haha ja dat was 'm, kon niet op de naam komenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is toch een vogelbekdier?
PERRY!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef grimelda het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef u de mu[i]s, met stomme ' i '
quote:
fuck die is baasquote:
Of zullen we misschien proberen ZELF wat te maken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:17 schreef Klaudias het volgende:
Hier nog meer:
http://www.worth1000.com/search/crossbreed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zeg er toch bij dat ik het niet zelf gemaakt hebquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zullen we misschien proberen ZELF wat te maken?
Dan post je ze niet. Het is juist te bedoeling dat je zelfgemaakte postquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:37 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik zeg er toch bij dat ik het niet zelf gemaakt heb
Dat dus ja! Anders verpest je het topic.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:39 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dan post je ze niet. Het is juist te bedoeling dat je zelfgemaakte post
na die 2 posts was ik opgehouden hoor, ik wilde gewoon een tip gevenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja! Anders verpest je het topic.
Een Goatsequote:Op zondag 31 oktober 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja! Anders verpest je het topic.
On topic: wat krijg je als je een GOAT met een SEagull kruist?
[ afbeelding ]
Een GOATSE!
quote:
Je hebt ook moeite met het lezen/begrijpen van een OP. Een kroeg is geen dier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:48 schreef dakraam het volgende:
Een kroegtijger, alleen kan ik niet fotosoepen.
Dus hierbij een dansende kip: [ afbeelding ]
sst. Niet mijn geheim verklappen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt ook moeite met het lezen/begrijpen van een OP. Een kroeg is geen dier.
Zie hier zijn meerdere,..... de Olikatquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Vieze_Freddy het volgende:
De Olikat
[..]
Zie hier zijn meerdere,..... de Olikat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef grimelda het volgende:
[ afbeelding ]
neushoorn!!11!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 02:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Klassieker
[ afbeelding ]De katpinguïn van humandescent is pas een echte klassieker, maar nogmaals: liever niet pronken met andermans veren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ook al zijn het eendenveren!
)
eeh, ik heb al mijn geposte afbeeldingen zelf gesjopt.. is niet zo moeilijk hoor. dit topic gaat ook om ZELFGEMAAKTE sjops, voor die paar sjakies die dat nog niet wetenquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef willemwaus het volgende:
Ik dacht al, wat kan iedereen ineens goed photoshoppen, sites
Ik ook!quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef grimelda het volgende:
[..]
eeh, ik heb al mijn geposte afbeeldingen zelf gesjopt.. is niet zo moeilijk hoor. dit topic gaat ook om ZELFGEMAAKTE sjops, voor die paar sjakies die dat nog niet weten
Ja echt hè! Anders was het wel een linkdump geweest...quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef grimelda het volgende:
[..]
eeh, ik heb al mijn geposte afbeeldingen zelf gesjopt.. is niet zo moeilijk hoor. dit topic gaat ook om ZELFGEMAAKTE sjops, voor die paar sjakies die dat nog niet weten
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:31 schreef ToT het volgende:
Valt nog mee dat niemand wat goudvissen in een blender heeft gepost onder het mom van "Mix hier dieren".
ach okee danquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:31 schreef ToT het volgende:
Valt nog mee dat niemand wat goudvissen in een blender heeft gepost onder het mom van "Mix hier dieren".
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef grimelda het volgende:
[..]
ach okee dan
in 3... 2.... 1.....
[ afbeelding ]
ah daar ben je perryquote:
Haha, hij is leukquote:Op woensdag 3 november 2010 02:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een vliegend lam!
Minder goed gelukt, maar wel een guitig koppie!
Roast picken :quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy chicken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:53 schreef HaJee het volgende:
In deze creatie zijn diverse dieren verwerkt :
[ afbeelding ]
Mooier dan dit krijg ik 't niet :quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
kan iemand voro mij een haaiaap of aaphaai mixxen?
bvd
wel mooi hoor
thanks het is ook een lastige combi jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooier dan dit krijg ik 't niet :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |