quote:Kolay gele, ras geleOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorma, ulasilmaz yerde olan askim
quote:De alevieten die ik persoonlijk ken zijn wel hardwerkender dan de Turken om me heen. Maar kan ook gewoon teoval zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meer gehecht aan Turkse cultuur? Vaak meer aandacht aan opleiding? Weet niet.
quote:Waar bemoei jij je mee?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
Trigger praat gewoon NL. Asociaal enzo..
quote:Joden werken ook hard, komt door alle vervolgingenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De alevieten die ik persoonlijk ken zijn wel hardwerkender dan de Turken om me heen. Maar kan ook gewoon teoval zijn
quote:Één a twee zinnen per post waren geen probleem, don't lecture me about it, heb er genoeg insights in gehad.
quote:Laten we niet alles negatief bekijken. er staat toch echt 1923, boeiend als ie dan wat anders bedoelde.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trap er niet in. Het hoort eigenlijk 'since 1071' te zijn.
quote:OkéOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Één a twee zinnen per post waren geen probleem, don't lecture me about it, heb er genoeg insights in gehad.
quote:Cool story daarover:
quote:Ik denk dat hij het beter weetOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laten we niet alles negatief bekijken. er staat toch echt 1923, boeiend als ie dan wat anders bedoelde.
quote::¤Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laten we niet alles negatief bekijken. er staat toch echt 1923, boeiend als ie dan wat anders bedoelde.
quote:Een Turk die niet weet wat er in 1071 is gebeurd...Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Liefde kent geen kassesysteem my loveOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is ben seni seviyorum, koylu.
quote:haha oeps sorryOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Turk die niet weet wat er in 1071 is gebeurd...
quote:Huh?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte ik lees je pm nu pas aandachtig, oha geri zekali pezevenk. had niet eerder echt naar de inhoud gekeken.
quote:AltijdOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoel, gun mij ook versierpogingen A La Turca
quote:Mijne wel, heb je geld, macht, wat heb je te bieden?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Liefde kent geen kassesysteem my love
quote:Oke Islamabad danOp zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof men in Iran niet al genoeg problemen heeft.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Altijd
Ik wil gewoon geen slotje op deze leuke reeks !
quote:Ik weet zeker dat er genoeg dingen zijn waarvoor je niet uitgemaakt wil worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
deze avond mogen jullie me voor alles uitmaken, zelfs voor: nietturk
quote:Jawel, ik weet niet waarom ik dat zeiOp zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet het nog steeds niet, wel?
quote:Cmon money, dont be like thatOp zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijne wel, heb je geld, macht, wat heb je te bieden?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er genoeg dingen zijn waarvoor je niet uitgemaakt wil worden.
Logisch, ik ook niet.
quote:ik dacht er later nog aan dat je het zo kon opvatten, maar geen zin meer om te editetn hahaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat die kufurler voor mij bedoeld waren.
quote:Inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
Met jullie pm inside jokes. Buitensluiters zijn jullie.
quote:Haha. Ik vroeg het omdat ik bijna geen pure Arabieren/Turken uit Hatay ken. Ze zijn allemaal gemixt.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Als ik aan mijn moeder vraag van mams, wat voor Turken zijn wij?
Arabieren, etc etc? Zegt ze altijd: Nee, gewone Turken!
Ik ben wel eens aangezien voor Alevi... Maar dat kwam door mijn verschrikkelijke Turks..
quote:Even in de PMs van Bilmiyorem duiken dan.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
Met jullie pm inside jokes. Buitensluiters zijn jullie.
quote:In de Turkenreeks. Ik noemde o.us een stink Marokkaan, voor de grap uiteraard. Maar zo grappig vonden de mods het blijkbaar niet.
quote:We hadden het over jouOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja Bilmi, maak ze even openbaar.
quote:Oh haha! Nou voorzover ik weet niet in ieder geval!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha. Ik vroeg het omdat ik bijna geen pure Arabieren/Turken uit Hatay ken. Ze zijn allemaal gemixt.
quote:Ook interessant voor TM? Of ga ik dan te ver in mn levenloosheid? JaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt wel. Onze PM's zijn altijd enteresan.
quote:Ja ceneni cekOp zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar dan wel chickies onder elkaar semi prive babbelen.
quote:Schandalig. Permanente ban?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
In de Turkenreeks. Ik noemde o.us een stink Marokkaan, voor de grap uiteraard. Maar zo grappig vonden de mods het blijkbaar niet.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oha! Çüs! Waar zien jullie me voor aan.
quote:Ah, najah. De mensen in Adana-Hatay zijn allemaal een pot nat, hetzij Arabier hetzij Turk.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh haha! Nou voorzover ik weet niet in ieder geval!![]()
Ik zou wel graag meer over mijn achtergrond willen weten, maar het is best moeilijk om
daar achter te komen, mijn familie kan me er niet echt superveel over vertellen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oha! Çüs! Waar zien jullie me voor aan.
quote:Haha, wat bedoel je?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ah, najah. De mensen in Adana-Hatay zijn allemaal een pot nat, hetzij Arabier hetzij Turk.
quote:Jaaaaaa!!! Ben er geweest. Heel mooi. Veel Koerden en Arabieren ook btw.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Şanlıurfa, mooie stad? Ik wil het wel eens bezoeken.
quote:Geen idee. Wonen vooral veel Koerden en Arabieren. Ibrahim Tatlises (half Arab half Koerd) komt trouwens uit Sanliurfa.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Şanlıurfa, mooie stad? Ik wil het wel eens bezoeken.
quote:Yani, dat de mensen bij ons in Adana-Hatay allemaal hetzelfde zijn. Of wil je mij zeggen dat je in je hele leven geen een Arabier uit Hatay hebt ontmoet?
quote:Het oude Edessa. Een hoop geschiedenis heeft zich daar afgespeeld, vandaar de interesse.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
Jaaaaaa!!! Ben er geweest. Heel mooi. Veel Koerden en Arabieren ook btw.
quote:In mijn vrije tijd pijnig ik graag mensen. Eigenlijk ook in de tijd dat ik bezig moet zijn, even een snel tussendoortje. Lichamelijk, liefdelijk, ..
quote:Ik dacht dat je bedoelde dat ze allemaal familie waren haha!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani, dat de mensen bij ons in Adana-Hatay allemaal hetzelfde zijn. Of wil je mij zeggen dat je in je hele leven geen een Arabier uit Hatay hebt ontmoet?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat Bilmi zegt dus, alleen durfde ik het niet te typen.
quote:Mag ik mijn aanzoek nog terugtrekken?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd pijnig ik graag mensen. Eigenlijk ook in de tijd dat ik bezig moet zijn, even een snel tussendoortje. Lichamelijk, liefdelijk, ..
Maar hoe bedoelde je dat "wil je erover praten?" Het geeft me namelijk een lekker voldaan gevoel, wil er niet vanaf hoor.
quote:Nee, je moet m'n gepraat nu aanhoren.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag ik mijn aanzoek nog terugtrekken?
quote:Gek!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ze allemaal familie waren haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |