quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef Marvelous het volgende:
Ik krijg een pukkel op mijn linkerbil, moet ik die morgen ook laten zien?
quote:Het is wel een onwijs lekkere Bil!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef tuintegel het volgende:
@ Marv , als hij entertainmentwaarde heeft moet je vooral doen wat je niet laten kan.
@ Wheelee, misschien schrijft Jill wel een stukje
quote:ik kan een hoop kontjes met minder entertainment waarde bedenkenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef tuintegel het volgende:
@ Marv , als hij entertainmentwaarde heeft moet je vooral doen wat je niet laten kan.
quote:Alleen de linker ? of is je rechterbil ook lekker?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het is wel een onwijs lekkere Bil!
quote:Dankje Barr!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan een hoop kontjes met minder entertainment waarde bedenken
quote:Rechts is eigenlijk nog lekkerder!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Alleen de linker ? of is je rechterbil ook lekker?
quote:Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:wat heb jij toch met bier vanavond??Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:Tss ik loop niet op de Haagse Markt met je knijpenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Als je morgen een biertje voor me haalt mag je er zelfs in knijpen
quote:Wat ik er mee heb? wat heeft bier met mij?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb jij toch met bier vanavond??
quote:Dan hoop ik dat het word gebracht door een dame, zo heb ik het namelijk het allerliefst!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tss ik loop niet op de Haagse Markt met je knijpen![]()
Biertjes worden daar volgens mij gebracht trouwens
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het word gebracht door een dame, zo heb ik het namelijk het allerliefst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Ik ben zo bang dat A_A hem zal sluiten en mij weer een note geeft
quote:[GEZ] Een vlotte jonge dame.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef tuintegel het volgende:
Die is vast zijn schoonheidsslaapje aan het doen voor morgen , gewoon doen
quote:
quote:Dan moet ik heel wat slaap inhalenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef tuintegel het volgende:
Die is vast zijn schoonheidsslaapje aan het doen voor morgen , gewoon doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet ik heel wat slaap inhalen
quote:Ik rol van me bank af van het lachen!! nu zoek ik dus ook een dame die me wil helpen opstaanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet ik heel wat slaap inhalen
quote:Daar heb ik nog nooit een leuke vrouw gevonden!!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef tuintegel het volgende:
Die heb je zo gevonden joh ! Sta op met je billen en ren de kroeg in !
quote:Blont?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ziet nu pas dat er BLOWEN staat en niet BOWLEN
quote:Ik blijf wel lekker veilig op Fok! zoekenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef tuintegel het volgende:
Hmm dan weet ik het ook niet Marv
Edit: De bibliotheek dan , sportclub , Albert Heijn etcetera..
quote:hardstikke..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een leuke vrouw gevonden!!
[..]
Blont?
quote:Echt op zoek niet, maar ik hoop wel dat ik ooit een leuke dame tegenkom die mij kan temmenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hardstikke..
ennuh.. ben je op zoek naar een vrouw dan??
quote:haha die jou kan temmen?? ben je zo'n wild mannetje dan??Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Echt op zoek niet, maar ik hoop wel dat ik ooit een leuke dame tegenkom die mij kan temmen
quote:Wild is overdreven, hou het maar op andersOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
haha die jou kan temmen?? ben je zo'n wild mannetje dan??
quote:en welke eigenschappen zou zo'n vrouw moeten bezitten dan??Op zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wild is overdreven, hou het maar op anders
quote:Ze moet mij aankunnen, goed bier kunnen halen... eeeuhmmmOp zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en welke eigenschappen zou zo'n vrouw moeten bezitten dan??
quote:hahah..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze moet mij aankunnen, goed bier kunnen halen... eeeuhmmm
nee grapje, als ik de juiste tegen kom kan ik je vertellen welke eigenschappen ze heeft
quote:Jawel, dat is een topic vol met tekst!!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
maar je weet uit het verleden toch wel wat je minstens wel en niet wilt??
quote:je bent dus eigenlijk te lief??Op zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jawel, dat is een topic vol met tekst!!
Eigenlijk ben ik het probleem... ik zoek altijd vrouwen die ik denk te kunnen helpen met hun rot leven beter te maken
Uiteindelijk maken ze mijn goede leven rot..
quote:Was, ik ben nu juist daardoor moeilijk gewordenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent dus eigenlijk te lief??
quote:hahaha..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Was, ik ben nu juist daardoor moeilijk geworden
quote:Dat laatsteOp zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahaha..
hoezo moeilijker geworden?? picky??
of niet lief meer en onhandelbaar?
quote:eigengereid en egoistisch??
quote:slaap lekkol!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eigengereid en egoistisch??
ik ga slapen.. tot morgen allemaal!!
( nouja Marv en A_A dan..de rest ligt al te pitten..)
quote:Die wil ik dan wel even zien vanavondOp zaterdag 30 oktober 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb al jaren 2 pukkels op m'n borst
quote:Zal ik meedoen?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:27 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga beginnen met de dag en mijn bed uitkomen
quote:Dan zijn we de pukkeltjesbrigadeOp zaterdag 30 oktober 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook een pukkel aan het ontwikkelen op d'r kin
quote:Ben er inmiddels uit, maar echt actief worden is me nog niet gelukt..Op zaterdag 30 oktober 2010 11:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan zijn we de pukkeltjesbrigade.
@Flap , ja hup je bed uit!
quote:Je zoekt een vrouw die je moet gaan veranderen?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Echt op zoek niet, maar ik hoop wel dat ik ooit een leuke dame tegenkom die mij kan temmen
quote:Je hebt een plopnavel?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb tegenwoordig een pukkel tussen mijn heupen en mn borst....
quote:Wicca natuur dinges?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Lovechild het volgende:
Jullie allemaal voor heks spelen en ik ben er gewoon echt een![]()
En nee, dat heeft niks met gedrag te maken'T is gewoon mijn levensovertuiging (religie/geloof zo je wilt)
quote:Ga je ook mee bowlen vanavond?
quote:Waar en hoe uit zich dat?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Lovechild het volgende:
Jullie allemaal voor heks spelen en ik ben er gewoon echt een![]()
En nee, dat heeft niks met gedrag te maken'T is gewoon mijn levensovertuiging (religie/geloof zo je wilt)
quote:Bowlen? Ik dacht dat we gingen blowen :pOp zaterdag 30 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga je ook mee bowlen vanavond?
quote:Eerder een plopbuik, vernoemd naar het ploppende geluid van het openmaken van bierflesjes
quote:Een soort bierkelderOp zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eerder een plopbuik, vernoemd naar het ploppende geluid van het openmaken van bierflesjes
quote:Uhhh...stad?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:35 schreef Marvelous het volgende:
@Flap; waar zal ik een nieuwe winterjas gaan kopen?
quote:Ja, maar die is groot!
quote:De stad zal jou inderdaad wel eng vinden jaOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, maar die is groot!
en eng...
quote:Heb niet zo veel zin om alleen te gaan nu... maar begint toch al kouwwwd te worden!Op zaterdag 30 oktober 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De stad zal jou inderdaad wel eng vinden ja
Ik zou eens gaan kijken bij C&A, WE en H&M
quote:Keuzes keuzes...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heb niet zo veel zin om alleen te gaan nu... maar begint toch al kouwwwd te worden!
Waar: gewoon thuisquote:
Hoe is 't met de kat?quote:
quote:Zal een badlaken voor je meenemen?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Nog een paar uurtjes... klotsende oksels!
quote:heheh/.. eerst nog even echt zweten..Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
quote:Minder suf als gisteren, heeft alweer gegeten en gedronken maar het is nog steeds alsof ze maar op 20% batterijen werkt.. De zorgen zijn iig wat minder
quote:eehhh... hoe moet ik die interpreteren?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh/.. eerst nog even echt zweten..
quote:tegen die tijd is alle zweet wel wegOp zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zal een badlaken voor je meenemen?
Rexona!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Syneo5quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Rexona!
@atreidez, goed dat ze heeft gedronken en gegeten !
fijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Minder suf als gisteren, heeft alweer gegeten en gedronken maar het is nog steeds alsof ze maar op 20% batterijen werkt.. De zorgen zijn iig wat minder
quote:moet een volleybal wedstrijd spelen.. das hard werkenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
eehhh... hoe moet ik die interpreteren?
[..]
quote:UhuOp zaterdag 30 oktober 2010 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet een volleybal wedstrijd spelen.. das hard werken
Gezelligquote:
Voor ons is het veel te ver hoor....wij gaan met de tuutquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb nieuwe fietslampjes gekochtHeb besloten gewoon lekker te gaan fietsen straks. Dat hele eind moet lukken
hahaha ff serieusquote:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:12 schreef Flappekz het volgende:
Voor ons is het veel te ver hoor....wij gaan met de tuut
Het is een sluitend excuus toch? Kun je nog zeker een half uurtje langer blijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Flappekz het volgende:
GotC moet morgen weer vroeg werken he.... (goed excuus? niet echt...)
Waarom twijfel je? Het is gezond, je kan een biertje extra drinken.. Ik zie alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik was fiets van plan, maar twijfel nu toch.. Ook is me achterlicht kapot, maar kan met tape die van me mountainbike erop plakken
Dat snap ik nou nooit he...Je mag toch ook geen alcohol nuttigen als je fietst? Sowieso niet als je je door het verkeer moet begeven. Of heb ik dat zo mis?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom twijfel je? Het is gezond, je kan een biertje extra drinken.. Ik zie alleen maar voordelen
Je hebt wel gelijk hoor, maar als je kijkt naar het risico ben je op de fiets alleen een risico voor jezelf en in de auto ook voor anderen.. Ik zou er iig een stuk minder mee zitten als ik op de fiets faal voor een blaastest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:17 schreef Lovechild het volgende:
Dat snap ik nou nooit he...Je mag toch ook geen alcohol nuttigen als je fietst? Sowieso niet als je je door het verkeer moet begeven. Of heb ik dat zo mis?
Dan mag je 'm/ze meenemen natuurlijk. Wie houdt er nu niet van goed gepoetste bal(len)quote:
Nou...wat nou als een auto je aanrijdt door een beschonken actie van jou? Of een bestuurder moet je ontwijken en knalt tegen een boom...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar als je kijkt naar het risico ben je op de fiets alleen een risico voor jezelf en in de auto ook voor anderen.. Ik zou er iig een stuk minder mee zitten als ik op de fiets faal voor een blaastest.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Volgens mij mogen ze zelfs je rijbewijs afpakken als ze je dronken aanhouden met bepaald promillage toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Lovechild het volgende:
Nou...wat nou als een auto je aanrijdt door een beschonken actie van jou? Of een bestuurder moet je ontwijken en knalt tegen een boom...
Nu begrijp ik dat je waarschijnlijk niet zó bezopen op een fiets zit hoor, maar toch...ff de discussie vast aanzwengelen voor straks![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Scheveningen was voor mij geen optie, ondanks het verzoek van BarNu lekker voetbal kijken.
Ik vond mijn fietsen nog wel een goede smoes maar dat voetbalquote:
vooruit?quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:17 schreef nectarientje het volgende:
mogguh!
Ik had mijn keukenklok een uur vooruit gezet en mijn telefoon regelde het allemaal zelf waardoor ik ineens in een andere tijdzone stapte zodra ik m'n keuken in liep! Heel spacy
Crazy Piano's... Och, de herinneringen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 03:20 schreef Atreidez het volgende:
Was leuk vanavondIk weet niet waar Marv en Bar uiteindelijk zijn beland, maar in de Crazy Piano's waren ze iig niet..
internet heldquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Crazy Piano's... Och, de herinneringen.
Hoezo dat?quote:
Dat je er überhaupt niet was gister avondquote:
Ik had beter gezelschap als alternatief.quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:28 schreef Barretje80 het volgende:
Dat je er überhaupt niet was gister avond
hihih een mini AIRWIN?quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had beter gezelschap als alternatief.
Veronderstel je daarmee dat ik de hele avond met mijn pik heb zitten spelen?quote:
neuh meer het product van die pikquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veronderstel je daarmee dat ik de hele avond met mijn pik heb zitten spelen?
Zou me nix verbazenquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veronderstel je daarmee dat ik de hele avond met mijn pik heb zitten spelen?
dat ik dat veronderstel of dat Airwin dat deed??quote:
Beidequote:Op zondag 31 oktober 2010 08:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat ik dat veronderstel of dat Airwin dat deed??
ziek in bed.. het arme ding..quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb gisteravond denk ik ook onder een steen gelegen, Bar waar was jouw wederhelft?
He gats! Normaal zou ik dan zeggen 'kusje op z'n voorhoofd' maar doe dat maar nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
ziek in bed.. het arme ding..
hij is al 3 weken ziek, naar het slaat nu een beetje toe..
last van z'n nek en voorhoofdsholte ontsteking..
een beetje bed-rust was wel een goed plan..
Z'n kwakje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh meer het product van die pik
http://www.indebogaard.net/quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:53 schreef tuintegel het volgende:
Heeft de Bogaard nu de eerste of de laatste zondag van de maand koopzondag ?
Waar het hart vol van is... Alhoewel ik vrij zeker weet dat haar mond er nooit van overgelopen is in de letterlijke zin van het woord.quote:
Wat?? je zal het vast voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken..quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Z'n kwakje?Jij zieke geest!
Ik vond het ook leuk gisteravond
Thanks! En wow wat ben je er vroeg uit voor een avondje stappen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
http://www.indebogaard.net/
je kan vandaag gaan shoppen hoor!!
Gezichtscremequote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
Wa
[..]
Wat?? je zal het vast voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken..
is vast goed bindmiddel in verf ofzo??
Zouden ze het vroeger voor zulk soort dingen gebruikt hebben??
Als je hart er maar niet volgepompt mee wordt..quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is... Alhoewel ik vrij zeker weet dat haar mond er nooit van overgelopen is in de letterlijke zin van het woord.
mweh.. zit/hang/lig in bed.. m'n oogjes zitten op half open/dicht en ik rol me zo weer lekker opquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Thanks! En wow wat ben je er vroeg uit voor een avondje stappen!
In there is something About Mary word het zelfs als haargel gebruikt:Pquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
Wa
[..]
Wat?? je zal het vast voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken..
is vast goed bindmiddel in verf ofzo??
Zouden ze het vroeger voor zulk soort dingen gebruikt hebben??
Zal wel een uitsmijter wordenquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:42 schreef tuintegel het volgende:
Een boterham?
Oh en vergeet je rekeningnummer niet te sturen!
Mij is ook niets gevraagd. Suffehuismoedersimago denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:02 schreef Lovechild het volgende:
Goedemorgen! Ook hier een wakker huis.
Wij vonden het ook erg gezelligWas heel graag meegegaan op stap maar ik werd niet meegevraagd
![]()
Oké,oké en mijn wederhelft had niet zo'n zin
Toen we onze jongste hadden opgehaald en weg wilden gaan, zat er een klein mannetje snikkend op de trap dat ook met papa en mama meewildeWaren dus direct volop weer in onze papa/mama-rol, dat was wel een beetje jammer
Jij bent geen suffe huismoeder! air daarentegen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij is ook niets gevraagd. Suffehuismoedersimago denk ik
Dát zal het zijn he.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij is ook niets gevraagd. Suffehuismoedersimago denk ik
Maar wat moet ik er dan van maken!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:09 schreef Lovechild het volgende:
Dát zal het zijn he.
En heb nog wel zo mijn best gedaan het van me af te schudden
Wij huismoeders gaan volgende keer wel kantklossenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dát zal het zijn he.
En heb nog wel zo mijn best gedaan het van me af te schudden
Ik mag hopen dat hij een huisvader isquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij bent geen suffe huismoeder! air daarentegen...
Kun je borstvoeding geven tijdens het klossenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
Wij huismoeders gaan volgende keer wel kantklossen
Als ik thuis met mijn kinderen ben, dán ben ik idd een huismoeder. Maar als ik met m'n vent aan het bowlen ben, ben ik dat niet heurquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar wat moet ik er dan van maken!Ik heb geen kind! Oh wacht, ben de afgelopen weken natuurlijk wel een soort van huismoeder geweest
Ik denk dat ik beter kan voeden dan klossenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kun je borstvoeding geven tijdens het klossen
Oooh zó!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:28 schreef nectarientje het volgende:
Maar ik vond je ook geen huismoeder! Ging mij erom dat ik ook niet ben meegevraagd *dramamodus*
Neuh, tenminste, niet aan mijquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:35 schreef Lovechild het volgende:
Oooh zó!![]()
Tja, dat moeten de heren stappers misschien dan maar eens even uitleggen.
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik beter kan voeden dan klossen
Nee, maar dat betekent dat voeden een voorsprong heeftquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd?
Ach ja, ik was niet van hen afhankelijk he. Ik ging niet omdat m'n vent niet wilde. Als hij wel had gewild waren we ook gegaan. Al dan niet met bowlgenoten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Neuh, tenminste, niet aan mijIk vind het wel prima zo
Dus eigenlijk verdient je vent een pakquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach ja, ik was niet van hen afhankelijk he. Ik ging niet omdat m'n vent niet wilde. Als hij wel had gewild waren we ook gegaan. Al dan niet met bowlgenoten.
Ik ben helemaal in de war omdat de ene helft van de klokken in huis wel automatisch verspringt en de andere helft nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kijk op de telefoon en zag dat het half elf was...dus ik dacht hey...half tien! Ik ben er lekker vroeg uit.. blijkt dat de tellie idd dus zelf de tijd regelt.
Ik heb het ook naar mijn zin gehad,...ondanks dat ik niet veel heb kunnen praten met anderen....
en nu heb ik spierpijn in mijn linkerarm....aldus de kantoorklerk.
Dat heeft hij uiteraard van me gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verdient je vent een pak
Mijn telefoon viel uit op het moment dat ik thuis was van bowlen, en had geen tijd om op te laden. Had t eigenlijk al kunnen voorspellen toen ik ze nummer invoerde. Maar je hebt t leuk gehad zo te lezen, klinkt niet veel slechter als een man die Mama Mia zingtquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
en At.. Marv had geen bericht van jou gekregen dat je in de crazy was??? dus werd het de Hallo, met veeeel te foute mensen.. 's nachts nog een heeel gesprek gehad over Croma ofkonijnen boter...
Jill was/is ziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mijn telefoon viel uit op het moment dat ik thuis was van bowlen, en had geen tijd om op te laden. Had t eigenlijk al kunnen voorspellen toen ik ze nummer invoerde. Maar je hebt t leuk gehad zo te lezen, klinkt niet veel slechter als een man die Mama Mia zingt
Trouwens, zou Jill ook niet komen gisteren?
Wat had jij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:59 schreef Atreidez het volgende:
Oh jammer. Ik hoop voor d'r dat ze niet heeft wat ik had. Beterschap Jill
Najaarsgriep denk ikquote:
Biertjuh?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:01 schreef Marvelous het volgende:
mogguh, ik ben net thuiseven snel douchen en weer naar de stad! wat een kutweer buiten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:04 schreef Marvelous het volgende:
ja, lekker..!! moet zo alleen nog werken!
Wat heb je gehaald?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben geslaagd in de Bogaard. Wat een sombere dag trouwens !
Kabouter klunsquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:21 schreef tuintegel het volgende:
Zo een truitje die ik gister aan had maar dan in heel donkerblauw en een jurkje . Nu kan ik mijn jurkje waar tippex overheen is gegaan zonder al te veel tranen weggooien... Ik ben gewoon een kluns
.
En hij gooide ook nog eens mis toen ik hem vroeg te gooienquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vergeet de reparateur niet... die was meer met de baan bezig als ons
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En hij gooide ook nog eens mis toen ik hem vroeg te gooien
Heb jij ook nog wel zelf gegooid of heb je alleen andere mensen voor je laten gooienquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef tuintegel het volgende:
En hij gooide ook nog eens mis toen ik hem vroeg te gooien
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
goed he
![]()
Dacht ie even stoer te doen...
Meer dan genoegquote:
Daarom is de baan naast TT toch ook leeggehaald?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Ik vond t al knap dat er niemand gewond is geraakt
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
Oh ik heb in de loop der jaren gewoon van alles verzameld bij de Blokker , Ikea en Xenos .
Bestek en een pannenset kunnen nog wel prijzig zijn maar ik doe al echt jaren met een set van de Blokker destijds.
Lekkerrr! Ik heb me gisteren volgestouwd met een grote patat mayo en een broodje kroket. Eigenlijk heb ik vandaag trek in pizza. Maar zoveel vette hap kan mijn lijf niet aan in 2 dagen..quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmm lekker patatje pinda en twee kalfskroketjes besteld..en een milkshake
google het eens ;-)quote:
Oh, niet gehoord, sorry. Kwam er pas achter toen iedereen stondquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:24 schreef Barretje80 het volgende:
En die miepen die gister niet mee gingen.. Ik heb het jullie wel gevraagd of jullie gingen.. Of hadden jullie liever een uitnodiging in drie-voud willen hebben? ;-)
Net gegoogled maar volgens mij word het nog best veel gedaan.. Ik vind het niks voor mij, maar het ziet er niet uit alsof het makkelijk isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
kantklossen1940 belde, hij wil zijn woord terug!
Ik was er niet bij hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
A_A
Tuintegel
Atreidez
Marvelous
Ronnie_bravo
Nectarientje
Barretje80
Flappekz
GotC
MissMSX
Lovechild + Marco
Klopt deze lijst van de gister aanwezige?
Morgen is de eerste dag op weg naar een nieuw weekendquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Boehoeweekend weer voorbij, zo géééén zin in morgen.
Jill = dood.quote:
Vertel er es wat meer over.quote:Op maandag 1 november 2010 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
ohh trouwens..
voor de vrijgezelle heren..ik heb twee vriendinnen in de aanbieding
je hebt een woordje over het hoofd gezien ...quote:
Oh, dan zeg ik het wel; vertel er eens wat meer overquote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt een woordje over het hoofd gezien ...
Jij laat je leiden door aannames over mij die je niet hebt getoetst.quote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
je hebt een woordje over het hoofd gezien ...
mja.. ik zal morgen even te werve bellen of je inderdaad twee jaar geleden daar een lunch gehad hebt vanwege je bruiloftquote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat je leiden door aannames over mij die je niet hebt getoetst.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. ik zal morgen even te werve bellen of je inderdaad twee jaar geleden daar een lunch gehad hebt vanwege je bruiloft![]()
dan hebben we dat weer getoetst..
( ook al zegt dat verder niks meer over je huidige burgelijke staat..)
Dame 1:quote:Op maandag 1 november 2010 09:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh, dan zeg ik het wel; vertel er eens wat meer over
Een begeleidende foto zou helpen.quote:Op maandag 1 november 2010 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
Dame 1:
27 jaar, sportief, erg sociaal, altijd bezig, brunette
Dame 2:
32, technisch, rustig, sociaal, momenteel donker rood harig
Die ga ik natuuuurlijk niet op het forum zetten hequote:
Je zoekt toch een man voor ze? Die selecteren doorgaans niet op karakter.quote:Op maandag 1 november 2010 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
Die ga ik natuuuurlijk niet op het forum zetten he
je doet het maar met het karakter
mja.. dat is dan de tekortkoming van een man..quote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt toch een man voor ze? Die selecteren doorgaans niet op karakter.
Klopt, maar daar heb je het als vrouw toch maar mee te doen. En mannen die dat roepen, die willen neuken, niks meer, niks minder. En met een beetje fantasie is de link naar 'innerlijk' dan ook gemaakt.quote:Op maandag 1 november 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. dat is dan de tekortkoming van een man..
en verder roepen mannen wel altijd dat ze voor het innerlijk van een vrouw gaan.. dus.. hup.. hier is de steekproef
Je gooit ze echt in de aanbieding alsof we ze met korting op kunnen komen halenquote:Op maandag 1 november 2010 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dame 1:
Dame 2:
Ze weten ook dat ze momenteel 'aanbieding van de week' zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dame 1:
Dame 2:
Dat ze geen foto's plaatst en hun karakter benadrukt helpt ook niet overigens.quote:Op maandag 1 november 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
Je gooit ze echt in de aanbieding alsof we ze met korting op kunnen komen halen
mja ik ben er ook niet zo goed in om ze te " verkopen"quote:Op maandag 1 november 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je gooit ze echt in de aanbieding alsof we ze met korting op kunnen komen halen
Niks mis met vrouwenquote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
mwah.. meer dat we gister gezellig uit eten zijn geweest ( en teveel gedronken hebben)
en dat ik zei dat ik ze in de aanbieding ging gooien
dus ze weten het semi..
verder is er niks mis met ze..
( naja behalve dat het sowieso wel vrouwen zijn)
Neem ze mee naar de volgende meetingquote:Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik ben er ook niet zo goed in om ze te " verkopen"
als mensen meer willen weten vertel ik wel meer...
maar een initieel plaatje neerzetten is wat lastig..
Benader het eens omgekeerd. Je kent de mannen hier. Welke man hier zou het best bij welke vriendin passen?quote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
mwah.. meer dat we gister gezellig uit eten zijn geweest ( en teveel gedronken hebben)
en dat ik zei dat ik ze in de aanbieding ging gooien
dus ze weten het semi..
verder is er niks mis met ze..
( naja behalve dat het sowieso wel vrouwen zijn)
nouja Kennen.. das een groot woord..quote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benader het eens omgekeerd. Je kent de mannen hier. Welke man hier zou het best bij welke vriendin passen?
Maar je wil toch wel een lekker wijf neuken.quote:Op maandag 1 november 2010 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb je het als vrouw toch maar mee te doen. En mannen die dat roepen, die willen neuken, niks meer, niks minder. En met een beetje fantasie is de link naar 'innerlijk' dan ook gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer is de volgende meeting??quote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neem ze mee naar de volgende meeting
Op basis van de eerste en tweede indruk dan...quote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
nouja Kennen.. das een groot woord..
quote:Op maandag 1 november 2010 09:51 schreef Godtje het volgende:
Maar je wil toch wel een lekker wijf neuken.![]()
Niks mooi innerlijk. Eerst moet het uiterlijk goed zijn.
Ach, over het uiterlijk weet je al genoeg als een vriendin ingeschakeld moet worden om een kerel te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Geen idee. Die organiseer jij toch?quote:Op maandag 1 november 2010 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer is de volgende meeting??
Goed punt en vergeet ook niet dat de vriendin het vervolgens weer op een internet forum gaat proberen.quote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, over het uiterlijk weet je al genoeg als een vriendin ingeschakeld moet worden om een kerel te vinden.
hahah..quote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, over het uiterlijk weet je al genoeg als een vriendin ingeschakeld moet worden om een kerel te vinden.
is goed hoor..quote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Die organiseer jij toch?
Dan zien we ze binnenkort wel verschijnen in Singles. Als ze er niet al zitten.quote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
Goed punt en vergeet ook niet dat de vriendin het vervolgens weer op een internet forum gaat proberen.
niks mis met een internet forum.. zo heb ik mijn vent ook opgescharrelt hoor..quote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed punt en vergeet ook niet dat de vriendin het vervolgens weer op een internet forum gaat proberen.
Ze zijn er genoeg, ze zijn alleen vrijwel altijd al bezet.quote:Op maandag 1 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
hahah..
dat valt ook wel mee..
het is meer de vraag waar je tegenwoordig nog een fatsoenlijke vent vint..
in de kroeg is het vrij hopeloos..
op het werk wil je eigenlijk niet aan beginnen
Tijdens je hobbies die je al jaren doet?? dan heb je alle mannen ook al wel gezien..
hoe vind je een nieuwe leuke vent??
Vraag het eens aan al die Russische vrouwenquote:Op maandag 1 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
dat valt ook wel mee..
het is meer de vraag waar je tegenwoordig nog een fatsoenlijke vent vint..
in de kroeg is het vrij hopeloos..
op het werk wil je eigenlijk niet aan beginnen
Tijdens je hobbies die je al jaren doet?? dan heb je alle mannen ook al wel gezien..
hoe vind je een nieuwe leuke vent??
Je manier van omschrijven maakt mijn punt alleen maar duidelijker.quote:Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niks mis met een internet forum.. zo heb ik mijn vent ook opgescharrelt hoor..
mja.. er zijn nog genoeg leuke mannen over.. Marv en R_B zijn leuk genoeg hoor!quote:Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn er genoeg, ze zijn alleen vrijwel altijd al bezet.
ik snap niet helemaal wat je daarmee bedoelt?quote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je manier van omschrijven maakt mijn punt alleen maar duidelijker.
Marv komt nou niet over als iemand die op zoek is naar een huisje, boompje, beestje. R_B ook niet trouwens.quote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. er zijn nog genoeg leuke mannen over.. Marv en R_B zijn leuk genoeg hoor!
Dat laat ik hun zelf bevestigen dan wel ontkennen...quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Marv komt nou niet over als iemand die op zoek is naar een huisje, boompje, beestje. R_B ook niet trouwens.
Een leugentje om een keer te kunnen neuken zal vast geen probleem zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
Dat laat ik hun zelf bevestigen dan wel ontkennen...
daar zullen sommigen vast genoeg ervaringen mee hebben..quote:Op maandag 1 november 2010 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leugentje om een keer te kunnen neuken zal vast geen probleem zijn.
Doel je nu op iemand in het bijzonder?quote:Op maandag 1 november 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar zullen sommigen vast genoeg ervaringen mee hebben..
nouja..quote:Op maandag 1 november 2010 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doel je nu op iemand in het bijzonder?
Die link zie ik niet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja..
als er mannen zijn die wel vaak genoeg een vrouw tussen de lakens ( of elders in het huis) hebben.. maar geen relatie .. dan zullen ze wsl vaak een leugentje opdissen..
En die heeft hij nu gehad!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet even wachten op een pm van LC zodat ik weet om welk bedrag het gaat. Zodra ik meer weet krijgt iedereen een pm
RB is een lastig gevalquote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat laat ik hun zelf bevestigen dan wel ontkennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |