quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Green_MovementOp zaterdag 30 oktober 2010 01:55 schreef mango_cream het volgende:
huh hoe verander je de titel?
edit: oh natuurlijk, never mind je bent moderator.
Wat is er speciaal aan een groene? Milieubewust?
quote:Interessant! Zijn de anderen ons kwijt?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Movement
quote:Ze hebben een rookpauze.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:59 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Interessant! Zijn de anderen ons kwijt?
quote:Hoe oud ben je eigenlijk, damesmeisje?
quote:Ja he, knoflookOp zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Ayca het volgende:
Raar om je met mango aan te spreken.mogen we weten wat je echte naam is?
quote:Haha, dat zet ik liever niet op het internetOp zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Ayca het volgende:
Raar om je met mango aan te spreken.mogen we weten wat je echte naam is?
quote:zG, heb jij firmware upgrade gedaan?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk, damesmeisje?
quote:22Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk, damesmeisje?
quote:47Op zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
22
En jullie allemaal eigenlijk??
quote:Waarom nietOp zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, dat zet ik liever niet op het internet
quote:Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nu in den doofpot? Vertel!
quote:Waarom het noodzaak was?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
quote:Nee, ik heb het niet zo op met misvormde Armeniërs.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:06 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk schrijven: Ik ben Hajko, de man van je dromen, maar dat hoeft dus niet meer.
quote:Ken jij ene joyce heeel toevallig? :p
quote:okOp zaterdag 30 oktober 2010 02:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet zo op met misvormde Armeniërs.
quote:Hoezo fokverslaafdOp zaterdag 30 oktober 2010 02:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wachtwoord problemen met dit account
quote:Haha
quote:Donker/Bruin haar?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ken jij ene joyce heeel toevallig? :p
quote:Nee haha, ik heb volgens mij nooit een joyce gekend!Op zaterdag 30 oktober 2010 02:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ken jij ene joyce heeel toevallig? :p
quote:Tuurlijk, but still!Op zaterdag 30 oktober 2010 02:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaer zijn vast wel meer mensen met jou voornaam hoor
quote:Denk dat zij derde of vierde jaars moet. Een oud collega.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:10 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nee haha, ik heb volgens mij nooit een joyce gekend!
quote:CHALLENGE ACCEPTED.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, dat zet ik liever niet op het internet
quote:Ik heb helemaal niets gedaan. Update?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, heb jij firmware upgrade gedaan?
quote:Nee ben zo ie zo 2e jaars.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Denk dat zij derde of vierde jaars moet. Een oud collega.
quote:23.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
22
En jullie allemaal eigenlijk??
quote:hahaha, moet op school al en nu hier ook...Op zaterdag 30 oktober 2010 02:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je zal hier wel een beetje op je grammatica moeten letten.
quote:Ik heb paar uur terug geupdate over air, heb jij het al een x gedaan?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gedaan. Update?
quote:HelaasOp zaterdag 30 oktober 2010 02:17 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hahaha, moet op school al en nu hier ook...
quote:ja hoor
quote:lol. Goed dat je het zegt man. Nu aan het kijken en ik zie inderdaad dat er een update is. Even downloaden en installeren.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb paar uur terug geupdate over air, heb jij het al een x gedaan?
quote:Kusje op je broeierige lipjes.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Hee mensen, het was gezellig maar ben echt vet moe!!
Ik ga dr vandoor, lekker slapen, iyi geceler!!!
quote:hahhaha neeOp zaterdag 30 oktober 2010 02:16 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oww, dacht dat jij veel ouder was! Of nou ja, veel, 20 ofzo!
quote:Tot uw dienstOp zaterdag 30 oktober 2010 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol. Goed dat je het zegt man. Nu aan het kijken en ik zie inderdaad dat er een update is. Even downloaden en installeren.
Thanks bro.
quote:Euh, ik gok dat er niet echt een changelog is. Meer info helemaal bovenaan op http://www.htc.com/nl/support.aspx.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot uw dienst
Weet jij trouwens over er ergens een changelog te vinden is?
quote:DankuOp zaterdag 30 oktober 2010 02:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, ik gok dat er niet echt een changelog is. Meer info helemaal bovenaan op http://www.htc.com/nl/support.aspx.
quote:Ow gelukkig, ik sluit me bij haar aanOp zaterdag 30 oktober 2010 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Staat onder bescherming van Yvonne.
quote:En terecht! Anders kreeg je ook nog eens de Turkse regering over je heen wegens discriminatie!Op zaterdag 30 oktober 2010 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik sluit me bij haar aan
quote:Omdat dit land verwordt tot een kutland waar vrijheid ver te zoeken is. Kom op zG , je kent meOp zaterdag 30 oktober 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou het opgedoekt (moeten) worden dan?
quote:Ik dacht heel even dat ik een hele discussie had gemist over deze reeks.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit land verwordt tot een kutland waar vrijheid ver te zoeken is. Kom op zG , je kent me
quote:Respect voor autoriteit?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik een hele discussie had gemist over deze reeks..
Goed, ik moest wel glimlachen. Waarom neem ik je ook zo serieus, remlof..
quote:que?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:57 schreef Stali het volgende:
Leuk die logjes.
Nou ja, ik heb gedaan wat ik maar kon..
quote:Logjes?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:57 schreef Stali het volgende:
Leuk die logjes.
Nou ja, ik heb gedaan wat ik maar kon..
quote:Ik heb Stali anders nooit horen klagen.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan klagen de vrouwen dat het kietelt op de kittelaar
quote:Lekker cliturbaten toch.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan klagen de vrouwen dat het kietelt op de kittelaar
quote:Oi. Je gaat te fur.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb Stali anders nooit horen klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |