quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef Marvelous het volgende:
Ik krijg een pukkel op mijn linkerbil, moet ik die morgen ook laten zien?
quote:Het is wel een onwijs lekkere Bil!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef tuintegel het volgende:
@ Marv , als hij entertainmentwaarde heeft moet je vooral doen wat je niet laten kan.
@ Wheelee, misschien schrijft Jill wel een stukje
quote:ik kan een hoop kontjes met minder entertainment waarde bedenkenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef tuintegel het volgende:
@ Marv , als hij entertainmentwaarde heeft moet je vooral doen wat je niet laten kan.
quote:Alleen de linker ? of is je rechterbil ook lekker?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het is wel een onwijs lekkere Bil!
quote:Dankje Barr!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan een hoop kontjes met minder entertainment waarde bedenken
quote:Rechts is eigenlijk nog lekkerder!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Alleen de linker ? of is je rechterbil ook lekker?
quote:Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:wat heb jij toch met bier vanavond??Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:Tss ik loop niet op de Haagse Markt met je knijpenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:Wat ik er mee heb? wat heeft bier met mij?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb jij toch met bier vanavond??
quote:Dan hoop ik dat het word gebracht door een dame, zo heb ik het namelijk het allerliefst!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tss ik loop niet op de Haagse Markt met je knijpen![]()
Biertjes worden daar volgens mij gebracht trouwens
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het word gebracht door een dame, zo heb ik het namelijk het allerliefst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Ik ben zo bang dat A_A hem zal sluiten en mij weer een note geeft
quote:[GEZ] Een vlotte jonge dame.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef tuintegel het volgende:
Die is vast zijn schoonheidsslaapje aan het doen voor morgen , gewoon doen
quote:
quote:Dan moet ik heel wat slaap inhalenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef tuintegel het volgende:
Die is vast zijn schoonheidsslaapje aan het doen voor morgen , gewoon doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet ik heel wat slaap inhalen
quote:Ik rol van me bank af van het lachen!! nu zoek ik dus ook een dame die me wil helpen opstaanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet ik heel wat slaap inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |