quote:
quote:Ik stond gisteren op nummer 11, 195 postsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
Trouwens... Ik had nog maar 70 posts gepost, dus ik dacht: sta ik een keer niet in de top 25. Maar dankzij dezen leuken SC heb ik er nu weer 125, en ik heb nog 2,5 uur... Dus ik vreesch met groten vreeschen.
quote:Ik heb geen idee wat ik vandaag zal staanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
Trouwens... Ik had nog maar 70 posts gepost, dus ik dacht: sta ik een keer niet in de top 25. Maar dankzij dezen leuken SC heb ik er nu weer 125, en ik heb nog 2,5 uur... Dus ik vreesch met groten vreeschen.
quote:Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik stond gisteren op nummer 11, 195 postsdat gaat te vur
quote:Ik 73Op vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.
Maar morgen zit ik de halve dag in Eindhoven en ik eet nu wokkels, dus het wordt wel minder.
quote:Weet ik, ik schaam mij ook diep. Maar ik ga nu weer! LaterSpater +)Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt abnormaal. Je aantal notes ook.
quote:Ik eet SpinnersOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.
Maar morgen zit ik de halve dag in Eindhoven en ik eet nu wokkels, dus het wordt wel minder.
quote:Dag HT'tje!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, ik schaam mij ook diep. Maar ik ga nu weer! LaterSpater +)
quote:Mjam. Ik ben echt een vreetbeertje.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet Spinnersen ben mezelf aan het bezatten,:D
quote:Als een wasbeertje?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mjam. Ik ben echt een vreetbeertje.
Heb jij eigenlijk een vriendin Michhas?
quote:??Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Altijd!! Maar mag ik nu antwoord op mijn vraag?
quote:Of je een vriendin hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Fok!mobile, heb wat gemist denk ik
quote:Omdat HT een vriendin heeft, en ik een vriend.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Los van het antwoord, mag ik vragen waarom je dat wilt weten?
quote:Oh nou snap ik het... nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat HT een vriendin heeft, en ik een vriend.
quote:Gewoon, interesse. De jonge garde hier zit allemaal in een relatie. Nee ik wil je niet daten, ik heb een heel leuk pluizig vriendje.
quote:Pluiziger dan mij wordt het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon, interesse. De jonge garde hier zit allemaal in een relatie. Nee ik wil je niet daten, ik heb een heel leuk pluizig vriendje.
quote:Okay, juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pluiziger dan mij wordt het nietIk heb veel, en vooral zacht haar
tevens PM ik je zo
quote:Ik heb niet altijd een muts op hoor, soms ook een hoed, of een muts met van die flapjesOp vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, juist.
En Thom heeft ook veel haar hoor. *tonguitsteeksmiley*
Hij heeft er alleen geen mutsje op.
quote:Details, details.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd een muts op hoor, soms ook een hoed, of een muts met van die flapjesmaar wel vaak
tevens is het geen mutsje, hij is groot
quote:Details?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Details, details.
Mutsjes zijn wel sexy, daar niet van. Vriend heeft geluk ook vaak petje oid op.
quote:Nee, jij moet het gewoon goed zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Het is en muts, geen mutsje. Hij is groot.'
quote:Sorry. Hoe kan ik het ooit goed maken?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, jij moet het gewoon goed zeggen
quote:Het is al goedOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry. Hoe kan ik het ooit goed maken?
quote:Wat doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
Ik moet morgen naar Eindhoven en ik zoek het niet.
quote:Hmm.. Hoe lang ben je dan onderweg?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar de TU/e. Open dag. School. Huil.
quote:Halfuurtje heen, zo kort mogelijk daar, halfuurtje terug.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Hoe lang ben je dan onderweg?
quote:Hoezo zo kort mogelijk daar? Je gaat toch voor jezelf?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Halfuurtje heen, zo kort mogelijk daar, halfuurtje terug.
quote:Neen, je moet er een paar voor kerst gedaan hebben, alleen ik weet al precies wat ik wil en die zijn allemaal pas na de kerst. Dus ik moet me even vermaken met technische wiskunde enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo zo kort mogelijk daar? Je gaat toch voor jezelf?
quote:Oh.. Dan moet je gewoon ff een shitload aan folders enzo inslaan, en dan weer gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, je moet er een paar voor kerst gedaan hebben, alleen ik weet al precies wat ik wil en die zijn allemaal pas na de kerst. Dus ik moet me even vermaken met technische wiskunde enzo.
quote:Dat. Heb al een schoenendoos vol.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh.. Dan moet je gewoon ff een shitload aan folders enzo inslaan, en dan weer gaan
quote:NeeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, kan ik het thuis doorlezen. Heb een hekel aan drukke plaatsen zoals open dagen.
quote:Lekker rustig daar!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeJij gaat naar bejaardenmiddagen
![]()
quote:Haha, ik moet nog, maar ben supermisselijk. Dus ik heb echt helemaal geen zin, dus ik denk niet dat ik ga. Dan moet ik wel donderdag en zaterdag weg maarja. Maandag doktertje, dan komt het vast goed.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja best welben je al naar eindhoven geweest?
quote:AaaaaaaaaaaaaaaaightOp zaterdag 30 oktober 2010 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik moet nog, maar ben supermisselijk. Dus ik heb echt helemaal geen zin, dus ik denk niet dat ik ga. Dan moet ik wel donderdag en zaterdag weg maarja. Maandag doktertje, dan komt het vast goed.
quote:Vette shit manOp zaterdag 30 oktober 2010 13:26 schreef Lutte het volgende:
Over 9 posts (deze al meegeteld) heb ik 3333 posts.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Lutte het volgende:
Michhas, de rest, allen:
Hierbij mijn 3333e post.
Zonder jullie was het nooit gelukt en ik hoop dat er nog veel mogen komen.
Kusjekwijl, Lutte.
Nee ik ga er wat anders mee doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankjee!!
En ik zou het opdweilen, uitwringen en over tien jaar voor grof geld verkopen!
Wat anders?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik ga er wat anders mee doen
Ik ben weer ff weg, ben mijn kamer aan het verbouwen![]()
Blegh eindelijk klaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat anders?
En okay, leuk, veel succes!!
Ik heb geen leven en ik leef nog. Niet meer naar Eindhoven geweest, heb wiskunde gemaakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij reageert snelWhat's up? Nog naar eindhoven geweest?
ik doe kassa bij de albert heijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen leven en ik leef nog. Niet meer naar Eindhoven geweest, heb wiskunde gemaakt.
En hoi CC, wat voor werk doe je?
Aaah, gezellig!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe kassa bij de albert heijn
jawel hoor, gelukkig heb ik nog leuke collega's om de tijd te doden als er geen reet te doen isquote:
Das belangrijk. Ook leuke baas enzo?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel hoor, gelukkig heb ik nog leuke collega's om de tijd te doden als er geen reet te doen is
nouja de supermarktmanager kan ik wel schieten maar mn teamleiders zijn wel okequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das belangrijk. Ook leuke baas enzo?
Okay, met de teamleiders zul je ook het meeste van doen hebben!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja de supermarktmanager kan ik wel schieten maar mn teamleiders zijn wel oke
Ja precies, is wel beter dat ze aardig zijn jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, met de teamleiders zul je ook het meeste van doen hebben!!
Oja, Mister Michhas, wat wil je nu met mijn kwijl doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Met jouw kwijl?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, met de teamleiders zul je ook het meeste van doen hebben!!
Oja, Mister Michhas, wat wil je nu met mijn kwijl doen?
Neem een geheugen:quote:
En CC, ik kan spoilers niet openen want op FOK!mobile staan die automatische open dus ik denk dat ik hier nooit meer overheen kom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Michhas het volgende:
Nee ik ga er wat anders mee doen
Ik ben weer ff weg, ben mijn kamer aan het verbouwen![]()
aawh sorryquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neem een geheugen:
[..]
En CC, ik kan spoilers niet openen want op FOK!mobile staan die automatische open dus ik denk dat ik hier nooit meer overheen kom.
Ah, omnomnom, dat is echt de lekkerste appel uit mijn leven. Dankjeee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh sorryik stuur je wel een appel als goedmakertje
[ afbeelding ]
Alsjeblieft een appel voor Lutte
momomomom
Ja geen dank, blij dat je ervan genoten hebt!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ah, omnomnom, dat is echt de lekkerste appel uit mijn leven. Dankjeee!
Smakelijk!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu eten mensjes!
tot wederzien!![]()
Doei schatjes
Ik heb wel wat plannen met je jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat je met me alleen in dit topic wilt zijn? *wraawr*
Vertel ze eens heel zachtjes...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb wel wat plannen met je ja
ik durf niet Luttequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Vertel ze eens heel zachtjes...
Ik kan ook stout zijn hoor, vraag PD'tje maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn plannen te wild zijn voor jou![]()
Echt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:40 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Ik kan ook stout zijn hoor, vraag PD'tje maar.
Was het eten lekker?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik moet jullie intieme moment helaas weer verstoren
ja, ging meteen douchen daarom duurde het zo lang, maar nu heb jij wel een intiem moment met Michhas gehad!quote:
Het was... Fantastisch. Een hele nieuwe ervaring.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ging meteen douchen daarom duurde het zo lang, maar nu heb jij wel een intiem moment met Michhas gehad!
We pakken het wel weer op!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Hoi CC
Lutte, dit gesprek is nog niet voorbij!
Ik ga ff eten maken![]()
heey en doei Michhasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Hoi CC
Lutte, dit gesprek is nog niet voorbij!
Ik ga ff eten maken![]()
Van wie?quote:
Ik ben een pluizenbolletje van mezelf?quote:
Ja, daarom heb je er ook eenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben een pluizenbolletje van mezelf?
Triootje doen met mij en CC?quote:
Als Michhas en ik CC een keertje mogen lenen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Triootje doen met mij en CC?
GEEN DENKEN AANquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als Michhas en ik CC een keertje mogen lenen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
volgens mij mis ik de helft weer
ik had geantwoord op dat je je verveelt en toen zag ik opeens een stroom aan reacties over een trio en toen over een pmquote:
Ik PM je even met uitleg CC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had geantwoord op dat je je verveelt en toen zag ik opeens een stroom aan reacties over een trio en toen over een pm
graag want anders snap ik er geen reet meer van en het is veul te gezellig met julliequote:
Hey ander tjikkiequote:
Goed goed, heb lekker gegeten en mijn kamer vandaag verbouwdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe gaat het nu met jou Michhas?
wat heb je aan je kamer gedaan dan?Mooi dat je lekker hebt gegeten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey ander tjikkie
[..]
Goed goed, heb lekker gegeten en mijn kamer vandaag verbouwden met jou?
Dat ga ik hier niet zeggenquote:
waar wel dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen![]()
Haha, okay. Ik ga zo mijn bed maar eens uit.quote:
Goed planquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Ik ga zo mijn bed maar eens uit.
Maar moest jij niet nog iets heel zachjes fluisteren?
Euf, ik moet de hele tijd vergroten om die lettertjes te kunnen lezen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed plan
ja dat moest eigenlijk nog wel![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euf, ik moet de hele tijd vergroten om die lettertjes te kunnen lezen!
en ik ben wel benieuwd
Haha, ik lig in bed, ik heb geen bril op en zit op een iPod. Dus ik heb recht het niet te kunnen lezen.quote:
Misschien moet je opstaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik lig in bed, ik heb geen bril op en zit op een iPod. Dus ik heb recht het niet te kunnen lezen.
En je banner is leuk, maar de westrijd kan stoppen aangezien hussyfan11 al wint.
en moet je ik je handje vasthouden? durf je het dan wel?
Misschien wel. Of gewoon even mijn bril opzetten en weer gaan liggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moet je opstaanOh die banner was niet serieus bedoeld, ik kan het gewoon niet laten om even flauw te doen
Ja ik was ook al ff bezig, het lukt niet zo goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien wel. Of gewoon even mijn bril opzetten en weer gaan liggen.
Nah, ik sta wel op.
En vanavond banner maken, al heb ik de programma's en kennis niet voor iets vets.
Ik stem op jouquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik was ook al ff bezig, het lukt niet zo goed
Ja hoor, alleen ik moet morgen weer naar school.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik dat las wel ja, nu ben ik meligEn met jou?
Ik moet morgen werkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ik moet morgen weer naar school.
Heb je enig idee wat melig betekent?
Ik heb vakantie gehad ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet morgen werkenOf heb je deze week vakantie gehad?
Ja, ik heb het zojuist zelf gebruikt, dus ja, ik weet wat het betekend
Hey, Lutte, hey, leuk man heyquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb vakantie gehad ja.
En het betekent op zoek naar mannelijk zaad.
Graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag.VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vet
Omdat geen slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha dat is wel heel erg slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel erg slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een crackhoertje voor je post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo hard dat je hem in twee topics post?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus, ik zit echt keihard te lachen om dat plaatjedie kop
![]()
![]()
Shit, als iedereen hem zo leuk als ik zou vinden zou ik hem overal posten, zelfs in FBquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo hard dat je hem in twee topics post?![]()
![]()
Nou, ik houd je niet tegen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, als iedereen hem zo leuk als ik zou vinden zou ik hem overal posten, zelfs in FB![]()
Haha, okay, beter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar mijn reputatie welIk ga zo cake eten bij mijn zus en zwager
En wat lieuv!!!!Schelen jullie veel?
![]()
En met niveau hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben er even niet en er is meteen een half topic gevuld![]()
![]()
![]()
Ik werd wel mooi wakkergepost door Michhascho.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja daar twijfel ik absoluut niet aan![]()
Daar is Michhas wel goed in, de bus was niet meer schoon te krijgenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik werd wel mooi wakkergepost door Michhascho.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Niet wakkergepist! Wakkergepost. Met een o.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is Michhas wel goed in, de bus was niet meer schoon te krijgen![]()
owja ik ben vandaag voor de 2e keer buiten geweest en daar was het zo licht dat mijn ogen nog niet zo heel goed kunnen lezen nuquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet wakkergepist! Wakkergepost. Met een o.
Buiten? Mag ik je aanraken omdat je b-u-i-t-e-n bent geweest??quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja ik ben vandaag voor de 2e keer buiten geweest en daar was het zo licht dat mijn ogen nog niet zo heel goed kunnen lezen nu
En morgen word ik wakkergepest.![]()
![]()
jij altijd hoor, kijk alleen uit want buiten is eng, ik raad je ten zeerste af om alleen te gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Buiten? Mag ik je aanraken omdat je b-u-i-t-e-n bent geweest??
En morgen word ik wakkergepest.
Dus ik zou Michhas meevragen. Gewoon voor de zekerheid en omdat het kan.
Aawh waarom word je wakkergepest dan??
Ik vraag Michhas (quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij altijd hoor, kijk alleen uit want buiten is eng, ik raad je ten zeerste af om alleen te gaan.
Dus ik zou Michhas meevragen. Gewoon voor de zekerheid en omdat het kan.
Aawh waarom word je wakkergepest dan??![]()
![]()
) wel mee ja!!!
Kan hij mij steunen!!
Omdat ik mijn bedje weer vroeg uitmoet, als enige.![]()
![]()
ja daar heb je gelijk in, ik ben morgen nog vrij, moet dinsdag weer aan de bakquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag Michhas (![]()
![]()
) wel mee ja!!!
Kan hij mij steunen!!
Omdat ik mijn bedje weer vroeg uitmoet, als enige.![]()
Ja ik durf ook nog niet alleen over straat, moet wel altijd iemand mee
Alweer zin in school?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in, ik ben morgen nog vrij, moet dinsdag weer aan de bak![]()
Ja ik durf ook nog niet alleen over straat, moet wel altijd iemand mee
En iemand die je handje vast kan houden is natuurlijk altijd fijn.![]()
Kusje op je kleine teen voor de zware taak.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet morgen ook weer naar school:(![]()
mwa is nogal saai hequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alweer zin in school?
En iemand die je handje vast kan houden is natuurlijk altijd fijn.
Ja zeker mijn handje moet wel vastgehouden worden anders lig ik als een foetus op de grond binnen de kortste keren
Hoiquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa is nogal saai he
Ja zeker mijn handje moet wel vastgehouden worden anders lig ik als een foetus op de grond binnen de kortste keren
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Heel saai.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa is nogal saai he
Ja zeker mijn handje moet wel vastgehouden worden anders lig ik als een foetus op de grond binnen de kortste kerenWat doe je eigenlijk?
En dan stort je in ja, met de weerstand van iemand die altijd binnen is. Ik ken het probleem.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
jou heb ik ook al lang niet gezien Pluizenbolletjehehehe
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Best wel een zware taak! Vroeg opstaan, veel leren, huiswerk makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kusje op je kleine teen voor de zware taak.![]()
![]()
![]()
![]()
Mbo dierenartsassistentequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel saai.Wat doe je eigenlijk?
En dan stort je in ja, met de weerstand van iemand die altijd binnen is. Ik ken het probleem.![]()
Ja inderdaad, de problemen man de problemen
Ik vier alles met jouquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wie gaat er mee mijn 5000e post vieren over 3 posts?
Ik ben illegaal!
Ik!!! Ik had gisteren ook al hier mijn 3333e post.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wie gaat er mee mijn 5000e post vieren over 3 posts?
En en en... Dieren.![]()
![]()
haha ja heb 1 konijn 2 katten en 1 hamsterquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik!!! Ik had gisteren ook al hier mijn 3333e post.
En en en... Dieren.Nog 1 post en dan kunnen we het vieren
Waar blijft de taart?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh nog even wachten mensen
Ik ben illegaal!
Ik moet er nog 27!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wie gaat er mee mijn 5000e post vieren over 3 posts?![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik niet maar even kijken...
Wel 5000 posts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd mopquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel 5000 posts!![]()
![]()
Ik ben illegaal!
CC
Ik ben illegaal!
Feli!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel 5000 posts!![]()
![]()
Leren, leven, reizen, socializen, eten, poepen, internetten, muziek luisteren etc..quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doen dan?![]()
[..]
what's up Pluizenbolletje?![]()
![]()
Niksquote:![]()
![]()
Nah ik zit ja te eeuhm, nah laat maar
Ik ben illegaal!
Dat lijkt me niet voor dit topic bestemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niks![]()
![]()
Nah ik zit ja te eeuhm, nah laat maar
Dit topic is eigenlijk alleen maar voor als je je verveelt op werkquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet voor dit topic bestemd![]()
![]()
Hihihih blijft tussen ons hequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet voor dit topic bestemd
Ik ben illegaal!
misschien verveel ik me nu ook wel op mijn werk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit topic is eigenlijk alleen maar voor als je je verveelt op werk
wat weet jij daar nou van
Ja anders loop je er ook zo mee te koop.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih blijft tussen ons he
HOIHAHAHAHA lig er nog steeds dubbel om
Ik weet daar niks van, het was gewoon een constateringquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien verveel ik me nu ook wel op mijn werk.
wat weet jij daar nou van![]()
[..]
Ja anders loop je er ook zo mee te koop.
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben illegaal!
het ging ook over werkquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet daar niks van, het was gewoon een constatering
Het was ook grappigquote:
Hoezo?quote:
Ik ben illegaal!
Ik weet niet waar jullie het over hebbenquote:
Geweldig! Maar wel vermoeiendquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeft niet hoor lieverd![]()
Hoe was jouw dag?![]()
![]()
het is ook niet belangrijk waar wij over praten, het is iets onbenulligs, geen groot ding.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie het over hebben![]()
[..]
Geweldig! Maar wel vermoeiend
maak er dus ook geen groot ding van
want dan krijg je een muggenhoofd op een olifantenlijf iets in die geest.
Okee okee! nu lekker fokken om uit te rusten dan he
Heerlijk! En ik ga straks ook mijn 5000ste vieren!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is ook niet belangrijk waar wij over praten, het is iets onbenulligs, geen groot ding.
maak er dus ook geen groot ding van
want dan krijg je een muggenhoofd op een olifantenlijf iets in die geest.
Okee okee! nu lekker fokken om uit te rusten dan he![]()
Ik denk ook niet dat je dat wil wetenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben![]()
Ik ben illegaal!
neem jij dan een 3 delige taart mee?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heerlijk! En ik ga straks ook mijn 5000ste vieren!
met de UI's van al deze users erop?
Okéquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je dat wil wetenDan denk ik het ook niet
![]()
(Post 5000!![]()
![]()
)
![]()
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neem jij dan een 3 delige taart mee?
met de UI's van al deze users erop?Daar heb ik geen zin in
![]()
![]()
ja waar is die taart nu danquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkéDan denk ik het ook niet
![]()
(Post 5000!![]()
![]()
)
Opgegetenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja waar is die taart nu dan![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker dan weer![]()
ik had honger, nouja toch maar eten maken dan![]()
![]()
Best vroeg donker eigenlijk
Ik ben illegaal!
?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als opvrolijking dit plaatje waaruit duidelijk wordt dat wij in Pedobear leven!
[ afbeelding ]
Ik ben illegaal!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En hard ook.
ILLUMINATIE!![]()
waar hebben we die mooie pedobear aan te danken?>?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Aan mijn 5000ste post!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar hebben we die mooie pedobear aan te danken?>?![]()
aha okee nou altijd leuk om te weten dat je in Pedobear woont als je je 5000e post hebt gehadquote:
Het is één grote samenzwering. De bron van het Pedoïsme komt uit Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha okee nou altijd leuk om te weten dat je in Pedobear woont als je je 5000e post hebt gehad![]()
![]()
hoe ben je op deze conclusie gekomen dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is één grote samenzwering. De bron van het Pedoïsme komt uit Nederland
Ik zag dat plaatje op het internet, de rest was gewoon een openbaringquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe ben je op deze conclusie gekomen dan?![]()
![]()
ja ik had m ook gezien, wat voor een openbaring dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje op het internet, de rest was gewoon een openbaringIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Iets dat je nog niet mag weten, iets met dat Bush een aap is, dat zag ik in een ander topic, iets met Pedobear, en iets met de afkomst van Tong80. Het wordt een ware bestseller!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik had m ook gezien, wat voor een openbaring dan?![]()
okee die wil ik wel hebben dan jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iets dat je nog niet mag weten, iets met dat Bush een aap is, dat zag ik in een ander topic, iets met Pedobear, en iets met de afkomst van Tong80. Het wordt een ware bestseller!
Begin maar vast met sparen. Het boek kost 1 euro té veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee die wil ik wel hebben dan ja![]()
![]()
ik mis je oude UIquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen. Het boek kost 1 euro té veel![]()
okee okee en hoeveel is 1 euro teveel dan?Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Zal ik de andere UI dan maar weer doen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik mis je oude UI![]()
okee okee en hoeveel is 1 euro teveel dan?
1 euro té veel, is al het geld dat je hebt, en dan 1 euro meer. Er is een manier waarop je dat kan kopen. Vind het maar uit![]()
![]()
dus dan kost het 2001 euro?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik de andere UI dan maar weer doen?
1 euro té veel, is al het geld dat je hebt, en dan 1 euro meer. Er is een manier waarop je dat kan kopen. Vind het maar uit
dan leen ik die euro toch van iemand anders
Shitquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus dan kost het 2001 euro?
dan leen ik die euro toch van iemand andersIk had je niet zó slim ingeschat
![]()
![]()
Nee dat zeggen meerderequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ShitIk had je niet zó slim ingeschat
![]()
ik snap het echt niet meer
Die euro krijg je van mij welquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus dan kost het 2001 euro?
dan leen ik die euro toch van iemand anders![]()
Ik ben illegaal!
haha dankje, wil het zo graag lezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die euro krijg je van mij wel![]()
Hij is nog lang niet uit hoor, je moet nog zeker 3 weken wachten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dankje, wil het zo graag lezen![]()
dat maakt mij heul niet uit, als ik m ooit maar in mn handen krijgquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet uit hoor, je moet nog zeker 3 weken wachten.
Michhas is cake eten. PD is verschwunden. En CC komt vast zo. En wij zijn er, en morgen NBT. Goldfinger en lipjes heb ik al lang niet meer gezien.quote:
Tel eens.![]()
![]()
Nee, geen zin om te tellen! CC is er al hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas is cake eten. PD is verschwunden. En CC komt vast zo. En wij zijn er, en morgen NBT. Goldfinger en lipjes heb ik al lang niet meer gezien.
Tel eens.![]()
![]()
ja inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te tellen! CC is er al hoor![]()
Lutte; PD is wat?Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik zie het. Maar waarom is er niemand bijgekomen sinds de wederopstanding van GRTDOJW?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te tellen! CC is er al hoor![]()
Ik heb geen idee, ik vind het wel oké!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar waarom is er niemand bijgekomen sinds de wederopstanding van GRTDOJW?![]()
Toen ik mijn post aan het typen was was je er nog niet, maar hooooi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad![]()
Lutte; PD is wat?
Verschwunden, verdwenen, Duits...![]()
Niemand gaat zich in een SC mengen met mensen van de lijstquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind het wel oké!![]()
wat denk je wel niet
Ik ben er hoor
Ik ben illegaal!
Wil je me weghebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niemand gaat zich in een SC mengen met mensen van de lijst![]()
wat denk je wel niet![]()
![]()
Een leuke user als ElmoFan of Beach erbij zou wel tof zijn, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we niet opvallen, en we blazen er geen honderd topics per dag doorheen... We houden ons aan de regels!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind het wel oké!![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niemand gaat zich in een SC mengen met mensen van de lijst![]()
wat denk je wel niet
En haai PD.![]()
Moest van Jojoortje. En KipPaardKoe van Beach.quote:
En CC is lekker bezig in het haartopic van oppersexy PWF![]()
![]()
Zie ik niet... Ik ben ook lekker bezig in het Drukte in Onzin topic!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest van Jojoortje.
En CC is lekker bezig in het haartopic van oppersexy PWF![]()
![]()
ja toch, vond ik echt even nodigquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest van Jojoortje.
En CC is lekker bezig in het haartopic van oppersexy PWF
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: