quote:STOp zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
Hoofdpijn is stom![]()
En verder wel goedemiddag enzo
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
VERVLOEKTE HOEREZOOI HET IS FUCKING NOVEMBER EN NOG WESPEN IN HUIS![]()
quote:Het is nog oktober, liefjeOp zaterdag 30 oktober 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
VERVLOEKTE HOEREZOOI HET IS FUCKING NOVEMBER EN NOG WESPEN IN HUIS![]()
quote:Nietes. Het was in augustus al november zelfsOp zaterdag 30 oktober 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is nog oktober, liefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:gun hem die paar dagen nouOp zaterdag 30 oktober 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is nog oktober, liefje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nietes. Het was in augustus al november zelfs
Jamaar als het nu nog oktober is dan heb je kans op een wesploze november, dat zou toch fijn zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:daar zit logica inOp zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar als het nu nog oktober is dan heb je kans op een wesploze november, dat zou toch fijn zijn?
quote:Ik EIS niet minderOp zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jamaar als het nu nog oktober is dan heb je kans op een wesploze november, dat zou toch fijn zijn?
quote:laters flesOp zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even nuttige dingen doen in huis
quote:Oh ja, dat was hetOp zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even nuttige dingen doen in huis
quote:Ruilen? ik heb hier nog wat zooi op te ruimenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het![]()
Dit is echt zo'n dag dat je drie klusjes van 5 minuten te doen hebt en dat er om tien uur vanavond nog geen flikker gedaan is
quote:dat heb ik nou nooitOp zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het![]()
Dit is echt zo'n dag dat je drie klusjes van 5 minuten te doen hebt en dat er om tien uur vanavond nog geen flikker gedaan is
quote:ik ga zo maar eens boodschappen doen en dan nog een paar dingen in orde makenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
MAAR
Ik heb inmiddels de afwas gedaan en ik wacht igenlijk tot het en beetje droog wil worden
quote:Ja
quote:Jij ook veel plezierOp zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk zou al heel lang met een vriendin naar de dierentuin en dit leek ons een leuke gelegenheid
En bluh regenZo richting de trein, dus een fijne dag allemaal!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef PeZu het volgende:
Rijkje veel plezier
Taartje![]()
En buuh wil iemand me even knock out meppen? Ik wil slapen!
ik meen het echt wordt er gek vanquote:
Ja, is goed, ik kom er aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:13 schreef PeZu het volgende:
ik meen het echt wordt er gek van
Mep me maar met de deegroller van de planeet, kum je gelijk je kolonisten adopteren
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, is goed, ik kom er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |