quote:kusje op je zure klitjeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Fox. het volgende:
Als er nou SWJ stond, dan hadden we teminste nog reden om te feesten.![]()
oja en myraela.zip
quote:myreala.nzb neef, 9 gb aan hd film materiaal
quote:Ja, in een rar.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
myreala.nzb neef, 9 gb aan hd film materiaal
quote:
quote:Jullie falen alleen al omdat jullie dit in het verkeerde topic posten. Derhalve zijn jullie bij voorbaat al ongeschikt.
quote:Ja daaromOp zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want die vroeg ik zoveel aan.
Whehehehehhehehe je zei "komen" !!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Myr, je bent een goeie! Wel blijven komen hè!
Alleen niet meer tot diep in de nacht
Als ik FOK! niet had om op spelfouten te rukken, zou ik ook niet meer komen, dus zodoendequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehehehhehehe je zei "komen" !!!![]()
![]()
![]()
Mensen die mijn naam verkeerd spellenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Denken dat O.us al lang mod is.
Ah ja. Logisch. Maar geen zorgen hoor poeppie, ik blijf gewoon rondhangen. Hihihi, hangen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik FOK! niet had om op spelfouten te rukken, zou ik ook niet meer komen, dus zodoende
Niet weggaan, Myraela.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Lief zijn jullie! Dit is het huil-hier-dat-de-liefste-Myraela-weg-gaat-topic.
Je gaat niet weg, je verkleurt alleenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Vreugdetranen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
In het zwart stel ik niets meer voor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat niet weg, je verkleurt alleenAls je weggaat, dán ga ik huilen
Buurnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het zwart stel ik niets meer voor.Ben ik weer 1 van de nietszeggende bagger-users.
Maar dan verzuurd. Zegmaar net als jij.
Jij en verzuurdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het zwart stel ik niets meer voor.Ben ik weer 1 van de nietszeggende bagger-users.
Maar dan verzuurd. Zegmaar net als jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |