quote:
quote:Ik stond gisteren op nummer 11, 195 postsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
Trouwens... Ik had nog maar 70 posts gepost, dus ik dacht: sta ik een keer niet in de top 25. Maar dankzij dezen leuken SC heb ik er nu weer 125, en ik heb nog 2,5 uur... Dus ik vreesch met groten vreeschen.
quote:Ik heb geen idee wat ik vandaag zal staanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
Trouwens... Ik had nog maar 70 posts gepost, dus ik dacht: sta ik een keer niet in de top 25. Maar dankzij dezen leuken SC heb ik er nu weer 125, en ik heb nog 2,5 uur... Dus ik vreesch met groten vreeschen.
quote:Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik stond gisteren op nummer 11, 195 postsdat gaat te vur
quote:Ik 73Op vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.
Maar morgen zit ik de halve dag in Eindhoven en ik eet nu wokkels, dus het wordt wel minder.
quote:Weet ik, ik schaam mij ook diep. Maar ik ga nu weer! LaterSpater +)Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das echt abnormaal. Je aantal notes ook.
quote:Ik eet SpinnersOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hea... Ik heb nu iets van 50 posts per dag.
Maar morgen zit ik de halve dag in Eindhoven en ik eet nu wokkels, dus het wordt wel minder.
quote:Dag HT'tje!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, ik schaam mij ook diep. Maar ik ga nu weer! LaterSpater +)
quote:Mjam. Ik ben echt een vreetbeertje.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet Spinnersen ben mezelf aan het bezatten,:D
quote:Als een wasbeertje?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mjam. Ik ben echt een vreetbeertje.
Heb jij eigenlijk een vriendin Michhas?
quote:??Op vrijdag 29 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Altijd!! Maar mag ik nu antwoord op mijn vraag?
quote:Of je een vriendin hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Fok!mobile, heb wat gemist denk ik
quote:Omdat HT een vriendin heeft, en ik een vriend.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Los van het antwoord, mag ik vragen waarom je dat wilt weten?
quote:Oh nou snap ik het... nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat HT een vriendin heeft, en ik een vriend.
quote:Gewoon, interesse. De jonge garde hier zit allemaal in een relatie. Nee ik wil je niet daten, ik heb een heel leuk pluizig vriendje.
quote:Pluiziger dan mij wordt het nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon, interesse. De jonge garde hier zit allemaal in een relatie. Nee ik wil je niet daten, ik heb een heel leuk pluizig vriendje.
quote:Okay, juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pluiziger dan mij wordt het nietIk heb veel, en vooral zacht haar
tevens PM ik je zo
quote:Ik heb niet altijd een muts op hoor, soms ook een hoed, of een muts met van die flapjesOp vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, juist.
En Thom heeft ook veel haar hoor. *tonguitsteeksmiley*
Hij heeft er alleen geen mutsje op.
quote:Details, details.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd een muts op hoor, soms ook een hoed, of een muts met van die flapjesmaar wel vaak
tevens is het geen mutsje, hij is groot
quote:Details?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Details, details.
Mutsjes zijn wel sexy, daar niet van. Vriend heeft geluk ook vaak petje oid op.
quote:Nee, jij moet het gewoon goed zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Het is en muts, geen mutsje. Hij is groot.'
quote:Sorry. Hoe kan ik het ooit goed maken?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, jij moet het gewoon goed zeggen
quote:Het is al goedOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry. Hoe kan ik het ooit goed maken?
quote:Wat doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
Ik moet morgen naar Eindhoven en ik zoek het niet.
quote:Hmm.. Hoe lang ben je dan onderweg?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar de TU/e. Open dag. School. Huil.
quote:Halfuurtje heen, zo kort mogelijk daar, halfuurtje terug.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Hoe lang ben je dan onderweg?
quote:Hoezo zo kort mogelijk daar? Je gaat toch voor jezelf?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Halfuurtje heen, zo kort mogelijk daar, halfuurtje terug.
quote:Neen, je moet er een paar voor kerst gedaan hebben, alleen ik weet al precies wat ik wil en die zijn allemaal pas na de kerst. Dus ik moet me even vermaken met technische wiskunde enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo zo kort mogelijk daar? Je gaat toch voor jezelf?
quote:Oh.. Dan moet je gewoon ff een shitload aan folders enzo inslaan, en dan weer gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, je moet er een paar voor kerst gedaan hebben, alleen ik weet al precies wat ik wil en die zijn allemaal pas na de kerst. Dus ik moet me even vermaken met technische wiskunde enzo.
quote:Dat. Heb al een schoenendoos vol.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh.. Dan moet je gewoon ff een shitload aan folders enzo inslaan, en dan weer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |