Je reageert op de verschijning van Van Dam bij Pauw en Witteman omwille van het overlijden van Harry Mulisch en noemt dat een halve gelegenheid, dus dan gaat het er wel om. Daarnaast is ''zijn hele houding'' een zeer slecht argument.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet om dat ze aandacht aan Mulisch besteden, slimmerik. Ik word alleen moe van Marcel 'U bent een minderwaardig mens' van Dam. Antwoord op vraag twee: zijn hele houding is ervan doordesemd.
Wat jij een goed of een slecht argument vindt interesseert me geen zier.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Je reageert op de verschijning van Van Dam bij Pauw en Witteman omwille van het overlijden van Harry Mulisch en noemt dat een halve gelegenheid, dus dan gaat het er wel om. Daarnaast is ''zijn hele houding'' een zeer slecht argument.
Hij zei ook dat hij spijt had van zijn woorden. Hoe dan ook, het debat is dertien jaar geleden. Van Dam ging te ver, dat was toen al duidelijk, het wordt vermoeiend om iets van dertien jaar geleden keer op keer te horen als legitimatie om Van Dam de maat te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Omnifacer het volgende:
Kijk die Van Dam presenteert zich met zijn kekke brilletje als een intellectueel, maar ondanks zijn intellect is het een linkse propagandist en populist. Dat akkefietje met Fortuyn, hij noemde hem een minderwaardig mens en verdedigde dat achteraf door te zeggen dat hij 'geprovoceerd was', maakt dat duidelijk. Voor mij, en voor velen, was dat het moment waarop Van Dam zichzelf ontmaskerde als een enge, linkse, nare man.
Ja, en daar ga je dus de fout in aangezien die twee één geheel zijn, omdat Harry Mulisch en Marcel van Dam twee goede vrienden waren, die in het kader van hun eetclub elke maandag samen aten. Daarnaast preekt hij helemaal geen evangelie, maar vertelt hij over hun vriendschap. Als jij mij kan vertellen waar hij dat wel doet ''be my guest'' maar tot dan is dat dus niet zo. En nee, zijn hele houding is dus een kulargument.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat jij een goed of een slecht argument vindt interesseert me geen zier.
Verder: ik bedoel dus niet dat het overlijden van Mulisch een 'halve aangelegenheid' is, ik bedoel te zeggen dat dit voor de verschillige Vara weer een halve kans is om Van Dam uit te nodigen en zijn evangelie te laten prediken. Ik hoop dat je de nuance begrijpt maar heb er een hard hoofd in.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Bassie van de PVV had vanmiddag bij 1Vandaag nog een geheel oranje bril op.
Gewoon de natuur z'n gang laten gaan, maar dan wel zorgen dat het gebied niet afgesloten is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef thettes het volgende:
Nu is er in deze discussie de keuze tussen afschieten of bijvoeren. Waar is de optie "lekker laten gaan" gebleven?
Niet dat ik daar met de juiste tegenargumenten per sé voor ben, maar dat lijkt mij ook een keuze.
Hou toch op..gekke Pietje in je partijquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar electoraal strategisch wel handig voor de PVV
Ja hij is heel naar voor vrouwen heb ik gehoord...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Don't worry, ter compensatie slaat ie vrouwen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |