet?
Ik wil ook weer wat anders met mijn haar mar ik heb geen flauw idee wat.
Volgende keer krijgt ze het wel te horen. Klacht indienen kan niet echt aangezien het niet bij een kapsalon isquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Klacht indienen en vragen of ze het opnieuw wil doen?
Ik had dat met mijn haarklem, was ook unbreakable, maar hij brak na 1x gebruiken, ik terug naar Kruidvat, kreeg ik een nieuwequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op mijn kam staat 'unbreakable' zo verleidelijk......
Wat een fantastisch lief gebaar van Bubsel en Tanteklara!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef vamperotica het volgende:
En voor degene die het in het vorige topic gemist hebben....
Er werd een pakje gebracht van Bubsel vanmorgen enik had heul niets besteld of geruild ofzo...
Dus ik pm of ze zich misschien vergist had, dan kon ik het dorosturen, maar het was toch voor mij en ik moest het maar snel open maken en dat deed ik en daar kwamen lekkere verwendingetjes en een nagellakje die ik heul heul heul gaaf vind tevoorschijn en een briefje dat het van tanteklara en Bubs was
en nu moet ik huilen![]()
Als het over zwart op bruin/donkerblond gaat is een spoeling beter dan een verf heb ik begrepen (mist kapper). Een spoeling heeft andere pigmenten oid waardoor hij beter pakt. Heb ik ook eens gehad, en bij mij bleef de kappersspoeling net zo lang mooi als kappersverf. Maar bedenk wel dat de kleurspoeling van de kapper een andere is dan dat je zelf in de winkel koopt....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn haar zometeen zelf weer verven.
Achter op mn hoofd begint het bruin te worden terwijl de kapper het 2weken geleden heeft geverft![]()
Ze wilde het eigenlijk niet zwart maken dus heeft ze wss spoeling gebruikt ipv verf zonder het te zeggen. Stom mens, doe ik het voortaan zelf wel
Ik heb die trui op het moment aan. Hij is echtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:12 schreef Joysa het volgende:
Die trui die ik postte is maar 40euik wil!
en SQ.. eeeeeng
Ja maar het erin doen moet ook voorzichtig bedacht ik toen ik het al gedaan hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Je moet ook wel voorzichtig uitspoelen, muts!
Nee dat had ik al weggehaald, gelukkig kon mama mn rug ook schoonmakenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zit je gezicht ook onder of dat niet?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat had ik al weggehaald, gelukkig kon mama mn rug ook schoonmaken!!
Vanillethee nomquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:24 schreef PriemGirl het volgende:[/b]
Zombieeeees !!! Ik heb pompoenlichtjes rond de tv gehangenMijn vriend haat halloween, maar wou toch een beetje in de sfeer zitten
Wijn ! mmm
Ik heb in de drogist eigenlijk altijd geleerd van juist niet. Zwarte spoeling kan best als je middenbruin haar hebt, maar voor echte kleurverschillen hoef je het eigenlijk niet te gebruiken, daarvoor is het niet sterk genoeg. Nu heb ik geen ervaring met wat voor spoeling de kapper gebruikt maar eigenlijk is spoeling alleen voor kleine kleurverschillenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als het over zwart op bruin/donkerblond gaat is een spoeling beter dan een verf heb ik begrepen (mist kapper). Een spoeling heeft andere pigmenten oid waardoor hij beter pakt. Heb ik ook eens gehad, en bij mij bleef de kappersspoeling net zo lang mooi als kappersverf. Maar bedenk wel dat de kleurspoeling van de kapper een andere is dan dat je zelf in de winkel koopt....
Wat voor kleur heb je van jezelf? Wij hebben op het werk een kleurkaart waaraan je kunt zien hoe je kleuren kunt neutraliseren. Volgens mij kun je rood oververfen met bijvoorbeeld bruin (zonder roodtint erin, dus bijvoorbeeld gewoon bruin of middenbruin, niet goudbruin of koperbruin) en dan kun je het rood wel weer kwijtraken wanneer je dat wilt..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kwil mijn haar eigenlijk weer rood maar ook weer niet want het uitgroeien duurt zo lang.
En flink ingekocht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef Lindytje het volgende:Ik ben vandaag ein-de-lijk naar de Beverwijkse bazaar geweest
Wat goed dat je even niks koopt! Snap ook wel dat je het genoeg vindt haha, merk dat ik zelf ook steeds selectiever word in nagellakjes kopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
@ Princess-a: Nou, valt eigenlijk wel mee... ze hebben daar wel lakkies ja! Alleen heb ik al een hele tijd geen lakjes meer gekocht eigenlijk. Ben er een beetje vanaf, met mijn 300+ lakjes vind ik het wel even genoeg
Snap wel dat je er op kotst, als er zoveel gejat wordt. Dat is gewoon echt irritant!
Nou ja, ik heb gisteren nog bijna 60 euro uitgegeven bij MAC, misschien helpt dat ook wel meequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat goed dat je even niks koopt! Snap ook wel dat je het genoeg vindt haha, merk dat ik zelf ook steeds selectiever word in nagellakjes kopen
Het zal geen zoden aan de dijk zetten dat ik weiger erheen te gaanMaar het verklaarde voor mij wel hoe het toch kan dat parfum daar zoveel goedkoper kan zijn en toch duidelijk "de echte"
Haha wat heb je gekocht bij MAC?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gisteren nog bijna 60 euro uitgegeven bij MAC, misschien helpt dat ook wel mee
Ja, nou, ik liep me daar ook echt af te vragen hoe ze daar aan al hun spullen komen... bijvoorbeeld Falsies Mascara, die liggen gewoon OVERAL daar, maar dan voor 5-7 euro. Hoe kan dat? Is dat dan echt allemaal gejat ofzo? dat lijkt me ook weer sterk.. ik niet snap!
Ik ben blond van mezelf. Nouja, iets donkerder dan het 'common' blond, maar niet echt asblond of donkerblond haha. En ik had het de vorige keer middenbruin geverfd na het rode omdat het toch wel oplicht, maar het werkte niet echt. Werd er een beetje rossig door en nu is mijn haar aan de onderkant nog steeds rossig in bepaalde omstandigheden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat voor kleur heb je van jezelf? Wij hebben op het werk een kleurkaart waaraan je kunt zien hoe je kleuren kunt neutraliseren. Volgens mij kun je rood oververfen met bijvoorbeeld bruin (zonder roodtint erin, dus bijvoorbeeld gewoon bruin of middenbruin, niet goudbruin of koperbruin) en dan kun je het rood wel weer kwijtraken wanneer je dat wilt..
Najaa... dat is echt belachelijk!! Maar ja, ik heb wel een goedkope nieuwe mascaraquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha wat heb je gekocht bij MAC?![]()
Ik denk het wel, Maybelline zelf verkoopt die mascara's niet voor zo weinig geld dat je er met zo'n lage verkoopprijs nog op verdiend. Écht niet.
Wij hebben allemaal filmpjes in de winkel dat je de dieven gewoon ziet 'shoppen'. Ze hebben boodschappenlijstjes waar ze op kijken terwijl ze stelen, hierop staan welke producten goed verkopen op de zwarte markt en die vakken jatten ze dan helemaal leeg, de andere producten die toch niet zo gewild zijn laten ze gewoon staan.
gefeliciteerd meisquote:
Daarom zeg ik ook van de kapper, de spoelingen uit de winkel zijn hier niet voor geschikt. Toen de kapper bij mij een spoeling wilde doen dacht ik ook van, da's zonde, dat is er zo uit, maar toen kreeg ik dus uitleg dat een kapper een heel ander soort spoeling gebruikt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef princess-a het volgende:
Ik heb in de drogist eigenlijk altijd geleerd van juist niet. Zwarte spoeling kan best als je middenbruin haar hebt, maar voor echte kleurverschillen hoef je het eigenlijk niet te gebruiken, daarvoor is het niet sterk genoeg. Nu heb ik geen ervaring met wat voor spoeling de kapper gebruikt maar eigenlijk is spoeling alleen voor kleine kleurverschillen
[..]
Waarom was het een fiasco?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gefeliciteerd meis![]()
hihi, wij zijn vanavond uit eten geweest met de schoonfamilie, dat werd 1 groot fiasco
zonde van het geld, want na een uur zaten we alweer thuis![]()
![]()
ach, morgen ga ik weer naar het restaurant (toevallig)
laten we het er maar op houden dat het wel een pre-episode van het familiediner leek![]()
Oei, dat is inderdaad niet fijn....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er ontstond echt een enorme ruzie...![]()
(wij zaten er tussenin)
dus sja.
Ohquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er ontstond echt een enorme ruzie...![]()
(wij zaten er tussenin)
dus sja.
nouja, het was kut, maar vooral zonde van het geld, aangezien we ruim voortijdig weggingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oei, dat is inderdaad niet fijn....![]()
Toastjes zijn goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, het was kut, maar vooral zonde van het geld, aangezien we ruim voortijdig weggingen
dus nu maar ene toastje
Sssssstquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker lekker! Maar jij kunt niet meer zo goed typen
Oeh!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:36 schreef Diconnected het volgende:
IT op tv en ik moest gelijk aan SQ denken![]()
4! En ik loldequote:
Hahahahhaquote:
In de trein zat iemand die verkleed was als Pennywisequote:Op zondag 31 oktober 2010 01:36 schreef Diconnected het volgende:
IT op tv en ik moest gelijk aan SQ denken![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:48 schreef Juud- het volgende:
Morning![]()
Ik ben echt een sukkel.. had perongeluk de klok een uur vóóruit ipv achteruit gezet. Resultaat: 2 uur te vroeg wakker. Vond het al zo raar..op de klok was het 08.30h en het was buiten nog donker.
Morning![]()
Ik ben echt een sukkel.. had perongeluk de klok een uur vóóruit ipv achteruit gezet. Resultaat: 2 uur te vroeg wakker. Vond het al zo raar..op de klok was het 08.30h en het was buiten nog donker.
Morning![]()
ik heb het ook ff opgezocht hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:48 schreef Juud- het volgende:
Morning![]()
wees blij dat het zondag is, anders was je twee uur te vroeg op je werk geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Juud- het volgende:
@Debs: oh, die is handig om te onthouden!!
@Puckz: foto??
@Loqi: heerlijk zeg![]()
@de rest die me uitlachte met mijn wintertijd gedoe:![]()
same here...ik was juist lekker vroeg op daardoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
wintertijd... Daar merk je niets van als je na drie uur in bed ligt
oeh, waar haal je die op zondag?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:39 schreef Loqi het volgende:
Heerlijk samen in bad en dan lekker verse croissants...samenwonen
oh, daarna, als alles schoon is, is altijd zo'n heerlijk gevoelquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:16 schreef Diconnected het volgende:
We zijn hier bezig met 'de grote schoonmaak' dus meubels overal behalve de juiste plaats, vloeren dweilen, ramen zemen, we zijn goed bezig hier
Kan me goed voorstellen dat het flink balen is, maar misschien kun je toch beter proberen het zoveel mogelijk van je af te zetten... Het is nu eenmaal zo gelopen en je kunt het niet terugdraaien, het is zonde om daar je hele zondag door te laten verpesten toch? Al snap ik het wel hoor, denk niet dat ik het zelf ook zo makkelijk los zou kunnen laten....quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:23 schreef Mirjam het volgende:
ik zit me best kapot te ergeren over dat gefaalde etentje gisteren
heb je gelijk in hoor, het kwam net ineens naar boven toen ik de vaatwasser aan het inruimen was (quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat het flink balen is, maar misschien kun je toch beter proberen het zoveel mogelijk van je af te zetten... Het is nu eenmaal zo gelopen en je kunt het niet terugdraaien, het is zonde om daar je hele zondag door te laten verpesten toch? Al snap ik het wel hoor, denk niet dat ik het zelf ook zo makkelijk los zou kunnen laten....
Herkenbaar, ik had geen idee meer hoelaat het nou was vannachtquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Balen als je denkt dat het een uur eerder is dan op je telefoon staat, en dan vervolgens blijkt dat je telefoon zonder melding de wintertijd heeft ingesteld
Lol ja dat kan ik me indenkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had geen idee meer hoelaat het nou was vannacht
Ik was vanochtend tussendoor een uurtje wakker geweest ivm hoofdpijn, tocvh terug in slaap gevallen. Werd wakker, zag 11 uur op de klok staan en dacht.... ooh dus eigenlijk is het nog maar 10 uur..... Nee, want ik had de klokjes gisteravond al aangepastquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja dat kan ik me indenken
Ik dacht dat het keurig 09.30 was omdat mijn telefoon zei 10.30.. Bleek het helaas toch het laatste te zijn
Ik kan dat me ook wel voorstellen als je zo dronken bent als Joysa wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja dat kan ik me indenken
Ik dacht dat het keurig 09.30 was omdat mijn telefoon zei 10.30.. Bleek het helaas toch het laatste te zijn
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kan dat me ook wel voorstellen als je zo dronken bent als Joysa was![]()
Maar hippe telefoons tegenwoordig he? Mijn Berry ging ook ineens een uur terug, helemaal zelf
uit een blikjequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh, waar haal je die op zondag?needz nomz!
Heb je er wat van gezegd?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:21 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben nu ook heerlijk thuis. Mijn vriendin was gisteren niet lekker, dus Maastrichtplannen zijn niet doorgegaan. Maar dagje Roermond en film was ook heel gezellig.
Maar naast iemand in de bioscoop zitten met een enorme knoflookadem is minder gezellig![]()
Het was mijn vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je er wat van gezegd?wij zaten laatst naast iemand die lekker haar schoenen uitdeed en haar voeten omhoog deed, waaaalgelijk! Wij kregen direct de slappe lach nadat mn vriendinnetje per ongeluk gatver zei, hebben ons gezicht verstopt in onze sjaals en parfum in de lucht gespoten. Stinkende mensen, brrr
Das de reden dat ik zo reageerdequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan die lamme streuf toch makkelijk zelf ff gaan
Heb jij zulke onredelijke ouders? Ik zou weigeren, je zusje heeft er zin in dan gaat zij toch lekker halen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:28 schreef Daph_ het volgende:
Zusje: "Goh, ik heb trek in bitterballen. Hebben we nog?"
Vader: "Weet ik niet, ik zal zo even kijken"
(Daph kijkt filmpjes op YT met koptelefoon op)
Moeder: "We hebben geen bitterballen meer, Daph, kun jij even halen?"
Zusje: "Daph kijkt filmpjes met haar koptelefoon op"
(Daph hoort dit door haar filmpje heen maar negeert het)
Moeder: "DAPH! DAPH! KUN JIJ BITTERBALLEN HALEN?!"
Daph:![]()
Ik wil niet eens bitterballen. Waarom halen ze niet zelf? Nu is m'n moeder chagrijnig
[/frustratie]
"Zij moet leren" *roltogen*quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb jij zulke onredelijke ouders? Ik zou weigeren, je zusje heeft er zin in dan gaat zij toch lekker halen?
Nouja ik voel me best eenzaam steeds maar als ik dan denk hoe het met mijn ouders (met name met mijn vader was), dan ben ik ZO blij dat ik hier woon nu.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Het liefste had ik ook op mezelf gewoond hoor, maar tis niet andersEn dit soort dingen maken het voor mij alleen maar meer duidelijk waarom ik zo snel mogelijk het huis uit wil
Dat is heul niet leuk voor jouquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"Zij moet leren" *roltogen*
Zusje is favoriet hier, altijd al geweest. Als het even kan wordt alles voor haar gedaan. Als ik er wat van zeg is het oorlog.. *zucht*
QFT!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
op een gegeven moment moet je gewoon gaan. De relatie met mijn ouders is er enorm op vooruit gegaan
Haha ik twee maanden en ik merk het nu al zooo erg. Eerst had ik elke dag enorme ruzie met mijn paps en da's nu sowieso al minder. Kan nog steeds niet met hem overweg maar het scheelt ook zoveel in je gemoedstoestand.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
nu ben ik ook al acht jaar weg, dat scheelt misschien
Ik zou wel willen, maar ik heb er op dit moment echt de financiėle middelen niet voor dus het is nu geen optiequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
op een gegeven moment moet je gewoon gaan. De relatie met mijn ouders is er enorm op vooruit gegaan
I know, maar dat verandert vast snelquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb er op dit moment echt de financiƫle middelen niet voor dus het is nu geen optie(helaas)
Let's hope soquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, maar dat verandert vast snel
same herequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan die lamme streuf toch makkelijk zelf ff gaan
Having double standards komt aardig in de buurt denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:02 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand ook hoe je in het engels tegen iemand zegt dat ie niet met 2 maten moet meten? Is er in het engels een soortgelijke uitdrukking?
Pfoe...daar zeg je wat...geen idee eikquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:02 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand ook hoe je in het engels tegen iemand zegt dat ie niet met 2 maten moet meten? Is er in het engels een soortgelijke uitdrukking?
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Having double standards komt aardig in de buurt denk ik.
gezelligquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog steeds last van moeilijke omgang met m'n ouders (nou ja, moeder) en ik woon al 2 jaar lang 120 km verderop.
Puckzzz, brood bakken lijkt mij ook best moeilijk hoor!
SQ komt zo lekker koffie doen hier.
* IJsdraakje drinkt virtueel kopje koffie mee *quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
A boe.. *gaat in haar eentje koffie drinken*
Goeie! Dankjewelquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Having double standards komt aardig in de buurt denk ik.
Lijkt mij zo naar als je niet goed met je moeder overweg kuntquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog steeds last van moeilijke omgang met m'n ouders (nou ja, moeder) en ik woon al 2 jaar lang 120 km verderop.
Puckzzz, brood bakken lijkt mij ook best moeilijk hoor!
SQ komt zo lekker koffie doen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben dus rollen verdeeld, ik ben teamchef, maar met die rollen doen we niets, was alleen voor op onze visitekaartjes. Totdat het die luilak uitkomt, dan zijn er ineens vaste rollen en is het MIJN presentatie, ik heb dus een woedend mailtje terug gestuurd dat het lekker makkelijk is om te zeggen dat het mijn presentatie is, en hun van mn punten meesnoepen zekeren dat als ik beslissingen maak in mn eentje, en de leraar het er niet mee eens is, gaan hun met hun vingertjes naar mij wijzen, zo van dat heeft zij bedacht. Zegt ie nee hoor, als jij het goed doet staan we als groep natuurlijk achter je
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door princess-a op 31-10-2010 14:53:27 ]Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Is goed hoor! Ik zit klaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vertrek over 5 minuutjes deb! Moest nog wat zut opruimen langs de griezeltocht-route
Tof!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
oh, halloween was echtgillende kinderen, moeders en stoer bibberende papa's
*krak krak smak *Meneer? *krak krak *Meneer? Er zat geen kroepoek bij hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Net Chinees gehaald, hebben ze het verkeerde meegegevenNog een keer wachten... Nu oppassen dat ik de Kroepoek niet alvast helemaal opeet
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Uiteindelijk heeft trouwens niemand bitterballen gehaald en gegeten
Stoofpeertjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net zelfgemaakte appelmoes en stoofpeertjes op
Verbaast me helemaal niks hoorquote:
zoooo daar heb ik zin in. Het is dat mijn fiets nog steeds kapot is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef Diconnected het volgende:
En ik ga zo denk ik een pint B&J halen bij de benzinepomp ofzo
Gister Cookie Dough opquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef Diconnected het volgende:
En ik ga zo denk ik een pint B&J halen bij de benzinepomp ofzo
Jij gaat toch naar amerikaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind deze B&J het lekkerst:
[ afbeelding ]
Chubby HubbyAlleen issie niet in NL verkrijgbaar
Inderdaad, phish foodquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha iedereen vindt die zo lekker maar ik snap het niet zo.
Phish Food ftw.
Ja die heb ik ook liever, maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha iedereen vindt die zo lekker maar ik snap het niet zo.
Phish Food ftw.
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook liever, maarhad CD meegenomen als verrassing (en hij vindt dus CD het lekkerst).
Wanneer ga je erheen en waar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens inpaklijstjes maken voor Amerika
Over 6 weken preciesquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wanneer ga je erheen en waar?
OMG hoe vet. Als je een hele mooie jongen genaamd Mike tegenkomt die van de zomer in een hostel in Londen zat en in Zweden heeft gewoon voor een tijdje, regel z'n nummer en geef het aan mij want ik was zijn kamernummer vergeten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Over 6 weken preciesCalifornia, voor 7 maanden
Jaaaaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog nooit B&J gegeten, is dat echt zo bijzonder lekker ja?
uhuhquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Jij moet weer van die vieze, net als nagellak!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
chunky monkey en new york super fudge chunk ftw!!!
Wederom, gekke vrouw!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef zoeperzazke het volgende:
vies???quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij moet weer van die vieze, net als nagellak!
[..]
Wederom, gekke vrouw!
Haha ja met noten enzo (of andere vieze zooi), die lussik nietquote:
Ik mis Karamel Sutraquote:
Doe het gewoon niet, straks eet je het toch genoegquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar de benzinepomp te gaan
Het is speculoooooooosquote:
Hehehe wedden dat je binnen 2 weken weer drinkt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:44 schreef Joysa het volgende:
Ik ga spugen van dat gepraat over eten
Ik drink nooooooit meer.
Kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe wedden dat je binnen 2 weken weer drinkt?
onwaar, speculoos smaakt heel anders dan speculaasquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is speculoooooooos*heeft elk jaar weer discussie met haar vriend hierover
*
en dan mij raar noemenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja met noten enzo (of andere vieze zooi), die lussik niet.
klopt, helaas bevat het net zo veel kcal als roomboterquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Joysa het volgende:
Die speculoos shit om op brood te smeren is lekker.
En helaas vind ik em alleen te vreten als er een dikke laag op zitquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, helaas bevat het net zo veel kcal als roomboter
speculoos bevat geen speculaaskruiden volgens mij, speculoos is caramelkoek...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Is hetzelfde !!!!* boos wordt* In BE: Speculaas == speculoos *grom*
Nee een pint B&J dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, helaas bevat het net zo veel kcal als roomboter
truequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
En helaas vind ik em alleen te vreten als er een dikke laag op zit
Dat is juist viezzzzzz. Maar misschien komt dat meer omdat twee vriendinnen van me een mes mee naar school namen, droog brood, dat spul kochten en het dan ongeveer in één pauze leegvraten. En als het brood op was gingen ze het gewoon lepelen. Waarom ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Joysa het volgende:
Die speculoos shit om op brood te smeren is lekker.
da's ook vettig, maar dat eet je minder vaak meestalquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee een pint B&J dan?
maar ik heb de indruk dat dat de meeste hier niet zoveel kan schelen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is juist viezzzzzz. Maar misschien komt dat meer omdat twee vriendinnen van me een mes mee naar school namen, droog brood, dat spul kochten en het dan ongeveer in één pauze leegvraten. En als het brood op was gingen ze het gewoon lepelen. Waarom ook niet
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is juist viezzzzzz. Maar misschien komt dat meer omdat twee vriendinnen van me een mes mee naar school namen, droog brood, dat spul kochten en het dan ongeveer in ƩƩn pauze leegvraten. En als het brood op was gingen ze het gewoon lepelen. Waarom ook niet
Hier in NL wellicht wel; maar speculaas wordt gewoon speculoos genoemd in BEquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
speculoos bevat geen speculaaskruiden volgens mij, speculoos is caramelkoek...
gelukkig wonen we in Nederland, dan bestaat er ook gee twijfelquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier in NL wellicht wel; maar speculaas wordt gewoon speculoos genoemd in BE
Anywhozzz.. Pizza op. Nu zin in ijs
Pindakaas met nootjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik durf af en toe duo chocopasta naar binnen te lepelen.. Errrrg yummy
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goeie! DankjewelDaph en Puckzz ook!
[..]
Lijkt mij zo naar als je niet goed met je moeder overweg kunt![]()
en gezellig dat ze komt![]()
Ik zit aan het plafond van woede hierKreeg een mailtje van mijn duitse groepsgenoot over de eindpresentatie over ons werk van de afgelopen maanden, de presentatie moeten wij met zn 5en geven. Als de klant erbij aanwezig kan zijn, moet de presentatie in het Nederlands, maar de klant komt niet dus moet het in het engels. Dat had ik dus gemaild van joh daar moeten we het maandag over hebben want als ze niet komen moet het in het engels (mn leraar haat Nederlands, oh en hij haat mij dus alles wat wij als groep niet goed doen is mijn schuld) kreeg ik dit;
Dat kan ik me voorstellen ja, zoiets is altijd ontzettend vervelend. Mijn vorige studie bestond uit projectonderwijs en dat heeft me zeker in het eerste jaar ontzettend veel frustratie opgeleverd. Je hebt altijd mensen die meeliften op het werk van anderen terwijl ze zelf de kantjes ervan af lopen. En van die mensen die tijdens de opdracht achter je staan, maar als er kritiek komt aangeven dat ze het er nooit mee eens zijn geweest en je lekker laten vallen. En die mensen die niks doen staan altijd vooraan als er complimenten uitgedeeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben dus rollen verdeeld, ik ben teamchef, maar met die rollen doen we niets, was alleen voor op onze visitekaartjes. Totdat het die luilak uitkomt, dan zijn er ineens vaste rollen en is het MIJN presentatie, ik heb dus een woedend mailtje terug gestuurd dat het lekker makkelijk is om te zeggen dat het mijn presentatie is, en hun van mn punten meesnoepen zekeren dat als ik beslissingen maak in mn eentje, en de leraar het er niet mee eens is, gaan hun met hun vingertjes naar mij wijzen, zo van dat heeft zij bedacht. Zegt ie nee hoor, als jij het goed doet staan we als groep natuurlijk achter je
![]()
![]()
.
Daarom wilde ik mijn huidige studie ook niet in Maastricht doen. Het was veel praktischer geweest, maar ik was dat PGO zo zat.
Aids.
Ja ik ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh ja.. scheef ken ik dus.. Amai... Maar stronken ken ik enkel als in euh.. boomstronk
oh dat doe ik ook ooit. (hazelnootpasta dan) vroeger altijd voordat ik ongesteld moest worden, dan wist ik meteen hoe laat het was. en lekker wegspoelen met een glas melkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik durf af en toe duo chocopasta naar binnen te lepelen.. Errrrg yummy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |