quote:ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet vanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Orchestra. het volgende:
Alsof je haar kan dwingen, maar je kan het aankaarten.
Over het algemeen vind ik iets vollere meisjes wel knapper trouwens.
quote:Dan kan je nog proberen om inderdaad samen te gaan sporten. Maar dan moet ze het ook willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik probeer haar te helpen omdat ze er zelf onzeker over wordt, maar actie komt er niet van
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet. Ze moet het zelf willen. Als je echt van haar houdt, accepteer je haar zoals ze is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
enige gedachte in mijn hoofd is uitmaken, wat ik al een tijd heb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Gooi cakejes naar haar hoofd en schreeuw: IS DIT WAT JE WIL? IS DIT WAT JE WIL?!?!
quote:ik raak mijn lust met sex kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil je het alleen uitmaken door dit of speelt er meer?
Zo niet, dan vind ik je best triest.
quote:Dan moet je minder sporten en meer neuken.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef PaulyDelvecchio het volgende:
[..]
ik raak mijn lust met sex kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |