quote:Ik stuur je wel een PM als ik het beu benOp zaterdag 30 oktober 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
De reacties waren overwegend positief, Y:/. Als die kutnewbie over 3 maanden is uitgeblust stuur ik wel even een mailtje.
quote:Je moet ook niet alle geloven wat er in ONZ staat, sommige topics staan ook helemaal verkeerd hier!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
za 30 oktober 2010 12:30u door brunette82
Is het nou een grapje of niet?
je bent toch een nieuwe mod of niet meer?
soms geloof ik niet alles wat er staat, en de topic staat onder Onzin
quote:Wie ben jij?
leuke kick.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:48 schreef opastokvis het volgende:
okee maar dit is dus puur kiezersbedrog.
o wacht...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Ze willen er niet aan, Tali.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
Ben ik de enige die in Krea wel een leuke no nonsense mod zag?
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Verbal was bijv. ook enorm tof als mod in F&F.
Was niets mis mee geweest om hem eens los te laten in het kippenhok.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
Ben ik de enige die in Krea wel een leuke no nonsense mod zag?
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Verbal was bijv. ook enorm tof als mod in F&F.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |