quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
anderhalf uur ongeveer he. Kost gemiddeld een minuut werk per bordje
quote:Slaap lekker STOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga mijn bedje opzoeken
quote:slaap lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Slaap lekker meisjeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Goed plan, ga ik ook doen. TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:jij moet ook nodig naar bed
quote:Jij ook lekker EnfeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik ook doen. Trusten![]()
quote:Oh het is de oogst van afgelopen lang weekend. 5 dagen dus. Daarbij moet wel aangetekend worden dat het een al goeddeels uitgeloogd gebied betrof. Maar nu is er in die hoek dus gewoon echt vrijwel niets meer te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel met het reizen van station naar station
quote:Slaap lekker nachtzusterOp vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik ook doen. Trusten![]()
quote:Weet ikOp vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet ook nodig naar bed
quote:Sorry, moet zelf ook maar eens gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is
Bedankt he?
quote:He bah, maar om wat voor een wedstrijd ging het?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
N avond...
wedstrijd verloren.. en wat stond iedereen als een zoutzak in het veld.
bah bah bah
quote:Volleybal..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah, maar om wat voor een wedstrijd ging het?
quote:er is hier wel een station vlakbij, maar ik ben er nog nooit geweestOp vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen getrein daar zeker? Jammer, het schijnt daar ERG mooi te zijn qua stations
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |