quote:Twentse VlagDôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
GimmeGore | Marion | 16 juli
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:
quote:zijn schuld[Moredhel] zegt:
maak een spicy TT
quote:niks oude OP, gewoon wiki OP
quote:ik denk dat prostituees dat wel hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
Nou nou afkeer tegen seks
enige wat ik zeg is dat het lijkt alsof het in de agenda vast gepland staat
quote:dan zeg ik het anders; geen nieuwe OP
quote:en dat heb ik (spreek alleen voor mezelf) dus nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
Nou nou afkeer tegen seks
enige wat ik zeg is dat het lijkt alsof het in de agenda vast gepland staat
quote:Zal eens vragen in amsterdam danOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat prostituees dat wel hebben
quote:ik wil deze wel een tikkeltje veranderenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zeg ik het anders; geen nieuwe OP
[..]
en dat heb ik (spreek alleen voor mezelf) dus niet
quote:Ga je daar speciaal voor naar Amsterdam?
quote:Ja ik had het ook alleen tegen jou dus verder is er toch ook niksOp vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zeg ik het anders; geen nieuwe OP
[..]
en dat heb ik (spreek alleen voor mezelf) dus niet
quote:Tuurlijk, kan ik meteen mijn materiaal in slaan voor werkOp vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ga je daar speciaal voor naar Amsterdam?
quote:zolang jij maar niets te kort komt toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
Seks plan je toch ook niet, als je een vrouwtje hebt en je ziet haar die dag zul je er waarschijnlijk wel wat mee doen....in hoeverre dat gaat is van het moment afhankelijk, maar As kent dat niet
quote:dat doe ik ook zeker hoor! het is niet zo dat we elke keer, als we elkaar zien, seks hebben...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Assiej het volgende:
Ik zou het zelf met partner lekker vinden om alleen al samen te zijn
quote:Dingen doenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Redbaron het volgende:
Seks plan je toch ook niet, als je een vrouwtje hebt en je ziet haar die dag zul je er waarschijnlijk wel wat mee doen...
quote:Phoaaa dat zeg ik toch ook nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe ik ook zeker hoor! het is niet zo dat we elke keer, als we elkaar zien, seks hebben...
quote:let's call it a day, okay?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Phoaaa dat zeg ik toch ook niet![]()
Jij reageerde met ' Morgen ' dus vandaar mijn opmerking/vraag
(iets met mug - olifant ofzo)
quote:een lekker dingOp vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met dingen... dat maakt Nicole jouw ding?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met dingen... dat maakt Nicole jouw ding?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan ik meteen mijn materiaal in slaan voor werk
quote:je staat hier gewoon online
quote:vind je 't erg als ik pas?
quote:gelukkig wel, ik hoef niet alle mannen achter me aanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld...
[..]
quote:ik heb laatst de nieuwe update van Windows Live gehad, maar heb het idee dat nu niks van wat ik zeg overkomt bij de ander
quote:zie mijn post hierbovenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
berichten komen niet meer over bij sommige mensen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
heb jouw namelijk ook al 2 keer aangesproken, maar dat zal ook wel niet overgekomen zijn
quote:heb je net aangesproken...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik kan met Assiej wel msn-en maar met Remco niet
quote:mooi, maar dat is niet overgekomen
quote:ik zei voort, niet nu
quote:joahOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef omearos het volgende:
[..]
volgende keer wacht ik wel tot je weg bent
quote:das een mooie tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
maar seksualiteit blijft toch de mooiste tijdHerman F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je trouwens wat ook mooi was? Kloten.
quote:
quote:Wissel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Retteketet olee, in d'r bips ermee!
quote:nee, dat kan nog wel een uur duren.
quote:ze herhalen veelOp vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Redbaron het volgende:
Of ik kijk te veel TG, of ze blijven maar teveel herhalen
quote:Ik weet niet wanneer ze op de BBC uitzenden maar ik ben niet altijd thuis, maar als ik dan een keer wat zie ik het meestal een herhalingOp vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef omearos het volgende:
[..]
ze herhalen veelmoet wel met 2 afleveringen elke vrijdag terwijl TG er niet genoeg maakt voor 1 aflevering per week. Beste is kijken op de BBC
quote:zondagavond, om 9 uur geloof ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze op de BBC uitzenden maar ik ben niet altijd thuis, maar als ik dan een keer wat zie ik het meestal een herhaling
quote:Meestal ben ik of al weg om die tijd of lig ik zo ongeveer op 1 oorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef omearos het volgende:
[..]
zondagavond, om 9 uur geloof ik.
yup: http://www.tvgids.nl/programma/10098185/Top_gear/
blijkbaar waren ze weer begonnen, had ik ook gemist
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ook weer.
nog maar een biertje dan maar
quote:Issie al weg?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De kat zit er nog steeds dus ik heb een paar bakjes met kattenvoer, water en brokjes neergezet in de hoop dat ie wat eet en zo een beetje stress kwijtraakt.
quote:Dat kan niet want die van mij gaan nooit echt naar buiten, alleen op t dakterras van mij en de buren.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef omearos het volgende:
Misschien is het een bekende van je katten
quote:ik ben niet op locatie!Op zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
Zo naar Denekamp om ff tegen een bal te schoppen![]()
Sander, zet je de koffie klaar?
quote:
mooi werk Patrickquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 04:19 schreef Intelligence het volgende:
Fotos enzo staan op http://patrick.outsiderz.nl/
Nu slapen, morgen verder
i know, las het net in HS-topic... zorg wel dat ik op een ander feestje ga genieten binnenkortquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:17 schreef haakon het volgende:
Remco
Je hebt wat gemist jonge!
Ran-D draaide belachelijk goed
owja, die ging jij halenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:25 schreef Assiej het volgende:
Net een dummy in de handen gehad van de HTC Desire ZLove love love!
Ik ga hem via internet bestellen, via winkel moest ik nog 2,45 oid erbij betalen per maand...
Desire HD schijnt sommige problems te hebben of wat las ik vluchtig op Tweakersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, die ging jij halenik ga voor de Desire HD
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Desire HD schijnt sommige problems te hebben of wat las ik vluchtig op Tweakers
yeah, i knowquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Assiej het volgende:
Zoals ik zei, ik zag vluchtig 'probleem' en 'Desire HD' staan
HTC brengt update uit voor nabijheidssensorprobleem Desire HD
http://tweakers.net/nieuw(...)bleem-desire-hd.html
ik had patat oorlog!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben chili con kenker aan het maken
succesquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef haakon het volgende:
ik geef Heracles nog best een kans tegen die joden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef haakon het volgende:
ik geef Heracles nog best een kans tegen die joden
Ja echt welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef omearos het volgende:
Hoi vanuit Spakenburg
@Ratel, mooi dat de eigenaresse is geweest
Assiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
Hello Sel
Wat ben je lief voor die kat geweest
hoe hem je em nu weggekregen dan naar de onderbuuf?
Ah wel lief dat je er voor gezorgt hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieIk was net klaar met ontbijten toen ik mijn buurvrouwen hiernaast hoorde thuiskomen. Ben er aan de deur gegaan en gezegd dat er een zwarte kat op ons terras zat. Terwijl zij aan het vertellen was dat ze beneden een kat kwijt zijn doet het benedenbuurmeisje de deur open.
Ik vragen of ze een kat mist en dat er een op het terras zit. En ja, het was haar kat.![]()
Volgens mij had ze de hele nacht gehuild want haar gezicht was rood en haar haren zaten op dr wang geplakt![]()
Ze is meegegaan naar boven en kon de kat zo oppakken. Ineens was die felle blazert een heel lief aanhankelijk poezebeest gewordenIk kon haar zelfs aaien.
En ik heb al een vermoeden hoe de kat hier terecht is gekomen maar dat wordt een te lang (lief dagboek) verhaal..
Vreem vind ik wel dat mijn katten zo rustig zijn gebleven
ben nu FCT en Heracles aan 't kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste minuten van VVV - Grunn gevolgd, nu wachten op PSV - Twente
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil iemand PSV even laten winnen?bvd.
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil iemand PSV even laten winnen?bvd.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FORZA TWENTE ENSCHEDE, ENSCHEDE, ENSCHEDEHEHEEEEEJ!
hej zo'n stuiterbal naast je zitten?quote:
Hef zequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej zo'n stuiterbal naast je zitten?
niet meer, die is gelijk achter zijn computer gekropenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej zo'n stuiterbal naast je zitten?
ik ben ook al niet te houdenquote:
Tuurlkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef omearos het volgende:
[..]
niet meer, die is gelijk achter zijn computer gekropen
ZOEPN, BREKN en ANGOAN!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben ook al niet te houden
Streampjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Tuurlk
hej 't op tv gekeken?
hij is mooi hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog ff een keer:
[ afbeelding ]
ah, hier ookquote:
2 voetbalweduwes erbijquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben ook al niet te houden
quote:
Ja enorm veel, je moet echt alles even terug lezen!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ik nog wat gemist sinds deeltje 608?
Haha, neequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja enorm veel, je moet echt alles even terug lezen!!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij ook 3-1![]()
Maar de bal gehakt met mayo daarna maakte alles weer goed
Bohquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij ook 3-1![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:35 schreef Redbaron het volgende:
Markooo met zien vette vrettn aaltied![]()
Maar een balletje mayo is wel
wij 3-7quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij ook 3-1![]()
Yes ik werk nog bij de mac...nog een klein jaartje en dan ben ik klaar met school...quote:
Okee, dus bij de kartbaan toendertijd niet aangenomen of?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes ik werk nog bij de mac...nog een klein jaartje en dan ben ik klaar met school...
Jawel, maar ik vond de baas een beetje een rare vogel. En ik voelde me niet thuis. Dus ik heb besloten om gewoon bij de mac verder te gaan, en ik zou bij de kartbaan ook minder gaan verdienen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, dus bij de kartbaan toendertijd niet aangenomen of?
Nee, werk er nogquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond de baas een beetje een rare vogel. En ik voelde me niet thuis. Dus ik heb besloten om gewoon bij de mac verder te gaan, en ik zou bij de kartbaan ook minder gaan verdienen...
Jij al bij de mac weg neem ik aan...
tjah, die eerstejaars doen het niet voor niets opnieuw overquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werk er nog![]()
Was ook niet van plan daar weg te gaan eigenlijk, zit er wel goed![]()
--
Bweh, morgen tentamen geschiedenis. Wat vooral demotiverend werkt is dat alle hogere jaars steeds zeggen dat je dit tentamen nooit de eerste keer haalt. Lekker is dat..
ge het uw vogel nogquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, en toen waren we weer alleen thuis.
Die zit nu op de afzuigkap te niksenquote:
duurt t ook niet zo lang tot je kunt etenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit nu op de afzuigkap te niksen
Blijf van de kat af jijquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een kilo moos en 2 worst naar binnen te werken
Nheujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NheujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Selquote:
Hi Daafquote:
Kinderachtig hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, aan iedereen die me smte (Justin), daar reageer ik niet op
blijkbaar welquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, aan iedereen die me smte (Justin), daar reageer ik niet op
snap ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde via sms, bijdehandtje
Hehehe. Achja, moest er stiekem wel om lachenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef omearos het volgende:
[..]
snap ik
wist niet dat justin een sms gestuurd had
wat had hij gestuurd dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe. Achja, moest er stiekem wel om lachen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nheuj+1 voor je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je balletschoenen?
Das de enige sport die jij nog niet doet geloof ik waar je schoenen voor nodig bent...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef haakon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WAT GRAPPIG BAS !!!!!
dat klinkt niet best!quote:Op maandag 1 november 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu, moet fysio vervolgen en hopen dat het oefeningen goedkomt, anders onder het mes
bij mij deed hij het eerst ook niet, maar inmiddels wel... wat vind je er ruk aan dan?quote:Op maandag 1 november 2010 10:01 schreef Mdrop het volgende:
Joo!, oke iedereen heeft gelijk, WLM 2011 is ruk!
Voor twitter heb ik Tweetdeck en al die andere zooi gebruik ik toch niet, ik wil gewoon die lijst en niet al dat gezeur, dus werk nu in die compacte weergave + apatch maar dan heb ik eigenlijk weer de oude versiequote:Op maandag 1 november 2010 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij deed hij het eerst ook niet, maar inmiddels wel... wat vind je er ruk aan dan?
Dat wordt dus heel braaf doen wat de fysio zegtquote:Op maandag 1 november 2010 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu, moet fysio vervolgen en hopen dat het oefeningen goedkomt, anders onder het mes
Patrickquote:
wat is apatch?quote:Op maandag 1 november 2010 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor twitter heb ik Tweetdeck en al die andere zooi gebruik ik toch niet, ik wil gewoon die lijst en niet al dat gezeur, dus werk nu in die compacte weergave + apatch maar dan heb ik eigenlijk weer de oude versie.
quote:
Uhu, m'n rug zal nooit m'n sterkste punt wordenquote:Op maandag 1 november 2010 09:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat klinkt niet best!
Maar met dat lengteverschil blijf je dit dan toch je hele leven kweken?
Goedemorgen btw
Tooltje om de advertenties en die zooi te verwijderen (Tegenhanger van de oude messpatch): http://apatch.org/ .quote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is apatch?en ik gebruik ook de compacte weergave, dat andere is inderdaad ruk
Fijne lui danquote:Op maandag 1 november 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
Gister gesproken met de bekrasser ... toen ik naar m toe liep vluchtte hij al weg, lijkt me duidelijk toch? Maar ja ... kan er weinig mee. Stond daarna 10 ~ 12 man voor me, die eraan kwamen met 3 autos, en er allemaal uitzagen of ze zo uit New Kids kwamen valllen
Lol, zo één dus..quote:Op maandag 1 november 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
Gister gesproken met de bekrasser ... toen ik naar m toe liep vluchtte hij al weg, lijkt me duidelijk toch? Maar ja ... kan er weinig mee. Stond daarna 10 ~ 12 man voor me, die eraan kwamen met 3 autos, en er allemaal uitzagen of ze zo uit New Kids kwamen valllen
Waar komt hij vandaan?quote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef Intelligence het volgende:
Die keerl zelf is echt een Goofy ... (is ook zn bijnaam), mja hij kent weer vaag volk
als je op je naam klinkt kun je ergens de optie 'naam wijzigen' of 'profiel wijzigen' vinden, daarmee moet het lukkenquote:Op maandag 1 november 2010 10:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tooltje om de advertenties en die zooi te verwijderen (Tegenhanger van de oude messpatch): http://apatch.org/ .
Daarbij hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn naam alleen Martijn is, ik wil mn achternaam daar niet hebben staan.
hij had z'n matties dus al opgetrommeld voor het geval dat ofzo?quote:Op maandag 1 november 2010 10:13 schreef Intelligence het volgende:
Hmm oke, ik ken dr 1 uit Almelo, maar die zal zoiets ook niet doen, leek me alquote:Op maandag 1 november 2010 10:17 schreef Intelligence het volgende:
@haakon Hengelo
@Remco Die heeft hij gebeld nadat hij weg rende, heb m kort gesproken, maar hij wist niet hoe snel hij weg moest komen
dus nu z'n naam doorgeven aan de politie, zodat die een keer met hem kunnen gaan babbelen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:17 schreef Intelligence het volgende:
@haakon Hengelo
@Remco Die heeft hij gebeld nadat hij weg rende, heb m kort gesproken, maar hij wist niet hoe snel hij weg moest komen
Ik snap wel dat Patrick daar eventueel enige bezwaren tegen heeftquote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu z'n naam doorgeven aan de politie, zodat die een keer met hem kunnen gaan babbelen?
??quote:Op maandag 1 november 2010 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Patrick daar eventueel enige bezwaren tegen heeft
zorgen dat je hem een keertje spreekt zonder dat vage volkquote:Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Intelligence het volgende:
Heb sowieso morgen gesprek met de Politie, en ben zelf ook nog niet klaar met hem ...Geld ga ik toch niet zien, maar als hij t zo wil spelen kan ik t ook.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
Morgen drukke dagGesprek makelaar over de oplevering van mn huis, auto fixxen (remmen zijn op), en dus langs de Politie haha.
Maar al dat tokkie volk wou ook wel ff langs mn huis komen, hebben we 45 mins staan wachten, toen wij inmiddels ook met een groepje warenMaar niemand gezien ....
En ondertussen hadden die lui al verhalen rond verteld dat ze bij ons thuis de ruiten hadden ingegooid, maar volgens mij tocht het nu dus bij iemand anders, maar niet bij mij
Ja maar je kunt je achternaam niet vullen door een spatie of leeg te laten.quote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
als je op je naam klinkt kun je ergens de optie 'naam wijzigen' of 'profiel wijzigen' vinden, daarmee moet het lukken
alleen de eerste letter van je achternaam wil je er ook niet invullen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar je kunt je achternaam niet vullen door een spatie of leeg te laten.
Heb ik ook jaquote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen de eerste letter van je achternaam wil je er ook niet invullen?
Weet natuurlijk niet precies wat voor mafkees het is, maar er zijn mensen die het niet waarderen als je de politie hun naam geeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |