quote:Nee.
quote:Er zit ook nog een kruimeltje aan de andere kant van je bovenlip.
quote:Krijg je met beschuitjes, hèOp zaterdag 30 oktober 2010 10:50 schreef APK het volgende:
[..]
Er zit ook nog een kruimeltje aan de andere kant van je bovenlip.
quote:Die eet je meestal pas als het kind er is, slimmerd
quote:Je bent me iets te oplettend voor de zaterdagochtend, misterrr
quote:Komt ze met de auto of het OV?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh jeetje, het regent, dat stond niet in de planning voor vandaag![]()
En Maes heeft een half uur vertraging ...
quote:Vanaf Capelle toch? Ja dan is Utrecht niet echt logisch imho, gewoon R'dam -> Eindhoven -> Maastricht.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
OV , en ze miste haar aansluiting in Utrecht.
Ik zou überhaupt gewoon meteen over Eindhoven hierheen gekomen zijn hoor.
Ik ga ff de badkamer doen!
quote:Had je spijtOp zaterdag 30 oktober 2010 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Bijna arm uit de kom getrokken door de hond van Zusje.
Die is echt sterk zeg
quote:Ach, het was wel ff lekker om door het bos te sjouwen met 3 honden.
quote:Oeh dat zou funest voor mijn humeur zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, het was wel ff lekker om door het bos te sjouwen met 3 honden.
Maar je bent direct je hele ochtend kwijt.
"eerst ff koffie, ik moet nog ff plassen, ga je nog naar de winkel? dan rij ik ff mee."
En dan kletst ze tegen iedereen die ze tegenkomt in de C1000
quote:JaOp zaterdag 30 oktober 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
En had jij nou een Desire HD gehaald? je hebt je 'normale' Desire toch pas net neem ik aan?
quote:Omdat het kon
quote:Zwaar, lomp, sloom, batterij snel leeg.Maar wat scheelt eraan?
quote:Batterij kan ook ff wennen zijn, die van mij ging ook pas 'lang' mee na een paar keer opgeladen te zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 12:39 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat het kon
[..]
Zwaar, lomp, sloom, batterij snel leeg.
But it goes to eleven.![]()
Vooralsnog is het enige voordeel dat ik nu twee opladers heb en dan gewoon de simcard in de andere Desire kan proppen.
quote:Ik heb 'em al drie weken, die batterij zou nu wel een beetje aan mij gewend moeten zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Batterij kan ook ff wennen zijn, die van mij ging ook pas 'lang' mee na een paar keer opgeladen te zijn
Verder zou de rest niet moeten, hij is vrij vergelijkbaar met de 'oude' Desire, maar wel krachtigere CPU/GPU en meer mem volgens mij. Terwijl ze beide op zelfde Android versie draaien enzo
Maar goed, ik PM m'n adres wel, kan je 'm zo ff opsturen, ben jij er ook makkelijk vanaf
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, het was wel ff lekker om door het bos te sjouwen met 3 honden.
Maar je bent direct je hele ochtend kwijt.
"eerst ff koffie, ik moet nog ff plassen, ga je nog naar de winkel? dan rij ik ff mee."
En dan kletst ze tegen iedereen die ze tegenkomt in de C1000
quote:Mjah volgens mij heeft het ding dezelfde batterij als de normale Desire maar krachtigere hardware? Ofzoiets idd.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em al drie weken, die batterij zou nu wel een beetje aan mij gewend moeten zijn.
Batterij is ook minder krachtig dan die van de normale Desire, de uitleg is dat de processor minder verbruikt en dat dat dus niet uit zou moeten maken maar in mijn optiek laat HTC hier een enorme kans lopen om een iPhone killer in de markt te plaatsen...
quote:De HD heeft een 1230 mAh batterij en de normale 1400 mAh.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah volgens mij heeft het ding dezelfde batterij als de normale Desire maar krachtigere hardware? Ofzoiets idd.
quote:Windows heeft momenteel toch een enorm slechte reputatie omdat ze eerder een of andere kut-interface hebben geproduceerd?En HTC / Android is natuurlijk ook wel een beetje een andere doelgroep dan Apple.
Windows Mobile zal denk ik eerder nog een iPhone-killer gaan afleveren met Windows Phone 7, dat mikt met interface en uitstraling nu veel meer op dezelfde doelgroep als Apple.
quote:Ja WiMo 6.0 / 6.1 waren echt drama. 6.5 al wat beter, maar ze zijn met 7 from scratch begonnen. Interface ziet er heel strak uit, veel meer gericht op gaming door Xbox-live integratie en nog wat andere tweaks. Serieus, die gaan echt in het vaarwater van Apple komenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef APK het volgende:
[..]
De HD heeft een 1230 mAh batterij en de normale 1400 mAh.
[..]
Windows heeft momenteel toch een enorm slechte reputatie omdat ze eerder een of andere kut-interface hebben geproduceerd?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)i-van-microsoft.html
quote:Maar serieus, dat is toch veel meer iPhone-like, die hele nieuwe interfaceOp zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |