hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?quote:
Dit zijn de uitzonderingen, er zijn genoeg positieve verhalen, don't worry.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
Nee, want we krijgen niet betaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?
Hmm, ik heb pas 1 echt slechte ervaring gehad en die heb ik voor de date er was wijselijk afgekapt, (Silenus niet, haha!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
Lust je oploskoffie en stroopwafels?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
Niet wéér die oploskoffie en stroopwafelsquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lust je oploskoffie en stroopwafels?
Stroopwafels eerst even tussen een tosti/grill apparaat leggen en dan warm terwijl de stroop er (net niet) uitloopt...... is erg lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
ik wilde al vragen "vanwaar die vraag", maar besloot mij te beperken tot het beantwoorden van de vraag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet wéér die oploskoffie en stroopwafels
hi-la-rischquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
en dat is oploskoffie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef dawg het volgende:
senseo. daar ga je dan, assistentje. men lust hier alleen echte koffie.
Nee, ik ga geen roddels verspreiden over iemand waarmee ik een date heb gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
ik wilde al vragen "vanwaar die vraag", maar besloot mij te beperken tot het beantwoorden van de vraag.
Wil jij roddeltante spelen en vertellen wat de geschiedenis van de oploskoffie en de stroopwafel is?
Dat siert je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen roddels verspreiden over iemand waarmee ik een date heb gehad.
Het was dan ook geenszins grappig bedoeld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef macondo het volgende:
Kan het slowchat wat minder, en de grappen wat beter? Dat stroopwafel en koffie roepen is toch wel pijnlijk niet-grappig.
Daar weet ik niet veel van, maar ik meen wel dat hij getrouwd was...toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
Harry Mulisch is dood lees ik net..
Die kon de ware liefde ook niet echt snel vinden he?
Ooit, na heel lang, daarna woonde hij samen met iemand anders.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:43 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Daar weet ik niet veel van, maar ik meen wel dat hij getrouwd was...toch?
en @ maconda, excuus voor de slowchat.
Bedoel je hier trouwens mee dat je het jammer vindt als de liefde/ het hebben van een partner op zich laat wachten? Dat is misschien zo als je daadwerkelijk zoekende bent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
Harry Mulisch is dood lees ik net..
Die kon de ware liefde ook niet echt snel vinden he?
Van niemand.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:52 schreef dawg het volgende:
van wie ben je eigenlijk een kloon, assistentje?
ja ook. welke naam?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Van niemand.
Tenzij je het ooit hebben gehad van een andere gebruikersnaam, lang (2 of 3 jaar?) inactief te zijn geweest en nu opnieuw kennis makende met FOK als "klonen" ziet.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen roddels verspreiden over iemand waarmee ik een date heb gehad.
Daar bedoel ik mee dat sommige mensen gewoon onbemiddelbaar zijn als het op echte liefde aankomt, hij was 1 van die mensen de eerste helft van zijn leven..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Bedoel je hier trouwens mee dat je het jammer vindt als de liefde/ het hebben van een partner op zich laat wachten? Dat is misschien zo als je daadwerkelijk zoekende bent.
dr zitten ook alleen dikke mensen op paiq :pquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef danny130 het volgende:
Is ook een bagger-site Paiq. Ik had bij matching vragen ingevuld bij uiterlijk / innerlijk fifty-fifty. Kreeg ik telkens met gesprekken allemaal dikke mensen, heb ik daarna de meter volledig richting uiterlijk gedaan, krijg ik nog steeds alleen dikke mensen
had er laatst een van 27. Vond ik al historisch laag. Maar bij nader inzien nog te hoog - zo'n dik mormel was echt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Silenus het volgende:
9?
WTF, zo laag heb ik nog nooit gehad.
nja, en toch was er wel even een klein klikje...maar ja....de foto'squote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Silenus het volgende:
9?
WTF, zo laag heb ik nog nooit gehad.
Vrouwen kunnen vaak uit ontzettend veel mannen kiezen op datingsites.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en toch was er wel even een klein klikje...maar ja....de foto's
van die laatste opmerking word ik blij. lekker opbeurend!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak uit ontzettend veel mannen kiezen op datingsites.
Ik merk zelf ook dat ik online echt veel oppervlakkiger ben dan ik in het echte leven zou zijn, dus zoiets moet je je niet te persoonlijk aantrekken.
Zo ontzettend afstotend ben je echt niet.
Hahaha jezus kieskleurig, dit kan wel wat tactvoller.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
Zo ontzettend afstotend ben je echt niet.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van die laatste opmerking word ik blij. lekker opbeurend!
dat kun je maar op 1 manier goedkmaken.....^)quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
beetje ongelukkig geformuleerd..sorry
Ik heb het al aangepast..en nee ik wil niet weten hoe ik dat goed kan makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kun je maar op 1 manier goedkmaken.....^)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |