quote:Oh, ik dacht bijna dat jouw neef met zijn nicht was getrouwd.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
Ja
Ik pas op bij mijn neef en zijn vrouw op hun 3 kinderen.
Zijn vrouw heeft een broer (geen familie van mij dus), die een dochtertje heeft
De ouders van zijn vrouw hadden dat nichtje mee naar mij toe
quote:Dat mag hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht bijna dat jouw neef met zijn nicht was getrouwd.
quote:JEEEEEEEEEEEEJOp vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef APK het volgende:
Weekend!![]()
Twee stoelen naast elkaar zonder dikke buurman of vrouw gekregen van China Airlines mannetje
Aansluitende vlucht geboekt
quote:Ja, maar dan lijkt mij de kans op een vervelend nichtje iets groter.
quote:7 decemberJEEEEEEEEEEEEJ
Wanneer ga je? En wat was je precieze adres ook al weer?
quote:Dat is waarOp vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt mij de kans op een vervelend nichtje iets groter.
[..]
quote:Huisnummer7 december![]()
Wil je mijn huisnummer hebben of het vakantieadres in China?
quote:Mijn ex.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Voor wie is die tweede stoel dan, APK?
quote:Wat moet jij dan met mijn huisnummer?
quote:Elfde keer al.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Kerst met je ex in China?
Jomantiesj
quote:Of je huis versieren als je thuiskomtOp vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet jij dan met mijn huisnummer?
Kraken?
quote:Doe dat dan maar voor ik thuiskom, volgens mij ben ik niet zo aardig met een jet lagOp vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
Of je huis versieren als je thuiskomt
quote:Lijkt me echt geniaal, kerst in een ander land vieren
quote:Wij vinden het écht heerlijk omdat we kerst hier (en ex in Engeland) verschrikkelijk vinden.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me echt geniaal, kerst in een ander land vierenSowieso wil ik nog een keer kerst en/of O&N gewoon ergens met 25 - 30 graden op het strand doen. Dit jaar klein voorzetje met begin december nog in Egypte
Maar waarschijnlijk schrik je je de pleuris als je dan op Schiphol aankomt en het is 3 graden hier ofzo
Doen ze in Azie veel aan Kerst?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Wij vinden het écht heerlijk omdat we kerst hier (en ex in Engeland) verschrikkelijk vinden.
We gaan overigens niet naar China maar naar Thailand, ik wilde tombo naar China sturen zodat ik geen last van d'r zou hebben.
quote:LeukIn 2000 moesten we toevallig voor werk in december in Thailand zijn en kwamen we op een eiland terecht, ex is keurig vlak voor kerst naar huis gevlogen en ik ben nog tot na oud en nieuw gebleven.
Sindsdien elk jaar terug gegaan.![]()
Ze doen wel iets aan kerst, maar dat is meer voor toeristen in resorts.
Als je wilt kun je het prima omzeilen...
En met oud en nieuw is het tegenwoordig te druk, dus dan moven we naar een veel kleiner eilandje.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
BREAKING: Mogelijk bommen aan boord in vliegtuigen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
BREAKING: Mogelijk bommen aan boord in vliegtuigen.
quote:Meestal wel ja, maar klonk toch wel serieus dat ze nu waarschijnlijk ECHT iets gevonden hebben in zo'n vliegtuig. 9 vd 10 keer hoor je alleen 'mogelijke dreiging', of word het niveau weer van geel naar oranje of naar pimpelpaars ofzo bijgesteld.
quote:Komen de mid-term congresverkiezingen in de VS er niet aan? De alarm-status is altijd wat jumpier rond dat soort periodes.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar klonk toch wel serieus dat ze nu waarschijnlijk ECHT iets gevonden hebben in zo'n vliegtuig. 9 vd 10 keer hoor je alleen 'mogelijke dreiging', of word het niveau weer van geel naar oranje of naar pimpelpaars ofzo bijgesteld.
quote:Ik denk dat laatste, dat eerste acht ik namelijk zeer onwaarschijnlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, ze is dr nog steeds niet, zou ze me al de hele tijd in de maling zitten te nemen of zou ze België ingeschoten zij?
quote:T is iets nieuws
quote:Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik realiseer me ineens dat er vannacht een extra FOK!ker in mijn huis slaapt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoeideze spoiler kreeg ik open.
Enne jaja Tombo niet onder Cat's duiven schieten hé.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
\
Whoeideze spoiler kreeg ik open.
Enne jaja Tombo niet onder Cat's duiven schieten hé.
quote:Hihi slimmerikje je hebt mijn verdekte termen doorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik haal Cat waarschijnlijk gewoon bij de trein he, niet bij het restaurant zodat ik UIO kan checken
quote:Hou erover op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog steeds niks van Cat gehoord
quote:Geen ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Straks hoef ik haar niet meer op te halen
En WAAR is iedereen?![]()
quote:Hoiiiii.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voice of Holland kijken? Of ze hebben opeens een leven gekregen? Nah dat kan bijna niet
quote:SeSa-maatje!!!!
quote:Jup.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een serieuze reactie op een lollig bedoelde opmerking.
quote:Will doooooOp vrijdag 29 oktober 2010 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zing er eentje...
quote:Dat zeggik net!
quote:Heb je ze verstopt?
quote:In de geluidsdichte kelder
quote:Ik was alvast begonnennnnn
quote:Moet je me maar niet uitlachen na mijn performance!
quote:Zie, dat bedoel ik!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik word een beetje giechelig van die kale APK, hihi
quote:Hoezo?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik!
Oude avatar terug gaat zetten.
quote:Ja, maar ik vrees alleen dat het misschien niet doorgaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
APK je kerst plannen klinken echt tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees alleen dat het misschien niet doorgaat.
Stiefvader weer in ziekenhuis opgenomen vanavond.
Ik zal het gewoon een keer vertellen, hij heeft leukemie en leeft al ver voorbij z'n houdbaarheidsdatum wat dat betreft maar het is een enorme vechter die er altijd weer boven op komt.![]()
Maar ooit houdt het op en mama is ook helemaal op van de zenuwen
Geen steunbetuigingen aub, gewoon doorgaan!![]()
Wie weet een leuk muziekje?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees alleen dat het misschien niet doorgaat.
Stiefvader weer in ziekenhuis opgenomen vanavond.
Ik zal het gewoon een keer vertellen, hij heeft leukemie en leeft al ver voorbij z'n houdbaarheidsdatum wat dat betreft maar het is een enorme vechter die er altijd weer boven op komt.![]()
Maar ooit houdt het op en mama is ook helemaal op van de zenuwen
Geen steunbetuigingen aub, gewoon doorgaan!![]()
Wie weet een leuk muziekje?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben al bijna 18 uur wakker, ga zo maar slapen denk ik zo!Ik wil ook naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Hoe lang moet je nog wachten?
quote:Duik jij nu ook al je nest in, dan? Jij bent toch zo'n nachtbraker?
quote:Ikke niet, tombo moet nog wachten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duik jij nu ook al je nest in, dan? Jij bent toch zo'n nachtbraker?
quote:Hoe is het met Elies?
quote:Ik hoop goed want ze is onderweg naar huus, twas heel heel heeeeel gezellig
quote:Wil je hem kwijt?
quote:Ja, elies is leuk heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop goed want ze is onderweg naar huus, twas heel heel heeeeel gezellig
quote:Ja, maar ik doe dr niet voor onder
quote:Jou heb ik nog nooit gezien
quote:Een nokia nog iets
quote:Doet 'ie langer dan 10 uur voor je weer moet opladen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
We hebben goed gelachen, het ging al mis met mn nummer, en toen ze eindelijk in de straat was was dr telefoon cq. tomtom leeg en belde ze me "ja hai, ik sta hier nu in een of ander buurthuis, waar bejaarden aan het bingo-en zijn, en ik heb ff mn telefoon in de stroom gestoken om je te bellen "
quote:Ja, dat klinkt zeker als EliesOp vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
We hebben goed gelachen, het ging al mis met mn nummer, en toen ze eindelijk in de straat was was dr telefoon cq. tomtom leeg en belde ze me "ja hai, ik sta hier nu in een of ander buurthuis, waar bejaarden aan het bingo-en zijn, en ik heb ff mn telefoon in de stroom gestoken om je te bellen "
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar moest je verplicht zoenen, of viel ze wel mee?
quote:Kun je een Desire HD maar 10 uur gebruiken?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Doet 'ie langer dan 10 uur voor je weer moet opladen?
quote:Een paar sms'jes en dat ding is leeg, ben blij dat ik mijn oude Desire nog heb.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Kun je een Desire HD maar 10 uur gebruiken?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weltrusten allemaal en APK deze avatar staat je beter.
quote:mmsjes kosten meer energie, daar heb ik ook last vanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar sms'jes en dat ding is leeg, ben blij dat ik mijn oude Desire nog heb.
En btw, Kyteman eat your heart out!![]()
![]()
quote:Ben je weer foto's van de huisdieren naar iedereen op je mailinglist aan het sturen?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
mmsjes kosten meer energie, daar heb ik ook last van
quote:Miles luisteren gaat.
quote:Dat doe ik nooit!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je weer foto's van de huisdieren naar iedereen op je mailinglist aan het sturen?
quote:Ik ga binnenkort weer es al mn cds uit de kast trekken
quote:* denkt koortsachtig na *
quote:Ja, ja, is goed.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga binnenkort weer es al mn cds uit de kast trekken
quote:Dankzij jou zit ik nu mn favo blazers te youtubenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja, is goed.
Vertel eens iets meer over Elies?
Eerste ontmoeting?
quote:Geloof er niks van.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* denkt koortsachtig na *![]()
Mn neefje
quote:Abrigado of zoiets.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Dankzij jou zit ik nu mn favo blazers te youtuben
quote:ja, was wel leuk, wat indrukwekkende machines gezien van vijftien meter lang en drie verdiepingen hoog
quote:Serieus?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
de grootste en meest indrukwekkende en gecompliceerde machine
...
maakte vuilniszakken, het ding was zo groot als een flink huis
quote:OMG EliesOp vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
quote:oh er stond nog van alles, en er werden nog vrij gecompliceerde toffe dingen gemaakt en geshowedOp zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Das wel zo niet glamour dan he![]()
Oh ik hoop zo dat dr iemand op dat Maceo linkje klikt en m uitluistert
quote:Gedaan overigens.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hoop zo dat dr iemand op dat Maceo linkje klikt en m uitluistert
quote:Oh over geniale blazers gesproken ja!
quote:Gaaf, waren t allemaal van die free goodies?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
een van de meest toffe dingen die ik mee naar huis heb genomen is een plastic doos die er uit ziet als een papieren boodschappenzak
net echt, iedereen die em beetgehad heeft keek even gek op dat het een doos was
quote:Doe je goed
quote:Vet
quote:Wat denk je?
quote:Inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou Cat, geneukt of nie geneukt, that's the question
quote:En dat houdt in?
quote:Hijs prikkelbaar!
quote:ik heb aan beide dingen bijna mijn handen verbrand, om alle voordringende indiers en japanners voor te zijn moest je de dingetjes bijna uit de machine trekken, dus als de robotarm dat ding neer wilde leggen, pakte je em meteenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het fotolijstje tof en het vakjesrommelbakje
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb aan beide dingen bijna mijn handen verbrand, om alle voordringende indiers en japanners voor te zijn moest je de dingetjes bijna uit de machine trekken, dus als de robotarm dat ding neer wilde leggen, pakte je em meteen
het spul komt dan net uit de gietmachine en is nog een graad of 70
quote:Probeer je me nou in een of andere dope shit FF SC gang war te involven?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh over geniale blazers gesproken ja!Ik heb Cynthia Robinson en Jerry Martini en natuurlijk Larry Graham een paar keer op zien treden met Prince, samen met Maceo ook, serieus, das de meest funky shit op de planeet![]()
Ik snap niet dat jij zo anti Prince bent, ik denk dat je zijn live werk van de afgelopen 10 jaar echt werkelijk dope shit zou vinden!
quote:Sorry, ik krijg echt een nat slipje van goeie funk, en dan draaf ik een beetje door somsOp zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer je me nou in een of andere dope shit FF SC gang war te involven?![]()
quote:Ja, was een foutje van mij.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:59 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik krijg echt een nat slipje van goeie funk, en dan draaf ik een beetje door soms
quote:Die zijn lekker, die smaken echt geroosterdOp zaterdag 30 oktober 2010 01:03 schreef APK het volgende:
Ik heb een pakje sigaretten gekocht en ik ga een Lucky Strike proberen!
quote:Piep, piep, piep..
quote:Godverdomme, had je dat nu niet een paar dagen eerder kunnen doen?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
zo, ik denk ik ga es kijken hoe ver oh-oh al onderweg is naar de 40k posts
quote:Lucky Strike maakt mij draaierig icm die muziekOp zaterdag 30 oktober 2010 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik rook alweer bijna een jaar niet meer!
quote:
quote:Funky funkyOp zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lucky Strike maakt mij draaierig icm die muziek
quote:Oh was Prince daar ook?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zo zie ik Prince het liefst, met muzikanten die hij aanbidt, en dan speelt ie heel bescheiden op de achtergrond heel de zaal plat.
Dr staat ook een live optreden met Stevie Wonder online, doen ze Supersticious, maar die kwaliteit is bagger, das ook zo goed
quote:Wat ?
quote:Ja, het stopte dus.
quote:Mijn lievelings
quote:Als je iets ouder bent, dan....Op zaterdag 30 oktober 2010 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
haat jij het ook zo als mensen hun zinnen niet af
quote:Frans liedje
quote:Does the bear shit in the woodsOp zaterdag 30 oktober 2010 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies zich nog melden als ze thuis komt?
quote:
quote:Hier is ze niet iig
quote:Ecoutez-moi
quote:Ctrl en Shift 1x tegelijk indrukkenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:34 schreef APK het volgende:
WTF
Ik krijg dubbele puntjes als ik een streepje naar rechts wil
quote:dito dearOp zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef oh-oh het volgende:
Eliesje, dank je voor de leuke avond, echt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs! En al een bak koffie op ook!
quote:En ik heb nog steeds een zere tet! Tis maar goed dat de trio niet doorging, want ik ben sensueel gehandicapt op een belangrijke erogene zone. Dus...Op zaterdag 30 oktober 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Eliesje, wat heb jij een onwijs mooi handschrift, mooi en gaaf
quote:Heeft ze een wc-boek?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben dus weer thuis! Telefoon leeg, verdacht opgehouden in het buurthuis, verkering met Kees (of Cees), maar dat schijnt ze met iedereen te willen, tettenpletten met oh-oh, bijna de gevel eruit geramd bij de baas van oh-oh, Maastricht gezien, ijs gegeten, gelachen, Sjon liev gevonden, in het boekje op de wc geschreven, koffie + cakejes, met vijf hondjes in de auto, oh-oh is liev
Kortom: een toffe avond gehad
quote:Ow ja? Nou, dank jeOp zaterdag 30 oktober 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Eliesje, wat heb jij een onwijs mooi handschrift, mooi en gaaf
quote:Ja echt
quote:Gastenboek! Dat woord zocht ik... Ben al 40+ hè, dan krijg je dat!
quote:Nu lieg jeOp zaterdag 30 oktober 2010 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet alle naakkies en kleintjes bij naam
quote:Mn hele plee is leuk, al zeg ik het zelf
quote:Chico (grijs), Sjon (zwart met wit), Karel (klein polletje piekhaar), Kees (kleine zwart bruine vrijdoos) enne... ik kom er wel op! Net wist ik het nog... Bikkeltje (grijs met wit)!
quote:Yups, & proud of it
quote:QFT!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:42 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik wil nog even vermeld hebben dat ik me keurig netjes heb gedragen!
quote:Mooie Billy!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Chico (grijs), Sjon (zwart met wit), Karel (klein polletje piekhaar), Kees (kleine zwart bruine vrijdoos) enne... ik kom er wel op! Net wist ik het nog... Bikkeltje (grijs met wit)!
quote:Zeker! Ze zijn geweldig, vooral met hun kop in de wind (oren en haren naar achteren, oogjes een beetje dicht, neus omhoog)
quote:Nee.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek Jealous Guy![]()
Nu moet jij ff die van Prince kijken die ik net postte APK, Maceo gaat helemaal los daar
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker! Ze zijn geweldig, vooral met hun kop in de wind (oren en haren naar achteren, oogjes een beetje dicht, neus omhoog)
quote:Ik weet zeeeeeeeeeker dat je het leuk vindt, anders zou ik het je niet aandoen
quote:Erg liefOp zaterdag 30 oktober 2010 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik ken ze wel allemaal uit m'n hoofd, erg he
quote:Ik ookOp zaterdag 30 oktober 2010 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik ken ze wel allemaal uit m'n hoofd, erg he
quote:Simon's & Garfunkel'sOp zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ben er trots op![]()
Mn Billy, daar kan ik echt zo verliefd op zijn als ik hem mooi zie hollen buiten![]()
Ik moet echt gaan slapen
quote:Ik snap hetOp zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ben er trots op![]()
Mn Billy, daar kan ik echt zo verliefd op zijn als ik hem mooi zie hollen buiten![]()
quote:Maes houdt je wel wakker morgenIk moet echt gaan slapen
quote:Hij wil wel he, die Sjon, hij kan het gewoon nietOp zaterdag 30 oktober 2010 02:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het
En Sjon is denk ik ook gewoon een lievvie. Hij doet zo zijn best om een grote lieve hond te zijn
[..]
Maes houdt je wel wakker morgen
quote:Durf je wel, nu ik weer veilig thuis benOp zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij wil wel he, die Sjon, hij kan het gewoon niet![]()
Maar jij weet ze niet allemaal uit je hoofd, je kan niet eens tot 5 tellen
quote:Jammer genoeg kan ik geen credit nemen voor de schoonheid van de stad, maar ik vind het ook jaOp zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef ElisaB het volgende:
Alweer een bak koffie op![]()
Ow, nog een vermeldenswaardig nieuwsfeit: Maastricht is mooi
quote:Ja, dat gaat lukkenOp zaterdag 30 oktober 2010 02:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en Kees is gewoon met de K van Kuttekop, nu kan je dat wel onthouden hea
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lukken
Er schoot me net nog iets te binnen, maar dat ben ik nu al weer vergeten... Komt wel weer![]()
Iekssssss: een puber die nog wakker is
quote:Hij is gewoon een beetje ongeremd en enthousiast. Maar hij doet zijn best. Een beetje TLC en het komt wel goed met SjonOp zaterdag 30 oktober 2010 02:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij wil wel he, die Sjon, hij kan het gewoon niet![]()
quote:Nou hij krijgt heel veel TLC hoor, en ook veel klappen en schoppen, maar anders is echt t einde zoekOp zaterdag 30 oktober 2010 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje ongeremd en enthousiast. Maar hij doet zijn best. Een beetje TLC en het komt wel goed met Sjon
Shit, wat wilde ik toch net nog zeggen....
quote:Ik weet het al weer: ik heb net de beeb tactisch verleid tot een weekendje Maastricht
quote:Dit was een vrij gemakkelijke manierHihihi, je had er wel heeeeeeeeeel veel voor over om niet met de pubers op stap te hoeven vanaaf
quote:Poging tot luisteren naar negers doet.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:05 schreef oh-oh het volgende:
Queen vind ik dus echt afschuwelijk, geen idee waarom, ik kan dr echt niet tegen.
Ik kijk nu dees:
quote:Tof, als ik gave hotels moet zoeken moet je t zeggen , als je hier op de bank wil crashen ookOp zaterdag 30 oktober 2010 02:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het al weer: ik heb net de beeb tactisch verleid tot een weekendje Maastricht
Echt kei-goei van mij!
ElisaB: Ej beeb... wil je mee een weekendje Maastricht?
Beeb: Jawel hooooor...!
Ook weer opgelost!
[..]
Dit was een vrij gemakkelijke manier
Volgens de beeb was het maar goed dat ik niet was meegegaan; had er voor spek en bonen bij gezeten. Dus dit klopt weer helemaal!
En ik moet naar Steiner... Die had ik moeten tegenkomen in de Stokstraat, maar niet gezien
quote:Nou, zelfs mn vader ging mee naar een concert van hun en bleef wakker , dus dat zou je moeten lukkenOp zaterdag 30 oktober 2010 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Poging tot luisteren naar negers doet.
quote:Ze jokt een beetje
quote:Als wij samen op de bank crashen zakken we erdoorOp zaterdag 30 oktober 2010 02:11 schreef oh-oh het volgende:
Tof, als ik gave hotels moet zoeken moet je t zeggen , als je hier op de bank wil crashen ook
quote:Uh ...
quote:Ik jok niet, want ik had ze allemaal goed. Ik weet ook wel dat Bikkeltje Billy heet
quote:Dat grote ding naast die tweede ijssalon zekerOp zaterdag 30 oktober 2010 02:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als wij samen op de bank crashen zakken we erdoor
Ik zag een groot hotel langs de Maas. Dat lijkt me wel wat
quote:Paul Simon happy negers?
quote:Of dat hotel met die kaarsjesOp zaterdag 30 oktober 2010 02:14 schreef oh-oh het volgende:
Dat grote ding naast die tweede ijssalon zeker
quote:KIJK DIE VAN PRINCE NOU!Op zaterdag 30 oktober 2010 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Paul Simon happy negers?
En dan mag ik niet happy zijn?
quote:Mooi!Op zaterdag 30 oktober 2010 02:17 schreef oh-oh het volgende:
Hier moest ik van huilen toen ik het ze live zag doen
quote:
quote:ik kan die link niet meer vinden, ik ga er eens even naar kijkenOp zaterdag 30 oktober 2010 02:19 schreef Barbaaf het volgende:
Party was gaafVerjaardag van vriendin van me, haar dochter (net 18) en zoon (net 16). Ze hadden allemaal vrienden en vriendinnen mee, en allemaal in het net. Met mijn zo-donkerblauw-dat-het-bijna-zwart-lijkt jasje en ivoorwitte shirt viel ik zeker niet uit de toon
. Maar haar dochter
![]()
. De laatste keer dat ik die zag was het een mollige puber, drie jaar geleden, die nu verpopt is tot een langbenige aziatische schoonheid (Indiaas). Maar ik heb me netjes gedragen
![]()
Zwabs, als je nu eens een model voor me maakt van die )(-B0vv , kan de fabrikant zich gek maken over hoe die wagen in dat spel terechtgekomen is
quote:Geil is een beter woord
quote:Doe vooral niet al te veel moeite maar mocht je ooit de noodzaak hebben je te bekwamen in zo'n 3D pakket, heb je alvast een onderwerpOp zaterdag 30 oktober 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan die link niet meer vinden, ik ga er eens even naar kijken
zal nog wel even duren voor ik daar goed genoeg in ben though
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KIJK DIE VAN PRINCE NOU!
Natte onderbroekenwerk is dat![]()
Ik ga m gewoon nog es voor je zoeken:
quote:Wieners for the WinOp zaterdag 30 oktober 2010 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en toch blijft de wienermobiel ook een mooie optie om te ontwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |