quote:Yep simlock vrij. Voor de bon moet ik even kijken, daar kom ik nog op terug.
Jaartje oud, wel wat gebruikerskrassen, maar niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:42 schreef mrhercules80 het volgende:
Staat van de telefoon? Krassen o.i.d. ?
Nee dat klopt niet, misschien op het interne geheugen, maar met het geheugenkaartje dat erbij zit (ik dacht 2gb) kun je er makkelijk een paar duizend smsjes opzetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Klopt het dat er maar iets van 60 smsjes opgeslagen kunnen worden? Da's wel een bummer namelijk...
Gaat dat automatisch (of eventueel met éénmalig instellen van een mapje) of moet je dan alles handmatig overzetten? Handmatig is kut en dan haak ik af, maar als ik er een paar honderd kwijt kan en die worden automatisch handig weggeschreven, dan is het prima en dan heb ik wellicht wel interesse.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, misschien op het interne geheugen, maar met het geheugenkaartje dat erbij zit (ik dacht 2gb) kun je er makkelijk een paar duizend smsjes opzetten.
Je kan er inderdaad mee internettenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef MissKriel het volgende:
ik geef 45euro,.als iik ermee kan surfen
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef Mikkie het volgende:
De MP-ad werkt niet meer, dus zou je de foto's van het eigen toestel nog eens willen plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |