quote:tuinen race
quote:Ik zou ook wel willen, denk er serieus over na als ik een goede sloot zie, ben alleen bang dat ik nu in de sloot zal belanden
quote:Mooi was die tijdOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal eens TS! Lekker buiten zijn en buiten adem weer naar huisEn áltijd rode wangen!
quote:in de bomen klimmen vond ik ook altijd zo leuk, of belletje trekken (ahwell dat heb ik dan nog wel tot mijn 23ste gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal eens TS! Lekker buiten zijn en buiten adem weer naar huisEn áltijd rode wangen!
Ik zie nu inderdaad verdacht veel bleke koppies overal
quote:dit dus!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie nu inderdaad verdacht veel bleke koppies overal
quote:Absoluut... Altijd buiten spelen, zalig gewoon. En je zag overal iets leuks in. Wat ben ik blij dat ik nog opgegroeid ben zonder computer.
quote:Ik heb een litteken op mijn arm van een afgebroken die me sneed tijdens een val, het herinnert me elke dag aan bomen klimmen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in de bomen klimmen vond ik ook altijd zo leuk, of belletje trekken (ahwell dat heb ik dan nog wel tot mijn 23ste gedaan). Avontuur
quote:Ha meneer Guust
quote:JAOp vrijdag 29 oktober 2010 21:08 schreef Id_do_her het volgende:
Bij een brede sloot de kant gemist en met mijn gezicht op een helling geklapt. De sloot was met een houten rand en die miste ik net.Even met het hoofd schudden en gewoon doorspelen.
Mooie tijden.
quote:Kenden ze bij jullie ook Luilak? Ergens in de maand juni, dat je om 4 uur 's ochtends opstond en dan buiten lawaai mocht maken? En overal aanbellen en dan een speld naast de bel steken zodat ie bleef loeienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in de bomen klimmen vond ik ook altijd zo leuk, of belletje trekken (ahwell dat heb ik dan nog wel tot mijn 23ste gedaan). Avontuur
quote:Ik ben een keer met een opblaasbaar bootje een rivier door een natuurgebied heengegaan, ik kwam uit in een dorp, kilometers verderop. Prachtig.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JAOf uitglijden aan de kant van de sloot omdat je roeibootje opeens een eigen koers voer voordat je ingestapt was en je het ding op tijd wilde redden en dan zo met je blote pootjes in de brandnetels
![]()
quote:fikkie stokenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Of vuurtje maken in de zomer en per ongeluk een aantal meters berm in de fik te hebben gestoken.... ook leuk
quote:Nah ik kom uit Brabant, maar wij hebben carnaval, vandaar dat ik ook tot mijn 23ste belletje heb getrokkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kenden ze bij jullie ook Luilak? Ergens in de maand juni, dat je om 4 uur 's ochtends opstond en dan buiten lawaai mocht maken? En overal aanbellen en dan een speld naast de bel steken zodat ie bleef loeien
quote:Ik had ooit met wat vriendjes bladeren op een slot gelegd in de vorm van een rechthoek, zeiden we tegen een kleuter dat een we een brug hadden gemaakt, loopt hij zo het water in.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef mazaru het volgende:
Wij hadden zo'n boom met lianen langs de sloot staan. Hoe mooi was het om aan die lianen te hangen en dan een zwieper over de sloot te maken.
Je moest er wel op letten dat je genoeg lianen vasthield, anders braken ze af op het moment dat je op zijn verst boven de sloot hing.
*PLONS*
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ooit met wat vriendjes bladeren op een slot gelegd in de vorm van een rechthoek, zeiden we tegen een kleuter dat een we een brug hadden gemaakt, loopt hij zo het water in.
quote:oh shit....flashback, ik was ook zo ene heldOp vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef mazaru het volgende:
Wij hadden zo'n boom met lianen langs de sloot staan. Hoe mooi was het om aan die lianen te hangen en dan een zwieper over de sloot te maken.
Je moest er wel op letten dat je genoeg lianen vasthield, anders braken ze af op het moment dat je op zijn verst boven de sloot hing.
*PLONS*
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ooit met wat vriendjes bladeren op een slot gelegd in de vorm van een rechthoek, zeiden we tegen een kleuter dat een we een brug hadden gemaakt, loopt hij zo het water in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |