quote:Kolay gele, ras geleOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorma, ulasilmaz yerde olan askim
quote:De alevieten die ik persoonlijk ken zijn wel hardwerkender dan de Turken om me heen. Maar kan ook gewoon teoval zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meer gehecht aan Turkse cultuur? Vaak meer aandacht aan opleiding? Weet niet.
quote:Waar bemoei jij je mee?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
Trigger praat gewoon NL. Asociaal enzo..
quote:Joden werken ook hard, komt door alle vervolgingenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De alevieten die ik persoonlijk ken zijn wel hardwerkender dan de Turken om me heen. Maar kan ook gewoon teoval zijn
quote:Één a twee zinnen per post waren geen probleem, don't lecture me about it, heb er genoeg insights in gehad.
quote:Laten we niet alles negatief bekijken. er staat toch echt 1923, boeiend als ie dan wat anders bedoelde.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trap er niet in. Het hoort eigenlijk 'since 1071' te zijn.
quote:OkéOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Één a twee zinnen per post waren geen probleem, don't lecture me about it, heb er genoeg insights in gehad.
quote:Cool story daarover:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |