quote:Aha en in dit geval gebeurde dat dus nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Volleybal..
volkomen weggespeeld..
Soms is een teamsport helemaal niet leuk.. omdat wel iedereen in een team mee moet werken..
quote:wheheheh dan was ik al stinkend rijk geweestOp vrijdag 29 oktober 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
Ik moet echt eens hier geld gaan vragen voor it hulp
quote:Ik onderhand ook, mijn pa net: ik kan niet scannen, dus ik daar heen scannen via de software op zijn laptop en hij doet het. Ik dus: jawel, het punt is dus wij hebben een netwerk printer/scanner en vanuit daar kan je ook scannen naar pc/laptop maar dat wou niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wheheheh dan was ik al stinkend rijk geweest
quote:zit je zo vaak in portugal dan??Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik weer in Portugal kom zal ik eens voor je kijken
quote:ik niet, en nog zit ik te F5en
quote:Herken baar maar dat komt ook deels door mijn pm boxOp vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik niet, en nog zit ik te F5en
quote:3 keer per jaar ongeveer.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zit je zo vaak in portugal dan??
quote:logisch..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 keer per jaar ongeveer.
Mijn moeder woont er..
En sonds mijn vader is overleden ga ik wat vaker
quote:slaap lekkerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, dan gaan we maar weer eens pitten hemorgen eerst uitslapen en dan nog even een ritje
quote:Slaap lekkerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, dan gaan we maar weer eens pitten hemorgen eerst uitslapen en dan nog even een ritje
quote:Bezemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Slaap lekker snoezepoezelOp zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:slaap lekker!
quote:heb ik nog iets gemist?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bezemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |