hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?quote:
Dit zijn de uitzonderingen, er zijn genoeg positieve verhalen, don't worry.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
Nee, want we krijgen niet betaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?
Hmm, ik heb pas 1 echt slechte ervaring gehad en die heb ik voor de date er was wijselijk afgekapt, (Silenus niet, haha!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
Lust je oploskoffie en stroopwafels?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
Niet wéér die oploskoffie en stroopwafelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lust je oploskoffie en stroopwafels?
Stroopwafels eerst even tussen een tosti/grill apparaat leggen en dan warm terwijl de stroop er (net niet) uitloopt...... is erg lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
ik wilde al vragen "vanwaar die vraag", maar besloot mij te beperken tot het beantwoorden van de vraag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet wéér die oploskoffie en stroopwafels
hi-la-rischquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
en dat is oploskoffie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef dawg het volgende:
senseo. daar ga je dan, assistentje. men lust hier alleen echte koffie.
Nee, ik ga geen roddels verspreiden over iemand waarmee ik een date heb gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
ik wilde al vragen "vanwaar die vraag", maar besloot mij te beperken tot het beantwoorden van de vraag.
Wil jij roddeltante spelen en vertellen wat de geschiedenis van de oploskoffie en de stroopwafel is?
Dat siert je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen roddels verspreiden over iemand waarmee ik een date heb gehad.
Het was dan ook geenszins grappig bedoeld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef macondo het volgende:
Kan het slowchat wat minder, en de grappen wat beter? Dat stroopwafel en koffie roepen is toch wel pijnlijk niet-grappig.
Daar weet ik niet veel van, maar ik meen wel dat hij getrouwd was...toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
Harry Mulisch is dood lees ik net..
Die kon de ware liefde ook niet echt snel vinden he?
Ooit, na heel lang, daarna woonde hij samen met iemand anders.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:43 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Daar weet ik niet veel van, maar ik meen wel dat hij getrouwd was...toch?
en @ maconda, excuus voor de slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |